suntem cam la fel la nr de km, am curatat si eu odata egr preventiv nu-mi vine sa cred cum arata la tine, la ce turatii schimbi vitezele?
Bv 21 cdc
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Turatia nu o schimb la "1500 maxim". De unde concluzia asta? Turatia o schimb intre 2200 si 2500, 2600. Merg cu ea si la 3000-3500 depinde de situatie. Problema apare daca nu faci des drumuri lungi in afara orasului. Nu e destul sa schimbi in ture inalte, ci sa si stai la turatia respectiva un timp suficient pentru a se incinge suficient gazele de evacuare si a se curata tubulatura. Daca mergi prin oras si stai la semafoare degeaba schimbi la 3000 daca dupa 200 m iar stai cu motorul la relanti si se raceste iar. La povestea asta cred ca un rol important l-a avut si alimentarea din urma cu 2 ani numai de la Lukoil o perioada de aproape un an... Asa a fost "filmul" la momentul respectiv si se pare ca a lasat urme.
Comment
-
Bine ca a fost numai atat ! Am nenorocit si eu un diesel cu motorina de la Lukoil. Garantat e cea mai proasta !
Multa bafta pe viitor ! Drumuri bune !
Comment
-
Conteaza sa-i mai dai si acceleratii puternice in a 2-a sau a 3-a de la 1700 rpm. spre 4700 rpm. apoi o las sa decelereze in aceeasi treapta pana la 1700 rpm. si repet schema de 2-3-4-5 ori. Asa ii fac la a mea, 3-4 acceleratii de-astea din mers si aveam tubulatura curata cand am verificat-o la 170.000 km., n-a fost nevoie vreodata sa o curat. Stilul de mers in oras este progresiv, schimbat la 2500-3000 rpm. si cateva forje repetate sa scot toata "pacura" adunata pe evacuare-turbina-conducte si ce o mai fi pana nu mai scoate deloc. Motorina este doar OMV sau Petrom iar mai rar Mol.
In prezent masina are 250.000 km., 90% in regim de Bucuresti. Spor in continuare!
Comment
Comment