Arata bine cu astea. Sa ii spui sa aiba grija de jantele alea )
Bv 21 cdc
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ca sa nu moara discutia mai postez cate ceva. Noutati: am schimbat uleiul, filtrul de ulei, filtrul de aer. Urmeaza cel de motorina cu o spalare a pompei, sper ca anul asta sa nu mai am probleme cu blocarea ei. Cu ocazia asta am fixat si carcasa filtrului de aer sa nu mai faca zgomot (metoda lui Streulea - multumesc!). In rest km si km.
Comment
-
Ieri am facut inspectia. Fara probleme, fara "atentii" sau alte chestii. Masina se prezinta ok d.p.d.v . tehnic, fara jocuri, fara probleme la noxe (media determinarilor 1,65), fara probleme la folie.
Deci sa recapitulam pentru cei care nu cred...
1. Flolie fata 73%, spate 5% cu acte, fara probleme. De 7 ani si ceva. Fara decupaj la stopul central. Deci se poate, se vede si merge in continuare.
2. Noxe fara probleme. De aproximativ 30000 km merg cu ulei 2T Mol Dynamic. Nu a murit nici catalizatorul si nici pompa si injectoarele.
Probleme, intrebari?Attached FilesLast edited by logan21cdc; 22 October 2014, 15:53.
Comment
-
Multumesc tuturor pentru urari. Si voi aveti masini de invidiat (in sensul bun fireste). Intr-adevar nu conteaza masina, dotarea, pretul etc., daca nu iti bati joc de ea poti ajunge departe.
Nu am alimentat nici odata de la galeata, doar de la pompa si in general doar motorina de top. Nu fac rabat fiindca nu imi permit sa raman fara masina deoarece sunt dependent de ea din cauza domiciliului. Filtre doar de origine, ulei bun si in general toate facute la timp.
Despre partea cu intrebarile nu am vrut sa fiu rautacios, dar am mai scris despre subiectele astea si pe pagina mea si la topicurile dedicate, iar carcotasii au reactionat cam dur. Poate fi si autosugestie partea cu uleiul, dar faptul ca motorina din 2006 nu era asa de uscata fata de cea de acum, nu poate nimeni sa ma convinga de contrariu, iar generatia mea de Logan a avut probleme la pompa tocmai cand s-a schimbat motorina de pe piata.
In rest toate bune si multi km in continuare la toti loganistii!Last edited by logan21cdc; 22 October 2014, 20:34.
Comment
-
Intr-un final am schimbat si ambreiajul. A "tinut" fix 174254 km, adica 7 ani, 11 luni si 17 zile
Am schimbat si cablul de ambreiaj fiindca facea un zgomot ingrozitor, parca aveam un magarus in masina: Iha, iha, iha. Piesele de origine: kit Valeo, cablul de origine. Ca impresii?
Cum spune o reclama: "schimbi ambreiajul si zici ca ti-ai luat masina noua"
Intr-adevar parca nici nu mai am pedala de ambreiaj, e moale si e reglata mai bine ca din fabrica. De mers, merge super. Acum sa mai fac 174000 km si pe urma mai vedem...
Comment
-
Si uite cum trece timpul si trec si km. Acum 5 zile masina a implinit 8 ani si 175000 km. Pot spune ca sunt foarte multumit de banii pe care i-am dat pe ea, desi vor fi tot timpul voci care vor spune ca de banii astia (8400 euro) puteam sa iau si eu o "masina". La vremea respectiva NOUA si la banii astia nu cred, spun fiindca am luat la pas toti dealerii RENAULT, HYUNDAI, OPEL etc. la care puteam sa sper ca ma incadrez ca buget. Si am avut neplacuta surpriza sa constat ca ce vroiam eu (ca dotari si bani si noua) am gasit doar la DACIA.
Si uite asa am devenit posesor de LOGAN si ma mandresc in continuare cu asta. Daca mai fac inca atatia km si ani o pun in vitrina!Attached Files
Comment
Comment