Sa o stapanesti sanatos!
Bv 21 cdc
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LA MULŢI ANI! cu sănătate vă urez tuturor. Să aveţi un an plin de bucurie şi împliniri.
Mulţumesc pentru urări şi aprecieri. Sincer nu am făcut o "inspecţie" amănunţită a maşinii, deci nu pot spune, apropo de întrebarea anterioară, dacă sunt două lămpi sau una singură pentru ceaţă.
Ce pot spune este că la capitolul silenţiozitate este super. Câte o dată nici nu ştiu sigur, dacâ nu mă uit la turometru, dacă este pornită sau nu. Ştiu, vin de la un tractoraş diesel, iar asta pare electrică în comparaţie cu acela.
Un lucru interesant e faptul că nu are o frână de motor foarte sesizabilă la luarea piciorului de pe acceleraţie. Dacă e drum drept, în treaptă mare, 4 sau 5, după ce iei piciorul de pe gaz, merge în continuare, iar viteza scade foarte lent. Parcă merge singură.
Are şi vână şi zvâc, chiar mai mult decât mă aşteptam la benzinar, dar turbo face diferenţa.
Voi reveni cu poze şi impresii noi, după câteva zile de utilizare mai serioasă.
Comment
-
La multi ani ! Sa te bucuri de masina ! De noroc aveai nevoie cu "ligheanull". Acum ai masina celui mai bogat om din lume.
" Bill Gates
What about American billionaire Bill Gates? While the one-time world’s richest man has been seen driving to and from the Microsoft offices in a Ford Focus,"
Comment
-
Foarte tare faza cu Bill Gates.
Da, așa e cu frâna de motor la cele în trei cilindri, doar că senzația e plăcută.
Ieri am făcut o nouă alimentare. Consumul mediu pentru cei 441 km făcuți a fost de 7.4 l/100 km. E bine, având în vedere faptul că motorul e nou. Știu că e rodat pe stand etc., dar după vreo 2000 - 3000 km încep să mă uit serios la consum. Km au fost făcuți majoritatea în oraș, doar 170 au fost făcuți exclusiv în afară (Brașov - Lacul Sf. Ana și retur)
Tot în weekend am și spălat-o prima dată, la cele cu fisă (brașovenii știu de ce ). După ce am stat aproape 30 minute la coadă, nu prea mai aveam chef de poze. Dar promit, în curând și poate și unele de interior noaptea.
Comment
Comment