@Canto - da mister le-am rezolvat inainte sa montez bara noua la loc.
@Lau - da bad boy mai vedem, intai sa fac rost de o capota mai in mintile ei
@Dny & Nimeni - nu am mai vopsito, doar pe genunchi sa o pot muta de prin oras
@Andrei - nu am dat nici o gaura ca sa pun suruburile, erau vechile gauri pentru clipsuri. Am sa dau preventiv cu niste vopsea cauciucata, pe post de garnitura. Nu are cum sa nu iti rugineasca, doar nu esti in California, aici ai jeg, sara si solutii pentru dezghet.
@Tudor - uleiul de servodirectie l-am schimbat la service (30 ron), se scoate tot cu motorul oprit, cu o pompa de vacum. Intai tot ce este in bidonas, apoi se scoate furtunul inferior de la bidonas ( cel mai gros, turul) se introduce furtunul de la pompa de vacum (manuala) cat mai adanc, aproape pena in pompa de servo si scotii cat de mult poti. La mine am scos cam 650-700 ml, nu poti sa scoti chiar tot. Tot sistemul de servo stiu ca are pe undeva pe la 800-850 ml.
Respect ! ! !
@Lau - da bad boy mai vedem, intai sa fac rost de o capota mai in mintile ei
@Dny & Nimeni - nu am mai vopsito, doar pe genunchi sa o pot muta de prin oras
@Andrei - nu am dat nici o gaura ca sa pun suruburile, erau vechile gauri pentru clipsuri. Am sa dau preventiv cu niste vopsea cauciucata, pe post de garnitura. Nu are cum sa nu iti rugineasca, doar nu esti in California, aici ai jeg, sara si solutii pentru dezghet.
@Tudor - uleiul de servodirectie l-am schimbat la service (30 ron), se scoate tot cu motorul oprit, cu o pompa de vacum. Intai tot ce este in bidonas, apoi se scoate furtunul inferior de la bidonas ( cel mai gros, turul) se introduce furtunul de la pompa de vacum (manuala) cat mai adanc, aproape pena in pompa de servo si scotii cat de mult poti. La mine am scos cam 650-700 ml, nu poti sa scoti chiar tot. Tot sistemul de servo stiu ca are pe undeva pe la 800-850 ml.
Respect ! ! !
Comment