If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cred ca azi e ziua cea mare Dani mai avem timp sa dam o fuga, sa furam mirele ....
Ori cum v-a sta pe forum sa urmareasca ce a-ti mai facut la masina si din biserica
Merci pentru ajutor baietiCasa de piatra Alex.
Azi e ziua cea mare,vedem azi ce hibrid va iesi din 1,2 cu 1,4.....
Cine ma poate ajuta astazi cu o rola de distributie SH,sa o pot pune sa o pornesc de proba,va rog frumos.
Revin cu inca o rugaminte,are cineva la indemana un manual de service de logan s-a imi zica la ce cuplu se strange volanta.(sunt la munca si nu am acces la manual)
Last edited by GOLAN91; 8 September 2012, 12:05.
Reason: Automerged Doublepost
Mare lucru nu am mai facutun mic rezumat cu problemele intalnite.
Cutia de 1,2 nu se potriveste pe motoram facut rost de alta cutie de 1,4,voi incerca sa schimb carcasa ambreajului duar si pastrez rapoartele de 1,2 , volanta de 1,2 e mai usoara dar nu se potriveste la prinderi pe 1,4(una are 6 suruburi cealalta 7) si ne da batai de cap distributia..
Nu mai rade drace,ca maine vine mecanicosu si nu mai tai din ele si nici cu virgula nu mai da,si fac si cutia asa cum mi-am propus,nu vrea nimeni un 1,4 in loc de 1,6(consuma mult etc astea) )
Merci mult dragman,dar am facut rost de una ok.
Cine ma ajuta sa fac distributia??Am pus semnele de pe curea si pinioane si sensu de rotatie de pe curea,dar daca incerc sa il invart se invarte usor un sfert de tura si dupaia parca se blocheazanici nu am fortat foarte tare.Exista o regula unde sa fie semnele,adica semnu de la axa sa fie sus si cel de la virbrochen jos??sau ceva de genu asta??)(eu dupa ce am dat distributia jos am mai invartit axa/virbrochenu.)
Da, semnul de la axa sa fie sus iar cel de la vilbrochen in jos! Pui cureaua asa si verifici daca este pusa corect dupa ce invarti cu multa rabdare de roata sa faca ciclul ala motor pana se pupa iar martorii de la curea pe semnele de la axa si vilbrochen.
Eu prima oara am tot invartit pana s-au pupat martorii la loc. A doua oara dar si la alt Logan am tot invartit pana m-am plictisit si nu s-au pupat, poate de la canicula si lipsa de rabdare. Cert e ca nu s-au pupat supapele cu pistoanele. Sa fie cum ti-am spus mai sus si totul va fi bine.
Sfert de tura... se blocheaza, invarte de roata mai tare ca doar ai compresie in motorul ala.
Motoru e jos nenea,si daia nu stiu cat de tare trebuie sa invart cred ca nu e la punct si se pupa supapele cu pistoanele....Cred ca am inteles pun semnu de pe pinionu axei sus si dupaia invart virbrochenu cate ture e nevoie sa ajunga semnu de la virbrochen jos.
Ideea e ca atunci cand dadusem jos distributiile si le puneam inapoi cu Cosmin, pana sa dam jos cureaua, aveam grija ca martorul axei sa ajunga sus iar cel de la vilbrochen jos (se intampla chestia asta si fara ca martorii de la curea sa fie la "punct").
Am invartit motorul la cheie manual (fara roata) si obosesti repede daca nu ai vointa. Credeam ca al tau e pe masina si conectat la planetare-cutie printr-o... extorsiune-al unei cutii de 1.2 intr-un Reno..
Semn vilbrochen jos la ora 6 iar semnul axei sus la ora 12, pui cureaua iar apoi invarti. Cand vei da' sa se miste greu, atunci are motorul compresie si trebuie forta mai mare iar apoi iar se invarte usor, iar greu... tot asa. Il vei auzi cum trage aerul.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
Vreau sa multumesc tuturor celor care m-au ajuta la montarea motorului(chiar si cu prezenta si o vorba buna,conteaza cand vezi ca nu pica nimic cap la cap) dar intr-un final masina a pornit,nu este gata 100% mai avem ceva probleme pe parte de electrica dar cu timpul le dam/da de cap Dsign(fara de care si acuma masina ramanea un morman de fiare in curte,caruia ii multumesc maxim,si s-a sti ca azi te-am lasat s-a ma bati,astfel poate revi la sentimente mai bune pentru anul viitor si vom imparti aceasi pista),eu te-as fi batut,dar bratele mele nu au mai putut.
Sunt foarte multumit de cum se misca masina,inca nu imi dau seama,acuma vad si eu de afara cum se misca masina,cand e gata o "testam",cine a mers cu mine isi poate da cu parea mai bine.
Multumesc celor care ne-au sustinut pe parcursul cursei(poze+video),imi pare rau ca nu am reusit un loc mai bun,dar sincer obosisem,(nu am avut servo),la prima cronometrata nu am incalzit semislikurile si nu mi-am imaginat ca poate merge asa greu directia cu ele,am mai invatat ceva.
Sper ca in 2 saptamani masina s-a fie terminata 100%.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment