B 402 zif

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da bre ii moale,tine in 'fund'.
    sigpic

    Comment


    • L-ai facut vedeta pe strambete

      Te astept in weekendsa pedalam
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Originally posted by GOLAN91 View Post
        Da bre ii moale,tine in 'fund'.
        ce lichid ai pus ? azi mai dau o fuga pana la inginerul care mi a povestit despre lichidul cu vascozitate scazuta. vreau sa il intreb care e treaba cu aerisirea la masinile dotate cu ABS, cum e cu purjarea grupului hidraulic etc etc

        Comment


        • Hai ca ai alta problema acum, o sa o dezbati si p-asta fo 2 luni...

          Golan a pus lichid de care trebuie, nu mai tot dati vine pe lichid aiurea

          La fel si cu cantitatile, ati inrosit forumul cu cantitatile mai mari de lichid, insa este asa cum v-am zis : sistemul inghite o cantitate de lichid mai mare decat era inainte (cu etriere mai mari creste volumul necesar de lichid) insa odata purjat corect sistemul, acea cantitate de lichid marita nu va influenta cu nimic asupra pedalei.

          Practic, lichidul se misca intr-un mediu inchis, pur si simplu il misti dintr-o parte in alta si nu conteaza daca misti 250 ml sau 300 ml.

          Iar mergi la "ingineri" ? Ce, nu stii sa-ti faci aerisirea singur? N-ai acces la softul de diagnoza?
          Last edited by dsign; 25 November 2011, 13:03.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • nu merge cu DDT ul. cica doar CanClip ul stie sa acceseze ABS ul

            asa este descrisa procedura in manual. ce sa zic mai mult ? cateodata sustii sus si tare ca asa scrie in manual...si acum imi zici sa o fac singur cand sa te cred ?

            inginerul lucreaza la Titu. sunt constient ca nu exista padure fara uscaturi dar hai sa nu ii bagam pe toti in aceiasi categorie.
            Last edited by alessandro; 25 November 2011, 13:04.

            Comment


            • merge cu DDTul , dar trebuie interfata derelek care costa cat un sfert de logan,aia stie si CAN , deci pana atunci e rentabil CLIPul . Oricum ddtul e de 50 de ori mai destept ca si clipul .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • frumoasa masina spor la modificari , tu de ce nu esti la alte marci :S

                Comment


                • Strambete a?las ca ai spun si lui sa vedem ce parere are...
                  Momentan pedala tine mai sus acuma,sau curatat si discurile/placutele,si maine pedalam sa vedem daca mai urca.
                  Pai si ce poti vedea la ABS??
                  Ca e un loganar mai mic si vreau sa raman aciulea
                  sigpic

                  Comment


                  • @alessandro, n-am sustinut ca nu trebuie facut conform manualului, ba dimpotriva... Intrebam de ce nu-ti faci singur p[rocedura de purjare a greupului hidraulic. Nu stiam ca nu merge decat cu CLIP
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • in reprezentanta cica vor 150 lei pe toata procedura. mi se pare enorm. de banii astia desfac grupul singur bucati si il curat cu periuta de dinti.
                      asa ca aerisire clasica sa fie. o fac singur. si daca nu e bine ma duc in reprezentanta. ce pierd ? munca mea de 1 2 ore

                      Comment


                      • Cum e treaba cu aerisitul blocului hidraulic ABS? ceva mai multe detalii?

                        Dsign, tu ai rezolvat problema la tine?

                        Comment


                        • cred ca mai bine discutam la "Modificarea sistemului de franare" sa nu poluam topicul omului

                          Comment


                          • Nu ma deranjeaza,sa lamurim problema grupului de ABS aici,la mine a mai urcat pedala foarte putin,,inca nu calca corect placuta pe disc,astept sa se aseze la locul lor si dabea dupaia trag concluzi.
                            Am o mare nedumerire,ce roti sa aleg 14 sau 15??pe 14 mai greu gasesc cauciucuri bune,de exemplu toyo.
                            sigpic

                            Comment


                            • din ce vad pe site uri sunt la fel la pret gumele. si nu gasesti 195 uri. doar 185

                              Comment


                              • Eu zic sa mergi pe 15' sunt mai comune plus ca ai si mai multe posibilitati privind dimensiunea anvelopelor ;).Salutari!
                                sigpic

                                IL 1 3 MIU

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google