B 402 zif

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu zic un 14 sant mai ieftine ca pret de achizitie ,si gume ieftine .Daca pui 15 nu ai cu ce sa tragi de ele ....pana vine alt cotoi sub capota ,mergi pe R14 cu 6 toli latime 6,5 ...greutate scazuta ...
    merg si pe 15 ,arata mai frumos ,iti iei talon de 50/45 ...bafta la cautari
    Last edited by lau911; 27 November 2011, 01:34.
    sigpic
    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

    Comment


    • Asa ma gandeam si eu,pe 14 nu gasesc chiar oriunde orce vreau,acum ramane sa gasesc un set de jante pe 15.Ma bate gandu sa reconditionez Oz-urile dupa logan,Superturismo WRC.
      sigpic

      Comment


      • Cat iti consuma gargarita - asa la mers lejer in afara localitatii 100 - 110 km/h?

        Comment


        • Sincer nu stiu exact cred ca 6,5-7,ia destul de mult afaramai mult ca loganu,in oras in schimb e mai bine.Acum de exemplu arata consum 13l/100km dar aveam viteza medie de 17km).
          lau911 sti ca nu scapi pana nu iau jantele de la tine,ca orcum nu faci nimica cu ele,si iti zic si dece le vreau paleagandestete bine cand vi,app cand vi?
          sigpic

          Comment


          • sunt primul la rand. de cand le a luat i am zis da nu vrea

            185.55.15 pe 6J sunt perfecte pentru clio. la astea ma gendeam si eu sa mi pun la vara. da o sa am 60 cu a 2 a maxim

            ce dimensiune ai stock ?

            Comment


            • 176/65 14 ca orice clio poate 195/50 15 ar fi perfecte ..

              Comment


              • am vazut clio 2 cu 185 55 15 in talon. era cumparat din franta ce i drept

                symbolul asta nou tot 185 55 are. cad frumos pe janta

                Comment


                • eu am avut pe clio 185 55 14 , apoi 225 40 17 si acum merg cu 185 55 15 . ce am acum pe masina sunt speedline turbines iar cauciucurile sunt de iarna . la vara merg cu 195 50 15 .

                  Comment


                  • ce poti tu sa faci cu darmaturile astea de jante ......oz superturismo sunt prea grele au 8 kg janta ,fiind jante de raliu/circuit au o rezistenta sporita .

                    ideea mea pe care o tineam pentru mine ... ATS cup ,usoare ,vobsite Alb emailat , un set ok se invarte pe la 150 E .... http://www.youtube.com/watch?v=skTX1XKXJ7o cat de bine dau pe clio 1 or sa dea si pe clio2

                    ce sa faca el ma cu masuri stock ....se vede ca va e frica de Rar (o doamne ,o doamne daca ma prinde ce ma fac ) 195 cu 50/45 ii trebuie sa stea pe curbe
                    Attached Files
                    Last edited by lau911; 27 November 2011, 13:34.
                    sigpic
                    Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                    http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                    Comment


                    • mai taie din spite sa le faca mai usoare... )) eu personal le-as prefera pe ale
                      a rezistente in locul celor usoare ... ca mai iau cate o groapa si zici ca mi se rupe masina...

                      Comment


                      • "mai taie din spite sa le faca mai usoare" ) chiar am vazut jante cu spite taiate .....

                        depinde ce vrea omul .....eu am jante considerate "moi" pe masina da au 4.9 kg /le feresc cat pot . El nu prea are grija de jante lasa ca stiu eu ,ii trebuie Forjate ......
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • Eu zic sa pui OZ-urile de pe logan.Nu cred ca te intereseaza prea mult greutatea doar nu te duci la linii cu 1.2)
                          sigpic

                          IL 1 3 MIU

                          Comment


                          • Nu vrei tu o galerie cu turbina de 1.2Tce?? restul de componente necesare le gasesti si prin romania(gen intercooler, furtune etc)
                            sigpic

                            Comment


                            • In principiu raman la 195/50/15,vroiam ragaliilea alea 2 de la tine,sa am 6 aproape la fel,diferentele sunt mici pentru un om ''normal'',pentru sezonu viitor as avea de nevoie de 6jante la fel,sa nu fac o corcitura 2 un model si 2 altu...ca voi avea mai multe anvelope,si nu am cum sa stau sa le schimb cauciucurile intr-e ele toata ziua,asa am 4 jante de strada si 2 de la tine cu semislick probabil....
                              fuguletz sa sti ca ma gandeam si la treaba asta...depinde la ce bani e,acum nu mam interesat care e diferenta intr-e motoare ce raport de compresie are fiecare,din ce anume au lau modificat etc.,mai repede ma gandeam la compressoru lui alex.....momentan ma intereseaza roti si suspensie pentru inceput,nu am nevoie de putere,la ultima etapa am demonstrat ca nu cp fac diferenta.Astept sa vina caldura sa montam ceva fiare intr-e oale....
                              sigpic

                              Comment


                              • Dupa cum probabil uni ati aflat,masina a suferit un mic accident,usa stanga fata praf,si parbrizu spart,aripa crapata,asta e prostia se plateste.
                                Masina este demontata si se cauta piese(cine are vrunt pont e bine venit),dar mosu a venit cu o mica intarziere,dar nui nimica,mai bine mai tarziu decat niciodata,una bucata rollchage,a fost montat pe clio1,dar sper sa il pun fara probleme prea mari la mine,ma bate gandu sa modific partea din spate ca in poze,prindererile din spate sa le fac pe capetele amortizoarelor si unite amortizoarele,dar nu stiu daca se merita,avantaje/dezavantaje.Cel mai ruginit este al meu,restu informativ cum vine si cum as vrea sa il fac.
                                Attached Files
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google