Dacia Logan CUP - CT 16 TSA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Referitor la grup, am achizitionat ceea ce ma lasa sa pun la grupa N, grupul scurt care il comercializeaza Dl Grigorescu la cupa. Referitor la carede este facuta alta cadere si pe fata si pe spate nu foarte mult, spatele dar are acolo ceva , daca te intereseaza pot sa iti dau unghiurile cred ca le am, tre sa vorbesc cu mecanicul meu.

    Referitor la investitie...nu cred ca iti pot da o suma, imi este frica si mie sa o calculez, masina a fost gata pregatita, kitul de asfalt costa undeva la 5000 - 6000 E dar pe langa mai trebe una alta pe la ea ca stii cum e tot mai vrei cate ceva, . La performante nu am facut nici un cronometru pana acum dar ca si idee trage mult mai bien decat unu logan de 1.6 cu soft si mici modificari, eu plecam de langa destul de bine.

    Va multumesc de aprecieri ,
    LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

    Comment


    • #47
      poze cu interiorul...cam spartan dar e super...
      Attached Files
      LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

      Comment


      • #48
        Sorine, lumea pe aici e obisnuita sa vada multe brizbrizuri prin masina, asa ca nu ma mira sa gasesc aici celebra fraza : "ar arata mai bine daca i-ai pune o folie neagra pe geamuri si un eleron la luneta"

        Colegul te intrebase cum ai procedat pt reglarea caderii pe fata, ccumva ai suruburi excentrice la amortizoare, gauri ovale sau flanse reglabile sus, la palier? Ca pe spate stim ca mecanicul a folosit saibe intre punte si tambur
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • #49
          chiar ma gandeam sa intreb...: ar arata mai bine daca i-ai pune o folie neagra pe geamuri si un eleron la luneta"... cand?
          "cusca" de unde este?

          Comment


          • #50
            da, chiar, ce convergenta ai pe spate? saiba de 0.6 cu doua de 0.3 pe diagonala sau mai "tiganie" de atat?
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              Salutare,
              Referitor la folie nu prea ma incanta ideea, am o folie pe geamuri care este de protectie, la eleron si alte chestii nu ma incanta, sincer ma intereseaza sa mearga motorul cutia si sa am frane bune, mai putin aspectul. La aspect am sa schimb putin la partea de asezare si culori sponsori. Referitor la convergenta spate ...nu este foarte mult deschisa, cat sa stea mai bine pe drum si sa se incadreze in limite...
              LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

              Comment


              • #52
                Era gluma bre cu folia si eleroanele.

                Sa fie veselieeeeeee.... la finish.
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #53
                  ))))))))))) Binenteles...distractie si sampanie la final ....
                  LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                  Comment


                  • #54
                    te salut. abia acum am ajuns acasa la bucuresti.

                    ma tot gandeam la tamponul tau de la motor. daca nu cer prea mult imi poti masura grosimea distantierului dintre suport si cauciuc ? macar aproximativ sa stiu catre ce ma orientez.
                    o poza cu tot tamponul ar fi super. eu am altfel de prindere si nu prea merg distantiere. s ar putea sa se potriveasca totusi prindere de la 1.6. daca merge inseamna ca maine am treaba.
                    tamponul de la cutie e deja pe vine

                    tare rau masina. imi place. astept sa vad cum evolueaza

                    Comment


                    • #55
                      Alex iti fac o poza si o pun pe forum cat de curand, cred ca maine seara ai poza pe net sper sa te ajute.
                      LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                      Comment


                      • #56
                        ma ajuta sigur.

                        pe 1 2 e coasta la rasnov. sper sa fiu acolo

                        Comment


                        • #57
                          Cateva poze cum am promis cu suportii, poate va ajuta....
                          Attached Files
                          LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                          Comment


                          • #58
                            imi poti spune tamponul din stanga acela intarit ( nu oala amortizorului ) cate suruburi are in suportul de aluminiu in partea de sus ?

                            Comment


                            • #59
                              Eu nu vad decat niste placi bagate intre suport si tampon, atat. Oricum, ingenioasa idee, nu foarte fiabila insa la pretul componentelor de Logan, iti permiti...
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                evacuarea racing care o ai acum ce tip este; si cu ce o schimbi?
                                poti sa faci cateva poze la compartimentul motor si la interior! Merci!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google