856-d-6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta e bine aici,nu au treaba cu tine pentru lucruri deastea!

    Comment


    • Originally posted by adil View Post
      ....azi mi-a trecut prin "minte" sa schimb toata evacuarea si anume s-o inlocuiesc cu tub de 100 mm din catalizator pana la iesirea finala, astept pareri de la voi si mai ales de la cei care au facut modificarea.
      cu teava de 100 mm?de la catalizator nu rezolvi nimic...goleste catalizatoru pui o teava de 50mm cap coada, daca vrei sa se simta...jantele fale negre va fi foarte frumos...
      Last edited by dodolorand; 19 February 2013, 08:02.
      sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

      Comment


      • Si daca-l golesc nu pierd din cuplu?

        Comment


        • am auzit ca e invers, cica ai castiga putere fara catalizator.
          eu nu-mi permit pentru ca fac itp-ul in romania si as avea probleme.

          Comment


          • Originally posted by adil View Post
            Si daca-l golesc nu pierd din cuplu?
            ai doar de castigat nu se pierde din cuplu expira mai usor...
            sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

            Comment


            • Foarte faine jantele. Imi poti spune ce marca sunt?

              Comment


              • par ozuri racing...

                Comment


                • dodolorand : logic asa e,sunt de acord cu tine doar ca cineva mi-a spus asta si am vrut sa aud si parerile voastre!

                  Archangel80 : Merci,nu stiu exact ce marca,tipul de unde le-am cumparat nu le avea in ambalaj dar mi-a zis ca sunt TG RACING.

                  B997NDL : Da, as vrea eu Ozuri dar.........

                  Comment


                  • ......chiar nimeni nu a facut modificarea asta?

                    Comment


                    • Din cate am mai citit - 100 mm diametru e mult - pierzi un pic de cuplu de turele joase.

                      Daca scoti catalizatorul undeva 55 - 60 evacuare cap-coada - e OK.

                      Comment


                      • Si mie mi se pare mult mai ales pentru "bestia" de sub capota un 50-60 fara catalizator cu traseu complect inclusiv serpalai ar fi arhisuficient!

                        Comment


                        • Multumesc baieti pentru sfaturi,sunt de acord cu voi,e prea mult 100,de 50 sau 60 e suficient si doar la iesire un tub de 100. Catalizorul totusi va ramane!

                          Comment


                          • Va salut!....praf,mult praf,chiar foarte mult praf pe aici,si sa mai sterg un pic va spun ca la capitolul modificari din pacate nimic,vor urma asta e sigur dar cand nu prea stiu,intre timp Negrutza a facut multi km,chiar azi a implinit onorabila varsta de 146000 km,i-am schimbat stopurile cu cele originale,a revenit la gume 185/65/15,multa intretinere si cam atat.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Salut frumoase jante si masina la fel bafta.

                              Comment


                              • Te-ai dus mult inainte cu km fata de minecati mai multi km fara probleme,stopurile de ce le-ai schimbat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google