Ok. Merci. Pedala intr-adevar tine cam sus, adica parca ii dau drumul de tot si dupa aia pleaca. Reglaj nu i-am facut pana acum, dar daca o sa-l schimb nu mai are rost. Ma apuc de cautat piese,
Bv 21 cdc
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
slabeste cablul de ambreiaj si o sa tina mai jos . Daca nu ai ce face cu bani,schimba,lsigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Salut,l-am schimbat ieri dupa 155000,nu patina,nu se auzea absolut nimic,doar ca nu mai tragea ca inainte si din cand in cand nu intra in viteza iar cand intra nu mai iesea. Am avut o mare surpriza cand am vazut cat era de uzat,mai ales rulmentul de presiune.In orice caz eu te sfatuiesc sa schimbi kitul si termini cu problemele. Multa bafta!
Comment
-
Cand ambreiajul tine sus, creste si timpul cat soferult tine acceleratia apasata si implicit, ambreiajul este tinut mai mult timp "patinat" ! (forfecarea)
A mea are 130.000 de km si merge bine,nu patineaza doar ca e cablul cam obosit,in rest,daca e reglat cum trebuie si exploatat cum trebuie,tine lejer 2-300.000 de km.
(am un logan la servici cu 230.000 fara probleme la ambreiaj)
Decizia este a ta,sporsigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Pai asta e, decizia, fiindca o mare influenta in a lua decizia o are partea financiara. Spune-mi te rog cum e cu reglajul corect? De reglat l-au reglat la service cand era in garantie dupa ce mi-au schimbat cablul de ambreiaj. Asta era pe la 20000 km si de atunci nu am observat probleme. Acum e foarte posibil sa fie si piticul de pe creier, dar daca nu e? (Zice celalalt pitic)
Comment
-
Ideal e sa tina la un sfert din cursa totala a pedalei de ambreiaj,eu asa l-am reglat la mine si nu am problemesigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Salutare tuturor! Revin sa mai sterg praful de pe aici. Pe la masina nimic nou, doar km si iar km. In toamna am schimbat in final cablul de ambreiaj fiindca facea un zgomot ciudat. Masina merge bine si cred ca mai aman schimbarea kit-ului de ambreiaj. Am schimbat si sabotii spate si lichidul de frana.
Totol ok, dar... de cateva zile (sau sute de km) se intampla ceva deranjant. La apasarea pedalei de acceleratie nu se tureaza motorul. Am patit asta la plecare de pe loc, adica porneste foarte bine fara fum sau altceva, dar cand apas pedala nu se accelereaza. S-a oprit si motorul de cateva ori din cauza asta atunci cand am dat drumul la ambreiaj. Am patit si in mers, dupa ce am schimbat viteza in loc sa fuga masina a dat in bot, dupa care la cateva apasari de pedala si-a dat drumul, a zvacnit. La fel si pe loc. Oare de la ce o fi? Ma gandesc sa ma programez pentru un test, dar as dori daca stiti si ceva sugestii, fiindca ma astept la un raspuns sec de la Dorel"sefu' injectoarele sau pompa sau..." si parca nu m-as gandi asa departe. Voi ce ziceti?
Si niste poze de final.
Nu merg pozele nu stiu de ce.
Comment
-
Si pana la urma inevitabilul s-a produs. Ieri dimineata a pornit fara probleme, dar dupa circa 5 secunde s-a oprit. Am incercat sa o pornesc iar dar degeaba. Incepea sa porneasca, dar cu turatia sub 600 si cu tremurat, fara sa se tureze cand calcam pedala. Intr-un final am renuntat. Dupa indelungi consultari si teste am descoperit buba. EGR-ul infundat cu toata tubulatura. Dupa curatare la prima proba s-a facut noapte la propriu in urma mea. Dupa care totul normal. Deci "we are back in busines"
Comment
Comment