If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu pun pt ca nu prea ma ajuta pe mine. Ca si idee ce am in plan: Achizitia de un motor care se va desface bucatele si se va reface ...si va fi dus la maxim cu tot ce se poate pe aspirat, iar in timp ce se va lucra la motor se vor face upgrade la sistemul de franare, cu toate ca am super frane pe el dar am sa trec pe alte discuri mai mari, si mici alte chestii. Cam asta am in cap pt viitorul apropiat.
LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA
Nas crede,probabil ventilate de 259 Brembo Max,sau 260 de VAN? cu etrieri stock.
Spor la treaba in continuare,discuri mai mari poti incerca de pe scenic sau megane1 unele au 280 de fabrica.Sau etrieri de pe Peugeot 406 v6 care vin la fix cu discuri de 300 de pe scenic(eu asa stiu,sper sa nu zic o prostie)sau etrieri universali brembo.Sunt curios tu pe ce varianta mergi.
nici macar Brembo Max pline nu cred ca are voie. din cauza DS urilor chiar si cu discurile astea are super frane.
@ Sorin poti sa mi spui cum se comporta placutele DS2500 urile la rece ? adica la prima frana dimineata cum prind ? zgomote si scartaieturi fac ?
eu am oscilat intre DS2500 si DS Performance. am ales performance pana la urma dar nu le montez ca poate le schimb cu 2500 in functie de ce review uri mai primesc
ma gandesc oricum ca la un mers perfect normal discurile pline ajuta sa mentii placuta in temperatura mai ridicata acolo unde ii place ei.
nici macar Brembo Max pline nu cred ca are voie. din cauza DS urilor chiar si cu discurile astea are super frane.
@ Sorin poti sa mi spui cum se comporta placutele DS2500 urile la rece ? adica la prima frana dimineata cum prind ? zgomote si scartaieturi fac ?
eu am oscilat intre DS2500 si DS Performance. am ales performance pana la urma dar nu le montez ca poate le schimb cu 2500 in functie de ce review uri mai primesc
ma gandesc oricum ca la un mers perfect normal discurile pline ajuta sa mentii placuta in temperatura mai ridicata acolo unde ii place ei.
Discurile sunt pline, placutele trebuie incalzite sa aiba eficienta maxima, nu scartaie merg ok
LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA
Nu am mai postat de mult pe aici ...si am tot adunat piese la masina, intru-un final a ajuns si una din ultimele piese ....volanta, mai urmeaza cateva parti de pe la motor care vor ajunge pe 16 iunie si gata trecem la treaba....upgrade la sistemul de franare, transmisie, motor...sa vedem ce o sa iasa si cum o sa se miste , interiorul rollbar e gata vopsit asteapta montarea.... sper ca in o luna sa fie gata daca nu apar alte probleme si nevoi de piese....
LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment