1.4 czp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.4 czp

    Acesta este Loganul meu, vai de el, momentan.
    Din fabrica, a fost chel, cumparat de parintii mei, in leasing, in 2008. Din pacate, desi Mavexim, reprezentanta de la care a fost cumparata masina, a promis initial ca masina va veni cu ESP, lucrul acesta nu s-a intamplat. Niste hoti!
    Masina in afara de capace la roti, nu a avut nimic, nici macar presuri. Dupa ce la momentul respectiv i-am cumparat un cd-player JVC si 2 boxe pentru a nu se plictisi familia, prea multe modificari nu a mai suferit, cu exceptia a 2 majore : tata s-a decis ca vrea sa fie taximetrist si i-a montat cele aferente si o instalatie GPL, totul legal.
    Dupa vreo 250000 km, am preluat eu masina, initial pana la noua masina.
    Masina troncanea, zdranganea, era busita pe toate partile(e in continuare) si avea nevoie de o revizie. Nu ma deranja, pentru ca nu intentionam sa o tin.
    Am mai mers vreo 4000 de km, insa dupa ce am schimbat distributia cu pompa de apa, bujiile, discurile, placutele, sabotii, un cilindru de frana, bieletele antiruliu, capetele de bara, rulmentii fata, toate de origine, am schimbat si uleiul, numai Dacia 5W30, eram putin mai sigur ca imi pot face treaba cu masina, dar ea tot troncanea si ma enerva groaznic. Problema era caseta de directie. La mana a doua era 100 de euro si noua am gasit una italieneasca la 400 de lei, pentru ca cea de origine depasea 1500 de lei. Dupa 3 luni deja trosnea si cu greu, dupa vreo saptamana de discutii cu magazinul de piese mi-au schimbat caseta pe garantie. Minunea nu a durat mult, ca dupa alte 6 luni, deja trebuia schimbata.
    Mi-am luat inima in dinti si am zis ca ii pun servo. Zis si facut, doar ca am cumparat piesele din dezmembrari si nu doar de servo ci si de AC.
    PS: Acestea sunt poze recente.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by omide; 8 December 2018, 10:14.

  • #2
    Acestea sunt cele mai vechi poze cu masina, de cand am rechizitionat-o. Aveam portbagajul permanent inundat.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • #3
      Pana la montarea AC si servo, nu am stat degeaba si am facut prima modificare pentru sufletul meu si adica geamuri electrice. Au urmat oglinzile, care initial nu au fost inlocuite ci doar am schimbat mecanismul din cabluri cu unul electric, pe care l-am luat de la oglinzile mici de logan. Eu aveam oglinzi mari, de MCV. Am schimbat player-ul cu un Sony Xplod si difuzoare de origine si fata si spate. A urmat lampa de torpedo, plafoniera cu 2 butoane, apoi a doua plafoniera, apoi contactori pentru usi spate si durerea mare a venit cand am schimbat pompa de benzina, care se arsese. Am continuat cu inchidere centralizata aftermarket si cateva tutoriale de la cristin streulea. Mi-am montat si suport ochelari, aeratoare de prestige, argintii, fete de usi fata de prestige, folie de ceasuri de prestige. Am schimbat si imbracamintea schimbatorului si nuca, de prestige, imbracata in piele, pentru ca a mea crapase, stropitori tip perdea. A urmat volanul pentru ca se exfoliase foarte tare si exfolierea galbenului de pe ea si a tot ce amintea de taxi.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 7 photos.

      Comment


      • #4
        Pentru ca nu au fost schimbate filtrele niciodata la GPL, masina nu a mai vrut sa functioneze pe gaz si i-am schimbat tot, inclusiv butelia, pentru ca expirase valabilitatea si nu puteam face ITP-ul.
        In vara aceasta am montat toata partea mecanica a AC-ului si servodirectiei, cu mari probleme la partea electrica. Am cumparat 2 instalatii electrice de motor si una de interior si o factura de 800 de lei, pentru ca nu mai reuseam sa o pornesc. Mergea pe benzina in acest stadiu, cu mufa de la gpl scoasa.
        Problema era ca dupa ce am montat/demontat instalatia de la motor, de prea multe ori, m-am plictisit de atata rutina si ultima oara nu am mai fost atent si am incurcat firele de la GPL. 50 de lei a mai costat sa imi spuna baiatul de la GPL sa imi spuna ca nu am fost atent. A legat el firele corespunzator.
        Ca sa fie treaba treaba si dupa 350 de lei de verificari, incarcare freon la un service de AC, am facut doar un drum la Bucuresti cu aer rece ca sa ma intorc la service, pentru ca nu mai functiona AC-ul. Se pare ca nu s-au facut verificari temeinice si am stat langa ei ca sa detecteze ca aveam o fisura pe conducta de AC. Am schimbat-o singur si nu m-am mai dus la ei.Astept vara lui 2019 sa umplu iar instalatia cu freon.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 14 photos.

        Comment


        • #5
          Am schimbat si oglinda, incepea sa se exfolieze si cu aceasta ocazie si parasolarele, cu unele noi, frumoase, de duster, cu oglinda si la sofer, nu doar la pasager.
          Si daca tot am mai schimbat ceva, am decis sa montez si airbag pentru pasager si toate ornamentele negre. Am muncit ceva. si daca tot am dat bordul jos, am dat si scaunele si am montat incalzirea in scaune. Inainte cu ceva vreme am achizitionat o cotiera de origine, care nu s-a montat foarte usor. Urmatorul pas a fost schimbarea player-ului, mufe cumparate pentru antena, alimentare, boxe, microfon si satelit comanda audio.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 48 photos.

          Comment


          • #6
            Felicitari pt toata munca depusa si banii investiti! Putini ar mai face treaba asta in ziua de azi, e mai usor pt unii sa schimbe direct masina . Mult succes in continuare!

            Trimis de pe al meu HUAWEI Y625-U51 folosind Tapatalk

            Comment


            • #7
              Multumesc frate! E din pasiune mai mult, nu din necesitate.
              Astazi mai am cateva poze de la alte modificari facute, de data aceasta mecanice, doar cateva din ele
              -inlocuit repartitor frana, bucsi punte
              -inlocuit saboti cu unii de origine + celalalt cilindru de frana si cu aceasta ocazie curatat tamburi si vopsiti cu vopsea termorezistenta + rezolvat cablu de frana zgomotos
              -inlocuit discuri cu unele ventilate si automat si etrieri si placute de frana, toate de origine
              -inlocuit amortizoare fata spate si flanse si rulmenti cu unele de origine
              -inlocuit planetare, bascule,
              -montat bara stabilizatoare, bielete antirului si bucsi bara
              -inlocuit rulmenti fata si spate, cu unii de origine
              Urmeaza geamuri electrice spate si proiectoare, pentru care am luat deja piesele, dar cred ca la primavara, iar recent va urma inlocuirea volanului si a butoanelor de climatizare. Revin cu poze.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 21 photos.

              Comment


              • #8
                Esti un fel de Streulea Felicitari!
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #9
                  Ms mult frate!

                  Comment


                  • #10
                    Ai tinut o socoteala? Mai stii cat ai investit pana acum in ea ? La cum ai schimbat cam tot pe ea, mai mergi mult timp cu "bolidul" , numai sa ne mai lase guvernantii sa mai circulam cu ele, vedem de la anul cu noua taxa . Mult succes !

                    Comment


                    • #11
                      Nu am tinut nicio socoteala. Sper sa nu ne deranjeze prea mult guvernantii. La cat am bagat, sau cel mai important, La ce piese are masina pe ea acum, nu se justifica sa imi iau alta in viitorul apropiat si sincer nici nu vreau. M-am atasat prea tare de masina.
                      Last edited by omide; 10 December 2018, 18:42.

                      Comment


                      • #12
                        De admirat efortul, investitia dar mai ales pasiunea. Iar asta vine din partea unuia care nu prea a "surubarit" pe la masini.
                        La ce reparatii, modificari si imbunatatiri ai facut cred ca ai putea da sfaturi utile multor colegi. Plus ca le-ai facut singur in timp ce altii se tot plang de tot felul de "mecanici".
                        Toata stima.

                        Comment


                        • #13
                          Jantele de vara, BBS
                          Kilometrajul acum o saptamana, la peco...
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 2 photos.

                          Comment


                          • #14
                            Din punctul meu de vedere, dupa gusturile mele, jantele sunt din alt film, nu se potrivesc deloc cu masina.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • #15
                              Astazi am prins si clipsurile la mocheta capotei.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 1 photos.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google