B 402 zif

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sunt curios de rezultat cu admisia asta. finantele m-au impiedicat s-o definitivez, asa ca am preferat s-o cedez cuiva care chiar se ocupa. si nici eu n-am esit in pierdere, clapeta mere super, si nu este mai mica decat era precedenta. culmea este ca relanti-ul sta super, mai bine decat cu clapeta de fabrica.

    desi imi aduc amite relativ vag, gasisem la un moment dat un corp clapeta de bmw sau peugeot care folosea aceiasi senzori cu asta de Logan, si mergea la gauri pe admisia metalica. o raita prin dezmembrari nu ar strica daca ai ceva timp, Golan.

    Comment


    • Daca nu sunt multumit de asta pe 50mm pot adapta alceva,dar nu va fi cazu,nici foarte mare nu e recomandat.
      sigpic

      Comment


      • la mine merge perfect aia de la tine. mai bine decat cea veche de 52 sau originala de 44. oricum daca bagi pedala "la fund" merge mai rau decat "treptat". s-a schimbat mult in bine demarajul de la 1500-2000 rpm in turele mici. cea de 52 cred ca era overkill, mai ales pe admisia de plastic. tu ai umblat si prin galeria de admisie de plastic? ma refer la rupt 'buza" aceea din interior?

        Comment


        • Am incercat s-a netezesc acele bavuri din turnare,dar pe galeria de pe logan.Iar admisia metalica arata mult mai bine la interior decat originala de plastic,trebuie s-a fac rost de un cablu gros de +,mut bateria in portbagaj,aranjez cablaraia,calculatoru,furtunu de aer etc si dupaia montez admisia.
          sigpic

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google