Acesta este Loganul meu, vai de el, momentan.
Din fabrica, a fost chel, cumparat de parintii mei, in leasing, in 2008. Din pacate, desi Mavexim, reprezentanta de la care a fost cumparata masina, a promis initial ca masina va veni cu ESP, lucrul acesta nu s-a intamplat. Niste hoti!
Masina in afara de capace la roti, nu a avut nimic, nici macar presuri. Dupa ce la momentul respectiv i-am cumparat un cd-player JVC si 2 boxe pentru a nu se plictisi familia, prea multe modificari nu a mai suferit, cu exceptia a 2 majore : tata s-a decis ca vrea sa fie taximetrist si i-a montat cele aferente si o instalatie GPL, totul legal.
Dupa vreo 250000 km, am preluat eu masina, initial pana la noua masina.
Masina troncanea, zdranganea, era busita pe toate partile(e in continuare) si avea nevoie de o revizie. Nu ma deranja, pentru ca nu intentionam sa o tin.
Am mai mers vreo 4000 de km, insa dupa ce am schimbat distributia cu pompa de apa, bujiile, discurile, placutele, sabotii, un cilindru de frana, bieletele antiruliu, capetele de bara, rulmentii fata, toate de origine, am schimbat si uleiul, numai Dacia 5W30, eram putin mai sigur ca imi pot face treaba cu masina, dar ea tot troncanea si ma enerva groaznic. Problema era caseta de directie. La mana a doua era 100 de euro si noua am gasit una italieneasca la 400 de lei, pentru ca cea de origine depasea 1500 de lei. Dupa 3 luni deja trosnea si cu greu, dupa vreo saptamana de discutii cu magazinul de piese mi-au schimbat caseta pe garantie. Minunea nu a durat mult, ca dupa alte 6 luni, deja trebuia schimbata.
Mi-am luat inima in dinti si am zis ca ii pun servo. Zis si facut, doar ca am cumparat piesele din dezmembrari si nu doar de servo ci si de AC.
PS: Acestea sunt poze recente.
Din fabrica, a fost chel, cumparat de parintii mei, in leasing, in 2008. Din pacate, desi Mavexim, reprezentanta de la care a fost cumparata masina, a promis initial ca masina va veni cu ESP, lucrul acesta nu s-a intamplat. Niste hoti!
Masina in afara de capace la roti, nu a avut nimic, nici macar presuri. Dupa ce la momentul respectiv i-am cumparat un cd-player JVC si 2 boxe pentru a nu se plictisi familia, prea multe modificari nu a mai suferit, cu exceptia a 2 majore : tata s-a decis ca vrea sa fie taximetrist si i-a montat cele aferente si o instalatie GPL, totul legal.
Dupa vreo 250000 km, am preluat eu masina, initial pana la noua masina.
Masina troncanea, zdranganea, era busita pe toate partile(e in continuare) si avea nevoie de o revizie. Nu ma deranja, pentru ca nu intentionam sa o tin.
Am mai mers vreo 4000 de km, insa dupa ce am schimbat distributia cu pompa de apa, bujiile, discurile, placutele, sabotii, un cilindru de frana, bieletele antiruliu, capetele de bara, rulmentii fata, toate de origine, am schimbat si uleiul, numai Dacia 5W30, eram putin mai sigur ca imi pot face treaba cu masina, dar ea tot troncanea si ma enerva groaznic. Problema era caseta de directie. La mana a doua era 100 de euro si noua am gasit una italieneasca la 400 de lei, pentru ca cea de origine depasea 1500 de lei. Dupa 3 luni deja trosnea si cu greu, dupa vreo saptamana de discutii cu magazinul de piese mi-au schimbat caseta pe garantie. Minunea nu a durat mult, ca dupa alte 6 luni, deja trebuia schimbata.
Mi-am luat inima in dinti si am zis ca ii pun servo. Zis si facut, doar ca am cumparat piesele din dezmembrari si nu doar de servo ci si de AC.
PS: Acestea sunt poze recente.
Comment