Bv 21 cdc

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    De cateva zile am sesizat miros de motorina atunci cand opresc masina. Am verificat si am vazut ca la injectorul 4 la furtunasul de retur zemuieste putin. Am scos furtunasul si l-am scurtat putin, dar tot face. Se gaseste cumva numai furtunasul sau pot folosi furtun de alimentare de vechea Dacie (cel de retur ca sa fie diametrul mai mic)? Ca parca nu as da 200 lei pe rampa de retur completa.

    Comment


    • #92
      Problema rezolvata in dulcele stil romanesc. Luat un bucata de 0,5 m furtun de retur = 4 lei. Taiat una bucata la dimensiune. Scos vechea bucata si chinuit serios de introdus noua bucata. La final satisfactie maxima.
      "Multumesc" pe aceasta cale tuturor pentru sfaturi si indicatii. Au fost de un "real ajutor". Las pozele sa vorbeasca.
      Attached Files

      Comment


      • #93
        imi plac improvizatiile.
        clar, m-as fi dus la service. mu mai "multumi" ca multi nu fac asa ceva
        si nu sunt in masura sa-ti dea sfaturi.

        Comment


        • #94
          "Improvizatie" era daca puneam un furtun de la spalatorul de parbriz. Iar la partea de "sfaturi" daca nu vii cu jante pe 17, suspensie pe perna de aer sau tone de chit si fibra nu e nimic interesant de vazut. Ideea acestui forum e sa ne ajutam in situatii ca astea nu sa ne dam cu "parerea" de "experti" la "tuning"
          Si apropo am fost la service unde am aflat "pretul bomba" la rampa de retur.

          Comment


          • #95
            Azi dupa indelungi asteptari generate de starea de sanatate (a mea) s-a montat pe masina un modul DRL achizitionat de la Cristi Streulea. Merge super, dureaza cam 3 secunde de la pornirea motorului si pana la aprinderea farurilor si cam 5-7 secunde (sau mai mult nu am cronometrat exact, e doar la apreciere) la oprirea motorului si stingerea farurilor.
            Multumesc Cristi pentru modul si pentru sfaturi!

            Comment


            • #96
              Fiindca "constiinta" nu si nu ma lasa, m-am apucat sa cronometrez timpul de stingere a farurilor la oprirea motorului si am observat ca timpul variaza in functie de cat a mers motorul inainte, de la 10-12 secunde pana la 25-30 secunde. E normal? Cine mai are montat modul DRL, tot asa face?
              PS: Pe mine nu ma afecteaza fiindca seamana cu "follow me home", dar sa nu fie alta problema.

              Comment


              • #97
                Poze noi dupa o binemeritata baita. Toata iarna nu a 'patit asa rusine"
                Attached Files

                Comment


                • #98
                  Imi era dor de jante, arata bine . Maine vopsesc si eu Borbeturile
                  Y!M: alexut.style

                  Comment


                  • #99
                    Multumesc! Si mie imi place cum arata. Am tot asteptat fiindca nu am avut cauciucuri. Pana la urma am gasit ceva bun sh: pe fata Vredestein si pe spate Semperit. Urmeaza ceva modificari pe la exterior. Acum ma bate gandul sa o bag in service pentru ceva reparatii, pe Casco bineinteles. Am parbrizul plesnit si s-a extins crapatura, am capota fata praf de vreo doi ani de la zapada, gheata, grindina si mai am si bara fata putin plesnita pe partea dreapta si a sarit si vopseaua.
                    PS: sa vedem si pe ale tale cum ies la vopsit. Bafta!

                    Comment


                    • Si mai exact.., ti-a crapat furtunasul acela? Cum iti dai seama ca a crapat, pe langa faptu ca iti botezeaza cu motorina pe acolo..?
                      My turbo lag, give your MPI, a chance

                      Comment


                      • Furtunasul e ok. Nu a crapat. De curs nu curgea in timpul functionarii, doar la oprire dupa cateva secunde se uda injectorul cu motorina, zemuia putin in zona aia. Mi-am dat seama fiindca atunci cand ma dadeam jos din masina simteam miros de motorina.

                        Comment


                        • De ceva vreme am observat o problema, zic eu, legata de ambreiaj. Mai precis dupa plecare de pe loc, turez motorul pe la 2000, dupa care daca calc ambreiajul smuceste inainte de intrarea in a 2-a. La fel daca merg cu a 2-a sau chiar a 3-a la turatii mai mari, 2500 in sus si iau piciorul brusc de pe acceleratie la intrare in frana de motor iar da in nas, smuceste. O sa spuneti ca e diesel, ca are cuplu mare, dar nu facea asa. Ma gandesc la rulment de presiune, bucsa de debreiere sau???

                          Comment


                          • Daca ai ambreaj hidraulic (posibil sa fie rulmentul hidraulic) daca ai pe cablu (rulemtul de presiune), zic si eu....verifica/ eventual greseaza-ti cablul de ambreaj (daca ai pe cablu). In rest..nu stiu ce alte cauze ar fi. Cel mai probabil trebuie sa trecem pe benzina repejor., astea ne lasa))si sunt prea scumpe de reparat. Eu am cam 53mii de km in 7ani si cred ca ma lasa un injector.
                            Last edited by andrei_mircea; 8 May 2013, 19:22.
                            My turbo lag, give your MPI, a chance

                            Comment


                            • Nu e hidraulic ca e Preferance din 2006. O sa incerc cu cablul. Am mai observat ca pedala de ambreiaj sta mai sus, cam 3-4 cm, fata de cea de frana.
                              Apropo, am 143000 km in 6 ani jumate si cred ca cere alt kit de ambreiaj.

                              Comment


                              • Cum spuneam si in alta discutie de pe forum ieri am fost pe Transfagarasan. A fost superb. Masina s-a comportat ok. Las mai bine pozele sa vorbeasca.
                                Attached Files
                                Last edited by Niki; 24 June 2013, 10:37. Reason: dublu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google