Loganul lui Toddy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Astazi am facut o vizita la service cu Loganul si am mers cu un angajat de acolo in probe , si el mi-a a spus ca masina nu trage bine ...
    M-am programat pt vineri ! Pana atunci , merg cu ea asa , asta e

    Bafta !

    Comment


    • #17
      Clar e de la vana EGR, turbina sau un injector.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Mai ai garantie la ea ? Bafta
        sigpic

        Comment


        • #19
          Nu , n-am garantie. Sper sa se rezolve problema ! Credeti ca o sa ma coste mult ?

          Comment


          • #20
            Salut, sa ai noroc de ea! Eu cred ca e de la turbina sau catalizator, injectorul cand e blocat ti se aprinde un martor la bord, depinde in ce pozitie se blocheaza.. ca se poate ca masina sa ramana putin mai turata daca ramane pe deschis... EGR-ul nu prea are cum sa fie, cand EGR-ul e dus masina iti scoate mai mult fum dar in rest ar trebui chiar sa mearga mai bine, EGR-ul recircula gazele de pe evacuare in motor, daca EGR-ul nu ar mai lucra si ar ramane blocat pe inchis atunci noxele ti=ar iesi pe tobe si in motor ti-ar intra doar aer curat.. La taximetre este intalnita des o problema.. multi merg cu masinile subturate ca sa-si scoata consumul, dar dauneaza, in primul rand catalizatorul se infunda daca nu ii dai din cand in cand si tie nu iti mai scoate noxele pe tobe, practic iti merge motorul infundat.. iar in al-2-lea rand turbina se poate duce ff usor daca lucrezi cu ea numai in ture joase.. Mai poate fi si din tija turbinei care poate a fost cumva desfacuta si nu mai face presiune destula ca sa-si fie potrivit amestecul aer motorina... BAFTA

            Comment


            • #21
              @Bibi: Mi-a zis si mecanicul care mi-a schimbat distributia ca e posibil sa se fi umblat la turbina , dar nu stiu , porbabil ca o sa vad vineri (2 mai) cum sta treaba .

              Multumesc tuturor pt participare la discutie !

              Bafta !

              Comment


              • #22
                Azi am schimbat filtrul de aer si cred ca s-a intamplat o minune , parca am alta masina , alt motor , masina parca zboara acum , se comporta ca un dCi normal nu mai e asa moarta.Am ajuns la 120km/h foarte repede si fara problme , nu am dat mai mult ca eram in localitate ... nu-mi vine sa cred ca filtrul ala de aer inseamna asa mult.Cel vechi avea foarte mult praf in el ... chiar pamant.
                Am schimbat si becul care lumineaza butoanele si tot de la climatizare ca era ars ... si am mai eliminat din greierasi.Sunt foarte fericit acum ca masina a revenit la viata ... imi vine sa o calc mereu pana pe la 4000 rpm ...
                Acum ca am rezolvat si problema cu motorul , o sa-mi fac timp si pt altele , vreau sa achizitionez un Cd player si apoi niste amortizoare ca e barca rau.

                Bafta !

                Comment


                • #23
                  Felicitari asta am observat si eu in legatura cu filtrul am facut revizia l-am schimbat si acum parca are alt sprint.

                  Comment


                  • #24
                    Merci alex26 !
                    Am mai facut cateva poze la suportii de nr. si la noul maner de la schimbator , care de bun ce e deja s-a cojit imitatia de piele de pe el.

                    Sper sa va placa !
                    Bafta!
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Mi-am pus autocolant pe stalpi !
                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Arata bine pus
                        e cel original prestige sau din magazin?
                        cel original prestige are si proprietati antistatice
                        ca design nu conteaza care e, arata ca o alta masina cu ele
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #27
                          Din ce vad in poze, e autocolant simplu, nu e de Prestige/Kiss FM.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            Nu , nu e de Prestige/Kiss Fm e un autocolant din magazin , negru mat.Am dat 5 lei pe o bucata 60cm latime si 90 lungime.Am muncit vreo 2 ore pana a iesit bine , dar cred ca a meritat timpul .

                            Am gasit intr-un magazin amortizoare de logan la 100 lei/bucata dar si la 120 lei/bucata cica mai bune , mi se par prea ieftine si ma gandesc sa nu fie de proasta calitate , nu mi-a spus ce firma sunt o sa ma interesez.Cam la ce pret sunt niste amortizoare de Logan ?

                            P.S :100 lei/bucata si 120 lei/bucata erau si cele fata si cele spate , ma asteptam ca cele de pe fata sa fie mai scumpe ...

                            Noroc !

                            Comment


                            • #29
                              Amortizorul de Logan costa 160 lei, fara TVA, la dealer.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #30
                                Multumesc Andrei!
                                Mi-am cumparat azi 2 amortizoare de fata MONROE , maine ma apuca sa le montez.Atasez si o poza ...
                                Attached Files
                                Last edited by andrei; 30 April 2008, 23:02.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google