B 402 zif

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • distantierele pentru camber vin doar de 1 grad sau sunt de cate vrei ?

    Comment


    • Sincer nu stiu,vali cred ca stie,dar poti pune 2 unu peste altu si scoti 2grade)De mers tare nici nu ai nevoie de mai mult,duar daca vrei sa o cracanezi de show...
      sigpic

      Comment


      • Masina se comporta exemplar cu noile caderimai ales cu ABS dezactivat.....
        La carrefour va asteptam
        La o tura sa va dau
        Ca in clio e senzatie
        Cu Golanu la volan
        Senzati tari sa traim
        Wekendu acesta va asteptam cu mic cu mare la Carrefou Militari sa fim impreuna la a III etapa a CNIA 2012.
        Attached Files
        sigpic

        Comment


        • Nam mai scris nimica paicea de suparare) la ultima etapa duar locu 4,asta dupa ce era sa fiu descalificat din cauza gumelor neconforme(prea tocite evident) intr-un final am reusit sa incropesc 4 roti sa ma dau dar fara pretenti prea mari.....
          Ieri am aflat cum isi face de lucru omu cu mana lui.
          De dimineata zic vad daca dau de cap bobinei/fisei care face figuri si merge in 3 cate o data,problema este la o fisa care are exterioru fisurat si scapa scandeia,acuma problema e ca nu stiu cum sa o izolez,ceva idei??Vazand ca nu am ce sa fac desfac sa vad si eu cum e corpu clapeta,bun desfac admisia vad ca nu am ce face la corp,zic acuma dau jos si restu admisie si capacu la culbutori poate facem ceva, tot nimic facem,dar dam de o singura axa cu came si 16 supapele(sunt micute) si ne-am apucat de facut jocurile la supape 10 admisie 25 evacuare,cand sa strang acareturile pun ochi pe galeria de evacuare,o dau jos si raman uimit cat de bine este lucrata dar o curat de funingine si incerc sa o maresc putin (stric pietrele/bormasina/menghina etc.)ies prezoanele din chiuloasa/se rupe un surub in galerie etc.Intr-un final zic gata le montez la loc,totul a mers perfect,cand totul a fost gata imi dau seama ca am curatat toate mufele si senzori duar cel de presiune lam uitat,zic bun ok ramane ultimu,iau surubelnita bag trag face POC,jumatate la mine jumatate in admisie si uite asa am dat iara admisia jos si inca 30minute chin sa scoti bucatica din admisie ca nu vroia,lam scos lam bagat in ghips si lam pus la loc,si minune ma mir ca a luato la prima cheie.Pe parcurs am observat ca racordu flexibil este rupt si burdufu de la bieleta la fel.
          Masina asta ma aduce la sapa de lemn,cand vin din concediu am ditamai lista de piese pentru urmatoarea etapa.
          Bobina,evacuare,burduf bieleta,2 rulmenti,bielete bara stabilizatoare/bucsi,flanse amortizor si o bascula cred, a si cauciucuri.
          Attached Files
          sigpic

          Comment


          • da, dar se si vede felicitari pentru locul de la indemanare, pentru puterea masinii eu cred ca era oricum un loc bun..

            Comment


            • Prima oara trebuie sa iti multumesc pentru ca mai plimbat cu buburuza la ultima etapa
              e distractiv ....DAR voi acolo distrugeti masini ...le solicitati la maxim din toate punctele de vedere (suspensi ,motor ,cutie ,caroserie )
              Si ce nu mi-a placut la ultima etapa a fost asfaltul prost ...
              Acuma lista aia mare de piese era de asteptat dupa atatea invarteli , schimbari de directie ....forje in tr 1 pana o gaseste draci ).
              Se simte ca motorul e cam anemic .....ai nevoie de ceva mai mare cu vreo 400cmc ,umblat putin ,cred ca faci o figura frumoasa .

              Eu iti doresc bafta si nervi de otel ...ca sa te lupti cu "fiarele" astea .
              sigpic
              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

              Comment


              • Merci baieti ce crezi am gasit 1,6 16v la 350euro fara admisie,daca am bani cand vin din concediu al meu e....
                sigpic

                Comment


                • Ce mai astepti pune mana pe el ...Admisie nu ii trebuie ca ii pui ITB ,evacuare cap coada (iei serpi de la Marcs ca are mai multe modele ) soft si aia e ..

                  PS: ce usor e de zis ....bam bam bam toata lumea stie sa zica ) la MASINI SI FOTBALL romanul se pricepe
                  sigpic
                  Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                  Comment


                  • Credema ca am bani sa sar pe el acuma,dar dupa 1an de munca trebuie si un concediu si nu renunt la concediu pentru un morman de fiare,dupa ce vin vedem ce ramane si poate ne mai scotocim...Eu stiu foarte bine ce am de facut la 16v si am tot ce imi trebuie.
                    Chiar vorbeam azi cu Alex ce bine ar merge cutia de 1,2 mai scurta si cu ITB-uri si serpi....
                    sigpic

                    Comment


                    • Placutele de cadere pot fi suprapuse cate doua pentru un maxima de 2 grade.
                      Admisie de K4M fara clapeta am eu dupa ce montez dbilasu ;)
                      sigpic
                      ^Logan turbat (WIP)^

                      Comment


                      • Originally posted by GOLAN91 View Post
                        Credema ca am bani sa sar pe el acuma,dar dupa 1an de munca trebuie si un concediu si nu renunt la concediu pentru un morman de fiare,dupa ce vin vedem ce ramane si poate ne mai scotocim...Eu stiu foarte bine ce am de facut la 16v si am tot ce imi trebuie.
                        Chiar vorbeam azi cu Alex ce bine ar merge cutia de 1,2 mai scurta si cu ITB-uri si serpi....
                        cutia ta ar trebui sa intre bolt on. pe Logan 1.2 cutia e tot JH3. sa citim un cod pe a ta, sunt curios.
                        mai am si eu cateva tiganeli bune pentru k4m. ClioSport e un fel de enciclopedie a motorului asta

                        Comment


                        • Merci orcum Vali,poate duar imprumut pana termin ITB-urile ca asta am in plan.
                          Vorbim cand ma intorc din concediu si vedem ce scrie si pe cutie,acum nici nu stiu unde sa ma uit vedem dupaia ce facem.
                          sigpic

                          Comment


                          • Astazi am aflat cat de mult conteaza flansele amortizoarelor+rulmenti+bielete bari stabilizatoare + bucsile de pe cadru motor.Eram foarte dezamagit de cum mergea cum se aseza la drum si de bocaniturile care se auzeau,am zis ca o vand....dar s-a facut liniste si merge foarte bine cu toate bucsile noi.In continuare a ramas buba cu aprinderea zicem noi,nu stiu cum sa mai verific bobina,daca ma poate ajuta cineva cu una de proba 5 minute sa vad daca merge bine as fi recunoscator(dau un suc o bere) ca tare nu vreau sa risc sa dau 400lei pe o bobina si sa nu fie dacolo problema.
                            La urmatoarea etapa a CNIA 2012 care se desfasoara in acest wekend voi merge cu masina asa cred,si sper sa fac fata cu brio concurentilor si in 2,3 sau 4 pistoane.))
                            sigpic

                            Comment


                            • toata inchegarea masinii sta in elementele sus mentionate ...
                              Succes la Brasov

                              Comment


                              • La ultima etapa de la brasov masinile au jucat feste,pe drum bobina a cedat mai rau mergand constant in 2 pistoane 3 sau maxim 4.
                                Dupa probleme aparute la masina lui Dsign a trebuit sa alergam pe aceasi masina(cu gandul ca daca cedeaza venim cu trenu acasa si eu aveam examen a doua zi dimineata)am reusit un loc 4 si la general ne-am pastrat pozitile in clasament,cum lupta se anunta mai aprinsa am luat masuri(nu prea mari ca e criza) scapam de clapeta electrica cu un alt motopropulsor).
                                Toata lumea se gandeste la 1,8,2.0 sau alceva eu sunt mai reaalist si nu trec decat la un 1,4MPI care va merge tare zic eu.(in viitor pun 1,6) dar pentru a scapa de problemele mai sus mentionate.
                                Voi atasa cutia de 1,2 care am inteles ca este ceva mai scurta un corp clapeta marit si vechiul soft de pe logan se va misca acceptabil zic eu,tinand cont si de greutatea masini si rotile mici.
                                Ieri am inceput sa demontez cutia si motorul,trebuie sa golesc antigelu si sa scap de furtune si e gata de dat jos.
                                Sper sa fac rost de toate piesele si sa nu uit ceva care sa ma tina in loc si multumesc lui Cristi pe aceasta cale,(sa nu uiti ceva).
                                La o prima vedere am nevoie de motor+calculator+UCH instalatie electrica motor,suport stanga ca nu are motoru,pedala de acceleratie pe cablu+cablu,electromotor+suport,demaror ca la 1,4 e in spate la 1,2 in fata.
                                Daca credeti ca pot interveni si alte probleme nementionate va rog sa imi spuneti sa le iau in calcul.
                                Dsign saptamana asta trebuie sa dam cheie...ce zici reusim??te bagi??
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google