B 402 zif

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    sa-l stapanesti sanatos ...fa te rog o poza sa vad daca e acelasi motor ca la mine...
    cati cai putere are?...la mine scrie 75cp ....dar inca nam abuzat de ei ...am observat la al meu ca lucreaza mai vioi intre 3000 - 4000 ture...spor la modificari ...

    Comment


    • #32
      Ms alex incerc sa iasa ce visez,dar visez cam multe...ms Marius astept sugesti din partea orcui si cat de curand o sa ies pe strada cu gandacelu.
      yanys este acelasi motor,al meu are un capac in plus dasupra,in rest acelasi drac,difera si constructia corpului clapeta(dar nu afecteaza performantele) si asta tot 75cp are,in general orce motor mic in ture e o leaca mai viioi.
      sigpic

      Comment


      • #33
        Pai ce facusi bre? Ai dat un logan simpatic foc si ai luat buburuza asta? Nu puteai astepta sa iei ceva mai vijelios in fire? Tot 75 de ponei?

        Comment


        • #34
          masina ieftina si buna
          sigpicmasina personala pare cea mai deosebita

          Comment


          • #35
            Cezar ia in considerare ca inca sunt incepator in ale sofatului,si din pacate(mai am de invatat) cand voi fi sigur ca 75cp nu ma mai pot surprinde in nici un fel,atunci e timpu de alceva,nu sunt de acord cu o masina de 200cp si sa nu fiu in stare sa ai pun pe sosea(execeptand situadia de pe Maghieru cu 40km/h),sunt multi cu masini puternice care habarnau sa conduca e plina lumea de ei,nu vreau sa fiu unu dintr-e ei,vreau o masina modesta care in orce conditi sa pot folosi acei 75cp......O sa apara poze noi de wekendu asta cu masina,ms VRN pentru scule si ajutor.....
            Verginio ms,sa sti ca e oarecum ieftina daca se potriveste de pe logan
            sigpic

            Comment


            • #36
              Nici nu si-a luat numere si hop modificari.
              Mai light asa de inceput: semnale clare, centurile Sparco si short-shifter home made
              Attached Files
              sigpic
              ^Logan turbat (WIP)^

              Comment


              • #37
                Cum crezi matale ca-ti face bine.

                PS: nu mai calca limba romana in picioare

                Comment


                • #38
                  daca tot ati umblat pe la timonerie pe acolo , e vreo sansa ca sa nu ridice timoneria ca sa intre in marsarier din cauza la chestia aia de la schimbator ? Imi intra cam greu in marsarier , am reglat timoneria pe sub masina dar la fel intra .
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #39
                    Partea a2a: cateva poze cu exteriorul buburuzei
                    Attached Files
                    sigpic
                    ^Logan turbat (WIP)^

                    Comment


                    • #40
                      La mine intra ok,dar iese cam greu(asa era si inainte),short-shifteru nu are nici o treaba cu mersu inapoi,nu am umblat la ansamblu respectiv.
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        surubareste omu asta la ele de nu ai vazut e clar aicea se vede mai mult decat pasiune e dragostea unui om de asi pune amprenta pe masina lui .....

                        ce suparata e maritza nu o mai baga nimeni in seama
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by GOLAN91 View Post
                          La mine intra ok,dar iese cam greu(asa era si inainte),short-shifteru nu are nici o treaba cu mersu inapoi,nu am umblat la ansamblu respectiv.
                          n-ai inteles intrebarea .
                          Ma refeream la faptu daca te-ai uitat la el si daca crezi ca e posibil ca de acolo sa nu functioneze ceva ca lumea .
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #43
                            In principiu nu,duar s-a gresezi opritoarele sa nu frece plastic pe plastic.Oficial este B 402 ZIF (rog un moderator sa modifice,merci)
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Hai la multi ani cumetre.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Hai ms drace,vezi ca ai de lucru......
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google