Nu pun pt ca nu prea ma ajuta pe mine. Ca si idee ce am in plan: Achizitia de un motor care se va desface bucatele si se va reface ...si va fi dus la maxim cu tot ce se poate pe aspirat, iar in timp ce se va lucra la motor se vor face upgrade la sistemul de franare, cu toate ca am super frane pe el dar am sa trec pe alte discuri mai mari, si mici alte chestii. Cam asta am in cap pt viitorul apropiat.
Dacia Logan CUP - CT 16 TSA
Collapse
X
-
ne dezvalui ce frane ai ? discuri ,etrieri, lichid deoarece avem o problema majora aici pe forum cu sistemul de franare . multumescsigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Nas crede,probabil ventilate de 259 Brembo Max,sau 260 de VAN? cu etrieri stock.
Spor la treaba in continuare,discuri mai mari poti incerca de pe scenic sau megane1 unele au 280 de fabrica.Sau etrieri de pe Peugeot 406 v6 care vin la fix cu discuri de 300 de pe scenic(eu asa stiu,sper sa nu zic o prostie)sau etrieri universali brembo.Sunt curios tu pe ce varianta mergi.sigpic
Comment
-
Ca sa se incadreze in grupa ei, masina trebuie sa aibe elementele cu care a fost omologata, respectiv discuri pline de 259mm si etrieri mici.
Comment
-
nici macar Brembo Max pline nu cred ca are voie. din cauza DS urilor chiar si cu discurile astea are super frane.
@ Sorin poti sa mi spui cum se comporta placutele DS2500 urile la rece ? adica la prima frana dimineata cum prind ? zgomote si scartaieturi fac ?
eu am oscilat intre DS2500 si DS Performance. am ales performance pana la urma dar nu le montez ca poate le schimb cu 2500 in functie de ce review uri mai primesc
ma gandesc oricum ca la un mers perfect normal discurile pline ajuta sa mentii placuta in temperatura mai ridicata acolo unde ii place ei.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Postnici macar Brembo Max pline nu cred ca are voie. din cauza DS urilor chiar si cu discurile astea are super frane.
@ Sorin poti sa mi spui cum se comporta placutele DS2500 urile la rece ? adica la prima frana dimineata cum prind ? zgomote si scartaieturi fac ?
eu am oscilat intre DS2500 si DS Performance. am ales performance pana la urma dar nu le montez ca poate le schimb cu 2500 in functie de ce review uri mai primesc
ma gandesc oricum ca la un mers perfect normal discurile pline ajuta sa mentii placuta in temperatura mai ridicata acolo unde ii place ei.LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA
Comment
-
Nu am mai postat de mult pe aici ...si am tot adunat piese la masina, intru-un final a ajuns si una din ultimele piese ....volanta, mai urmeaza cateva parti de pe la motor care vor ajunge pe 16 iunie si gata trecem la treaba....upgrade la sistemul de franare, transmisie, motor...sa vedem ce o sa iasa si cum o sa se miste , interiorul rollbar e gata vopsit asteapta montarea.... sper ca in o luna sa fie gata daca nu apar alte probleme si nevoi de piese....LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA
Comment
-
E Bilstine reglabil ca al loganuli de cupa ?sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
nu e reglabila.... am un deja, este kit complet arc telescop de la bilstein, sper sa faca treaba...
Stie cineva unde pot sa echilibrez o volanta dupa ce a fost usurata de ceva kg ???LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA
Comment
Comment