- = M V P = - (Castigator Campionat Cel Mai Tare Exterior Level 1 Editia 2011 )

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In cazu meu atat mi-au tinut masina la cuptor...o zi jumatate.
    Faptul ca aveau 2cuptoare si ca era vineri...si sambata pe la pranz a scos-o, e altceva. Cine ti-a zis ca, acele cuptoare se inchiriaza)) ?asta ar tare..sa vad pe deviz...chirie cuptor (n- ore = n, lei)... Se tine in cuptor mai mult timp pentru ca e un mediu ermetic, filtrat iar vopseaua nu trebuie uscata fortat.
    Last edited by andrei_mircea; 5 December 2013, 22:23.
    My turbo lag, give your MPI, a chance

    Comment


    • nu e vorba doar de mediu ermetic, vopselele sunt de 2 feluri, pe baza de diluant( facem exceptie la vopseaua 2K si cele pentru lemn) si pe baza de apa , cabina te ajuta in procesul de vopsire prin 2 chestii : 1 se usuca vopseaua mai repede din cauza ventilatiei ; 2 timpul de ocupare a cabinei se reduce substantial ...........iar durata de stationare propriu zisa a masini in cabina dupa aplicarea lacului difera de temperatura data si de timpul programat , va dau un exemplu o masina vopsita integral se lasa la temperatura de 70 grade timp de 45 de minute , dupa care se scoate afara din cabina iar dupa ce se raceste se poate monta la loc , asa facem noi la service-ul la care lucrez

      dar sa stiti ca o masina vopsita integral poate sta la caldura mai putin de 15 minute si scoasa afara dar nu se poate monta pentru ca lacul a facut doar o "crusta" si se va usca cu ajutorul intaritorului ce se baga in lac

      Comment


      • Nu se usuca neam intr-o ora de stat la cuptor. Atunci este gata de montat. Mie masina mi-au scos-o afara a doua zi si nici atunci nu s-au apucat de ea pentru ca mi-au zis ca daca pun mana pe ea acum se murdareste imediat.

        Si eu stiu ca vopseaua mai lucreaza inca 1-2 luni pana sa se usuce, de aceea e bine sa nu o speli cu spuma activa, sa o dai cu ceara sau alte chestii pentru nu mai lasa vopseaua sa respire si poate sa faca mai rau.

        Comment


        • Iti zic eu ca se usuca, aici e vorba de lac ca ala e ultimul strat care se da pe o masina, facem testu pe ce vrei tu ca vopsim o piesa si dupa o ora o scoatem din cabina si o poti polisa , si vopsitorii vechi stiu asta,nu se mai lucreaza cu materialele de pe timpuri

          Oricum Mvp-ule sa vedem ce iese la final ca sa primesti laude

          Comment


          • daca ii poti da polish nu inseamna ca e uscat si ca e benefic. Cum ziceai si tu, vopseaua prinde o crusta care arata ca e uscata, adica se paote lucra cu partile vopsite dar nu inseamna ca toata vopseaua este uscata. Polish se poate da dar e bine sa nu fie pe baza de silicon.

            Nu o sa poti niciodata sa o coci ca in fabrica pentru ca sunt platicele in interior care la temperatura din fabrica ar deveni stalagmite.

            Fiecare face cum crede la masina lui. Daca o masina proapat vopsita necesita polish eu zic ca e destul de grav)

            Comment


            • Melcule, bine ca-i spui lu' HMV care-i vopsitor de meserie)

              Comment


              • Polish nu cred ca o sa primeasca decat in zonele cu mici imperfectiuni, nu are rost sa ardem si sa subtiem stratul proaspat de lac. Eu vreau un produsul finit de calitate si estetic, nu pot sa stau acolo 24/24 sa vad ce fac la masina!!!

                STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
                sigpic
                The MVP

                Comment


                • de ce nu au curatit si pragurile si stalpul central? sa fie filler toata si inchisa vopseaua (si lacul) exact sub cheder interior? Sa folosesti lac cu uscare lenta, in nici un caz rapida. Daca o poti vopsi sambata si sa o scoata luni din cuptor ar fi super. Culoarea ai stabilit-o? Da-i aripile de fata jos si insonorizeaza-le bine pe interior (poti aplica insonorizant si pe structura de rezistenta, un banal mastic pulverizabil face multe) si vopseste-le demontate. Nu polisha nimic, lasa asa cum iese. Poti folosi acel mastic pulverizabil in strat dublu aplicat cum trebuie si pe interiorul capotelor fata si spate (si vopsit integral fata si dos)
                  Last edited by chroma; 6 December 2013, 17:08.

                  Comment


                  • Fara a avea vreo legatura cu HMV, stiu multi mesteri, vopsitori, mecanici, sudori, care isi fac treaba foarte bine (prin exercitiu orice mana de lemn reuseste sa manuiasca o masina de finisat si un pistol care pulverizeaza vopsea/lac) dar asta nu inseamna ca stie toate detaliile despre cum lucreaza o vopsea in timp sau detalii care nu se vad dar ele exista. Mie la prima vopsire cu vopsea 2k (cred ca asa se numeste) mi-au dat-o baietii cu niste cataroaie si mi-au zis sa ma duc sa o polishez eu la un service bun ca iese ... Fiind model vechi si hmv poate sa spuna ca uscarea este mult mai enevoioasa si acolo chiar este neaparat nevoie sa nu o atingi cu nmk chimic.


                    Un mecanic stie sa schimbe orice la o masina (asa ar trebui) dar 50 % din ce face masina nu stie sa o explice, intelege lucrurile simple, gen pasuirea franelor, sa mergi cu motorul in rodaj si cam atat. Daca incerci sa il bagi in detalii se pierde si incepe sa povesteasca din auzite sau din cum crede el ca se intampla.

                    Detalii despre uscare se ia de la producatorul vopselei si a lacului care difera de la firma la firma.
                    Last edited by o8MeLC; 6 December 2013, 20:06.

                    Comment


                    • Ai zis ultima chestie corect si tot ce ti-am spus pana acum am invatat de la scolarizarea pe care am facut-o la Standox si inca ceva fenomenul de "tragere in zgarieturi" se datoreaza chitului si fullerului , vopseaua nu are nici un efect in asta, si gata cu offtopicul din partea mea , Mvp-ule ......pe drumuri cu ea

                      Comment


                      • Originally posted by andrei_mircea View Post
                        In cazu meu atat mi-au tinut masina la cuptor...o zi jumatate.
                        Faptul ca aveau 2cuptoare si ca era vineri...si sambata pe la pranz a scos-o, e altceva. Cine ti-a zis ca, acele cuptoare se inchiriaza)) ?asta ar tare..sa vad pe deviz...chirie cuptor (n- ore = n, lei)... Se tine in cuptor mai mult timp pentru ca e un mediu ermetic, filtrat iar vopseaua nu trebuie uscata fortat.
                        In cazul tau a fost altceva ca ti-a tinut masina o zi jumatate. Pai...cum nu crezi ca se inchiriaza ? Cauta pe net,in ziar si o sa vezi ca se si inchiriaza. Iar ce spui tu ca scrie pe deviz nu o sa vezi asta...pentru ca daca iti ia un pret integral de 1.000 euro in banii aia intra tot...nu sunt ei prosti. Cum a spus si HMV...la o temperature de 70 grade masina o ti in jur de 45 de minute si dupaia o poti scoate in hala...daca vrei iti arat masini vopsite in hala,fara cuptor si scoase afara dupa o noapte de stat in hala...si nu au absolut nimic. Dar normal ca vopseaua nu era in totalitate uscata...dar nici sa o ti 2 zile in cuptor, ce faci o prajesti...hai sa nu mai stricam topicul aici . Scz mvp-ule ptr off,este ultimul post legat de asta
                        Y!M: alexut.style

                        Comment


                        • Cateva piese mici, dar de efect pentru a putea duce la sfarsit cu bine lucrarea !!! Multumesc distribuitorului meu de piese noi si de origine Evali Daniel !!! Comamdati cu incredere !!!

                          STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
                          Attached Files
                          sigpic
                          The MVP

                          Comment


                          • ia incearca sa-ti faca o mostra de Mitsubishi F05 (hunter green -met., anul 2000) si Land Rover HAF sau 961 (epsom green-met./D 1994, adica varianta inchisa din 1994). Sa vezi culori de vorbesti singur: inchise, verzi, cu perla gramada. E pacat sa o vopsesti tot cameleon daca o faci toata. Nu regreti daca faci una din astea (stii ca stiu ce vorbesc) asa cum nu a regretat nici amicul Graf de pe forum cand a vopsit-o pe a lui si am ales eu culoarea.

                            Comment


                            • Chroma stiu ca ai un ochi avizat si ai mana buna ! Acum sa vedem ce culori se potrivesc mai bine. Respect !!!

                              STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
                              sigpic
                              The MVP

                              Comment


                              • Maro-ul de Duster ma batea pe mine gandu' dar era alergatura prea mare. Vezi ca sprituitoarele alea sunt tare dubioase, (cand e frig afara numai fac perdeaua aia frumoasa pe geam, nu stiu de ce, dar asa se manifesta la mine de cateva zile).
                                My turbo lag, give your MPI, a chance

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google