B 20 riw

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • este, intr-adevar, un mare avantaj.
    eu ma intrebam daca nu se puteau seta sa se inchida singure mai repede, adica la 30 de secunde, cum e cu inchiderea centralizata, daca deblochezi usile dar nu deschizi niciuna. se inchid automat in 30 de secunde. nu pricep logica dupa care au stabilit ca timp o ora si jumatate.
    doar daca or fi facut hotii lobby la producator.

    cum e cu arcuri H&R si amortizoare bielstein ? nu-ti pare rau ca mi le-ai vandut pe alea stock ? vad ca tot mai multi au ajuns la concluzia ca e mai bine cu cele stoc.
    nu te zdruncina prea tare ?

    Comment


    • din ce stiu eu nu mai are H&R
      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

      Comment


      • "din cauza de arcuri" bielstein. cu cele stock n-am nicio problema.

        Comment


        • In legatura cu modulul: presupun ca se pot seta si alti timpi de inchidere, nu stiu exact. Dar cred ca cel mai in masura sa raspunda la aceasta intrebare cred ca ar fi colegul mariannn


          In legatura cu suspensia: confirm ce a spus colegul vyalli. Nu mai am arcurile H&R. Nici nu am avut arcuri H&R + amortizoare Bilstein. Insa am avut arcuri H&R + amortizoare stock (acelea care sunt acum la colegul NDL). In prezent am arcuri Eibach + amortizoare Monroe Black pe gaz. Pentru mine unul, configuratia aceasta este ideala din cel putin 2 motive:

          - tinuta de drum este cu mult peste cea oferita de suspensia stock (ma refer aici la stabilitate, manevrabilitate si ruliu);

          - evident, confortul nu este acelasi pe care ti-l ofera suspensia stock. Dar nici nu este o mare diferenta. Tot ce pot sa spun este ca suspensia pe care o am acum este muuult mai confortabila decat arcurile H&R + amortizoare stock!


          Suspensia este pe masina de aproape un an, timp in care am avut ocazia sa merg pe tot felul de drumuri. Recomand cu incredere aceasta configuratie acelora care vor sa-si schimbe suspensia si nu sunt decisi ce anume sa aleaga.
          Stock is boring...
          My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

          Comment


          • Nu mai stiu cui sa raspund, am citit fugitiv(si cu ochii paienjaniti de gripa).
            Acel ceas l-am implementat contrar deciziei luate de comisie(eu si Cristi Streulea) );
            Stau la curte, si de obicei nu mai incui masina, ca doar e in curte...acel ceas ridica un geam care a fost deschis si nu a fost ridicat complet(ca este diferenta)...ceasul se va opri daca geamul va fi ridicat complet.
            Deci acel ceas, categoric tine cu hotii, 1,5ore e suficient sa studieze ce calculatoare trebui, e ba chiar sa schimbe ecu cu uch si imobilizator, sa plece la plimbare.
            @mihai85, daca pe modulele tale scrie v3.3, acel timp se poate schimba(chiar dezactiva), din butoane, in oglinda fata de invatare numar de apasari pe telecomanda in vederea ridicarii la incuiere.
            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

            Comment


            • Originally posted by mihai.85 View Post
              Insa am avut arcuri H&R + amortizoare stock (acelea care sunt acum la colegul NDL).
              cati km ai mers cu combinatia asta ?

              Comment


              • Configuratia arcuri H&R + amortizoare stock am avut-o aproximativ 10.800 - 11.000 km. Nu mai retin exact cifra, dar pe undeva pe acolo.
                Stock is boring...
                My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                Comment


                • Zilele trecute am mai facut cateva lucruri pe care voiam sa le fac mai de mult:

                  - am vopsit tamburii cu negru;
                  - am iluminat zona din jurul cheii.
                  Attached Files
                  Stock is boring...
                  My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                  Comment


                  • Salut

                    Cu ce vopsea ai dat pe tamburi ?! In jurul contactului ai pus banda de led-uri?!
                    My turbo lag, give your MPI, a chance

                    Comment


                    • Nu stiu sa-ti spun ce tip de vopsea era, pentru ca era intr-o cutie pe care am gasit-o in magazie si pe care nu scria nimic.

                      In jurul contactului am pus o banda de LED-uri de 10 cm.
                      Stock is boring...
                      My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                      Comment


                      • tamburii nu prea rezista. i-am avut sablati si vopsiti electrostatic, in sase luni daduse rugina. acum sunt varza.
                        nu mai vopsesc tamburi si etrieri. etrierii n-au ruginit, dar s-a ars vopseaua electrostatica, desi aia ziceau ca ma tin mult. am mai si dat 400 de lei, aproape cat pe jante, care au fost 500,

                        Comment


                        • Stiam ca vopseaua de pe tamburi nu prea rezista. Dar daca zici ca nu a rezistat nici dupa sablare si apoi vopsire electrostatica, atunci e nasol. Inseamna ca nu imi ramane decat sa-i curat din nou cu peria rotativa si sa-i vopsesc. Dar asta cand voi pune jantele de tabla.
                          Stock is boring...
                          My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                          Comment


                          • Poate pare de necrezut mesajul, insa la masina din dotare(Supernova) am tamburii vopsiti de prin 2006, fara niciun punct de rugina. La momentul acela am curatat tamburii pana la metalul curat, apoi am aplicat cu pensula grund gri ROST in doua straturi, apoi, pentru aspect, cate un strat de vopsea spray argintiu, respectiv lac.
                            Pe perioada iernii, la momentul incaltarii cu rotile de iarna(jante de tabla), aplic pe tamburi un amestec ulei/vaselina, tocmai pentru un plus de protectie anticoroziva, pe care il sterg la momentul revenirii la jantele de aliaj cu anvelope de vara.
                            @mihai.85: Frumoasa masina! O admir deseori pe strazile Buzaului.
                            Attached Files

                            Comment


                            • mersi... daca ai timp sa ii dai cu vaselina, cred si eu.
                              de la table ruginesc cel mai rau ca nu prea respira si nu se usuca.

                              Comment


                              • BoR, iti multumesc mult pentru apreciere! Mai sunt in oras cateva Loganuri care arata bine, dar nu stiu daca sunt si in club (aici pe forum).
                                Nu cred ca iti cunosc masina si nu sunt sigur daca ne-am intersectat prin trafic. Dar daca ma mai vezi, da-mi un flash, ceva
                                Stock is boring...
                                My ride: http://www.loganclub.ro/forum/b_20_riw-t35953.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google