Loganul lui Toddy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Loganul lui Toddy

    Salutare tuturor!
    De cca. o saptamana sunt posesorul unui Logan Ambiance 1.5dCi din 2006.Masina a fost taxiu cateva luni.Inainte sa o cumpar masina a fost revopsita din galben in alb.Este vopsita foarte bine , dar in interior nu arata chiar ok.Bordul este cam gaurit iar tapiteria scaunului din dreapta si bancheta sunt arse putin cu tigara (o sa ii iau niste huse pt. a acoperi acest defect).Motorul merge foarte bine , maine ma duc sa-i schimb distributia , uleiul si cureaua de la alternator ca este cam uzata aaa si parbrizul care avea o crapatura iar acum s-a intis cam mult.Masina zice ca are 65000 km , acum nu stiu daca sunt reali sau nu.Am o dilema deoarece..volanul este cam tocit si am impresia ca amortizoarele sunt cam duse , apelez la voi pt a-mi spune daca este normal ca amortizoarele sa se duca la 65000 km ...
    Imi cer scuze ca nu am pus si poze , dar inca n-am apucat sa-i fac!

    Bafta !

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos!
    Daca masina a fost taxi, e oarecum normal sa se strice amortizoarele la 65.000 km, ca a mers probabil mult prin gropi.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Sa o stapanesti sanatos, si sa te bucuri de ea...pune si tu poze
      http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

      Comment


      • #4
        Acum va fi altcumva cu masina daca nu va mai fi pe taxi
        te va tine mai mult,daca vei avea grija de ea
        sa o stapinesti sanatos
        sigpic

        Comment


        • #5
          Salut! Si multumesc tuturor pt urari!
          Am schimbat uleiul , distributia , cureaua de la alternator si parbrizul .Am o senzatie de nesigurata in ea ... , pare cam instabila , probabil din cauza amortizoarelor si am impresia ca are ceva motorul...parca nu prea trage..adica daca am 90km/h in vit a 5-a si apas pedala pana la podea nu simt nimic..masina merge normal...creste foarte lent viteza , asa se intampla la toate?

          Incerc sa pun si niste poze , nu prea stralucite....

          Bafta !
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Daca masina e subturata e si normal sa urce greu in turatii.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              @Andrei : Nu cred ca din cauza ca e subturata , am mers acu 5 minute cu un Logan 1.5 dCi care are 15 000 km si cu ala parca zburam , a mea parca de la 2500 rpm. in sus nu mai trage ... adica parca urca mai greu in ture de la 2500 in sus...nu stiu ce sa mai cred ... inainte de Logan am condus un Megane 1.6 16v si m-am gandit ca e doar impresia mea ca nu trage dar ...

              Comment


              • #8
                Un MPI nu se compara cu un dCi la accelerare in sarcina, pentru ca un dCi are cuplu mai mare si la turatii mai joase ca un benzinar si normal ca o sa urce mai repede in turatii. Si MPI-ul tau e cam subturat la 2500 rpm, trebuie sa schimbi treapta de viteza cu a 4-a si apoi sa accelerezi.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Sa o stapanesti sanatos ! ;) ceva modificari ?

                  Scuze ca intervin dar toddy dupa cate vad are dCi
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Da, acum am vazut. Poate el a mers cu un dCi de 70 CP sau 85 CP daca i s-a parut ca merge mai bine.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Da , Loganul meu e dCi , de el spun ca nu trage ... am zis ca am mers cu un alt Logan dCi care mergea mult mai bine..tragea mult mai bine ...
                      @dorutz: modificari nu o sa fac acum , mai intai ma intereseaza sa functioneze perfect , si apoi facem si modificari:P

                      P.S: Am o intrebare , cureaua de la alternator la diesel este mai lata si mai lunga decat la benzina nu ? Intreb asta pt. ca la mine nu s-a potrivit cea de diesel si am pus de benzina ...

                      Comment


                      • #12
                        Andrei , dCi-ul cu care am mers cred ca era de 70cp , de 85cp nu era sigur dar nu cred ca poate sa fie chiar asa de mare diferenta de 5cp , yo ma gandesc sa nu am vreo problema la motor ... d'asta tot insisit ...
                        De exemplu , mergem dupa o Dacia Papuc pe benzina cu carlinga d'aia si de abia ma tineam dupa ea , la demaraj si i-am dat si 3500rpm.

                        Comment


                        • #13
                          Treaba e ca daca dCi-ul ala e de 70 CP e ceva diferenta pentru ca are si cuplu mai mare, dar nu asa de mare.
                          Cum mergi deobicei cu masina, mai subturat? Cam pe la cate rpm schimbi deobicei vitezele?
                          Eu as suspecta vana EGR infundata sau un injector infundat.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Posibil sa fie ceva infundat,sau o fi bagat si motorina aiurea fostu posesor,din aceea mulsa
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Schimb cam pe la 2000 - 2200 rpm. , m-am gandit si eu ca e posibil sa fie de la un injector , o sa merg cu ea la service Dacia sa-mi spuna exact , ceva nu e in regula de abia depasesc 100km/h ...
                              Nu stiu cu ce motorina a fost alimentata inainte , oricum nu cred ca a fost ceva de calitate ... eu am pus euro4 de la MOL

                              Bafta !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google