Loganul GZB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    daca sa schimbi jantele sau doar cauciucurile? iti recomand sa le schimbi! merita un prestige modificarea.
    pe jantele stock poti pune maxim 195/60/15 sa nu pierzi deloc inaltime si sa se aseze bine. 205/55/15 nu se aseaza bine pe jante deoarece janta e de doar 6,5J iar cauciucul se aseaza in forma de V. pentru 205/x/x trebuie ca janta sa fie de 7J.
    iti recomand ca janta sa fie 16" 7J si cauciucuri 205/50/16 sau chiar 215/50/16 daca vrei sa fie sport. 205/55/16 daca nu vrei sa te scuture.
    ai sa simti instant eficienta la frinare si stabilitate.
    latimea nu face bine la powerslide, prea eficienta aderenta

    specificatie tehnica a ceea ce inseamna 205/60/16:
    205 - latimea cauciucului in mm
    60 - 60% din latime (205) determina inaltimea cauciucului (talonul nu este inclus)
    16 - dimensiunea jantei
    codul de dupa marimea anvelopei este importanta pentru viteza!
    uitate aici ca sa iti faci o idee
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #32
      sau dute la www.carbibles.com
      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

      Comment


      • #33
        Nu am mai scris de ceva timp nimic despre masina mea. I-am pus o toba finala RacingSport care scoate un sound excelent. Toata lumea spune ca de la toba finala nu ai cum sa castigi nimic in performanta. Atunci cum se explica poza de mai jos pe care am facut-o pe acelasi drum pe care nu puteam sa duc acul peste 190 inainte? (parca aveam si un filmulet atunci).

        Apropo de performante: mi-am comandat calculator Renault Sport. Vineri o sa-l pun pe masina si o sa probez sa vad care sunt diferentele (daca sunt)
        Attached Files
        Last edited by andrei; 24 July 2007, 11:03.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Nu cumva si alti factori au influentat chestia asta? Ma gandesc si eu la vant, carburant, presiune in pneuri.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            Nu, pentru ca deja am mers cu viteza asta de mai multe ori
            Last edited by 1.5 DCI; 25 July 2007, 08:58.
            sigpic

            Comment


            • #36
              Impresii dupa schimbarea calculatorului?
              Sincer eu am ramas placut impresionat de cum trage masina ,imi placee...vreau si eu 16v
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                Originally posted by Cristi_Xp
                Impresii dupa schimbarea calculatorului?
                Sincer eu am ramas placut impresionat de cum trage masina ,imi placee...vreau si eu 16v
                Prima impresie este foarte buna. La drum intins nu consuma mai mult si parca la viteza mare este mai sprintena, iar la acceleratie este clar mai rapida. Cu Cristi la volan am cronometrat 0-100 km/h in 9,8 sec dar cand a schimbat a doua i-a taiat alimentarea si a pierdut putin timp. Eu am cronometrat-o cu un prieten in masina de cateva ori in 9,6 sec si cu cat urca in viteza diferenta este mai mare.
                Pun 2 filmulete. In cel filmat pe noapte eram cu cineva in masina si impreuna avem cam 240 kg . In cel filmat pe zi sunt singur dar eram cu clima pornita. Sunt curios sa-mi spuneti si voi cum vi se pare.



                sigpic

                Comment


                • #38
                  Scuza-ma dar nu ma pot abtine. Cate kg ai, ca ai spus ca tu cu inca cineva aveti 240 kg impreuna (120 kg/om) . Serios vorbind daca in primul film nu esti la vale e super demarajul. Si din nou off topic: Personal la o masina ma intereseaza demarajul nu viteza maxima pentru ca un demaraj bun e de mare ajutor(macar in depasiri mai riscante) pe cand viteza maxima nu prea (mai ales la drumurile noastre).
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #39
                    Off topic: Eu am cam 130 kg si tipu alalalt cam 110.
                    On topic: Demarajul l-am facut in ambele cazuri pe drum drept. Nu are rost sa va mint pentru ca oricum eu nu m-as simti mai bine sa creada lumea ca am niste performante pe care eu stiu ca nu le-as putea avea

                    Un filmulet de la Sinicolau Mare de pe circuit unde am fost cu niste prieteni. Aici insa nu aveam nici calculatorul si eram inca pe obositele cauciucuri Conti

                    Last edited by andrei; 27 July 2007, 14:38.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      M-am mai uitat la cele doua filme. Fara nici o gluma acele indicatoarelor se miscau ca la NFS. Mai ales cel in care se vede turometrul chiar senzatia aia mi-a dat-o. Se misca bine motorul si conduci si bine(nu stiu in trafic cum mergi ca acolo sunt alte criterii) .
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #41
                        Ce cauciucuri ti-ai pus bigman?
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by andrei
                          Ce cauciucuri ti-ai pus bigman?
                          Mi-am pus Toyo Proxeus 195/50 82V. Le-am luat second pentru ca nu are rost sa dau 1500 RON pe cauciucuri noi si sa le "ard" in max 2 luni. Astea daca ma tin 5-6 saptamani e bine, dar am totusi o mare problema cu ele. Cand trec de 130 km/h incep sa apara niste vibratii serioase si le-am echilibrat deja de 2 ori. Voi ce credeti? Este posibil sa se distruga directia masinii din aceasta cauza? Cineva mi-a zis ca da si incep sa-mi fac griji pt ca eu umblu mult la drum lung cu ea si am grija de masina si nu vreau sa incep sa umblu prin service-uri cu ea. Oricum stabilitatea este pur si simplu extraordinara cu gumele astea. Nu se compara nici macar cu Michelin Energy cand erau noi
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Rocri
                            M-am mai uitat la cele doua filme. Fara nici o gluma acele indicatoarelor se miscau ca la NFS. Mai ales cel in care se vede turometrul chiar senzatia aia mi-a dat-o. Se misca bine motorul si conduci si bine(nu stiu in trafic cum mergi ca acolo sunt alte criterii) .
                            urca super repede in ture...mai ales 1a e foarte scurta.
                            Cand schimbam vitezele majoritatea le schimbam cand apucam sa taie injectia pentru ca ajungea foarte repede la 6500 rpm
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #44
                              @mareom: Directia poate sa se strice doar daca ai mers cu rotile dezechilibrate mult timp. Vibratiile pot sa apara cand cauciucul este tocit mai mult pe interior/exterior adica nu este perfect plana suprafata cae calca pe asfalt.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                vibratiile apar de la echilibrare, in mod normal. vibratiile ar trebui sa tina cam 10km/h, adica de la 130km/h pina la 140km/h. aproximativ, evident!
                                dar la felul cum conduci, frine in special, cauciucul se uzeaza neuniform, deci vibratii inevitabile.
                                ai schimbat firma care echilibreaza rotile? poate poate e si de la ei.
                                exclus total sa strice directia in timp scurt. vibratiile trebuiesc sa fie foarte mari ca sa strice in scurt timp.
                                o alta cauza ar fi ovalizarea jantelor de la lovituri in gropi sau borduri. nu cred ca e cazul la tine, da' cine stie.
                                mor de nerabdare sa-ti aud noua toba si sa adulmec mirosul de cauciuc ars pe circuit la sinnicolau' mare!
                                ps: toyo rules!
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google