Nu stiu fiindca nu m-am interesat insa daca u zici ca 20 este posibil ce pret au pistoanele? Da si mie accept pe mess
Dj-14-ham
Collapse
X
-
Sunt cam 100-150 $ pe bucata dar nu stiu daca se merita sa pui , sunt mai usoare pe masina
PS : stai sa intru si iti dau imediat
Comment
-
Originally posted by Shadowss View PostDupa cum vezi si in filmulete la 6100 se plafoneaza nu stiu ce logan ai dus tu pana un 6500 oricum puterea ei maxima este pana in 4100 degeaba o duci pana in 6100 ca nu mai trage. si sincer nu imi este frica . nu te rastorni crede-ma are suspensiile mai joase nu sport dar este destul de lasata de cur . cat despre filtru repet NU vreau sa dau cutia aia de scrie injetion 1.4 jos dupa masina. daca aveti vreo alta idee de amplasare .... daca nu ce ma sfatuiti sa il las pe al ei ?! Oricum loc nu stiu daca am poate decat sa il bag acolo unde era teava de ducea in filtru in rest....In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Originally posted by Shadowss View PostMs mult se poate de ce nu ? Si la cat am alergat-o sa nu am probleme cu ea eu zic ca e ceva totusi ! I-am pus si niste pleoape o sa pun poze de curand .... momentan ma gandesc la o satie cu subwoofer ceva. cat despre performante nu poti scoate mai multe de 110 CP ! Daca ai pistoanele forjate te ajuta (cum am eu) in rest cip-ul filtrul si evacuarea daca scoti din toate 20 de CP e bine si cu 75 cat are un 1.4 faci 95 si daca iti mai iei si pistoanele forjate te aduce pe la 115 dar atat
iar 110CP din motor de 75CP aspirat nu scoti nici daca ii reinventezi motorul ... :-)
Iar din Chip Tunning + Evacuare + Filtru + ce vrei tu dintr-un benzinar MAXIM 10-12CP scoti...
S.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostPuterea maxima e la 5500 RPM...ca doar nu ai diesel
Originally posted by Silviu View PostShadowss tu stii la ce se folosesc pistoanele forjate ? 20CP ca pui pistoane forjate ? Mai gandeste-te ... cred ca ai omis ca pe langa ele tre sa pui si un turbo sa mai cresti ...
iar 110CP din motor de 75CP aspirat nu scoti nici daca ii reinventezi motorul ... :-)
Iar din Chip Tunning + Evacuare + Filtru + ce vrei tu dintr-un benzinar MAXIM 10-12CP scoti...
S.
7 CP din Chip + 3-4 Din Evacuare + Hai zi 2 peste cap dintr-un filtru bun => 12-13 CP exact cum ai zis tu deci ... investite cam nejustificataLast edited by Shadow; 10 May 2008, 07:45.
Comment
-
La orice tip de masina cu sistem aspirat daca pui doar pistoane forjate nu cresti in putere; doar daca ai si turbo;
defapt ele sunt gandite pentru sistemele turbo, sunt facute ca sa reziste la o presiune mult mai mare.
legat de tuning motor, eu am 1.6 si am facut doar chip tuning la motor, fara nimic altceva, si simt o diferenta. trage mai bine; nu spectaculos de bine dar se simte diferenta bine. eu sunt multumit.
iar la 1.4 cred ca s-ar simtii si mai bine, mai ales in depasiri si daca esti si putin incarcat.
S.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Poze noi cu masina !
1 am pus pleoape
2 cotiera pe care o aveam dar am uitat sa pun poze
3 aparatori la aripile din spate
4 stergatoare care se muleaza pe parbriz
PS : o sa revin cu poze cu filtrul de aer montat , am gasit solutie de montaj !
PPS : cat costa sa pun un CIP pe ea ?! ce imi recomandati si cu cat ma ajuta ?!
CP de la 75 la cat ?
Cuplu de la cat la cat ?Attached Files- 10052008(001).jpg (169.5 KB, 113 views)
- 10052008(002).jpg (197.7 KB, 99 views)
- 10052008(003).jpg (193.2 KB, 90 views)
- 10052008(004).jpg (208.9 KB, 85 views)
- 10052008(005).jpg (194.7 KB, 73 views)
- 10052008(006).jpg (213.1 KB, 72 views)
- 10052008(007).jpg (181.8 KB, 79 views)
- 10052008(008).jpg (204.0 KB, 73 views)
- 10052008.jpg (170.4 KB, 58 views)
- 26042008(001).jpg (227.5 KB, 78 views)
- 26042008(002).jpg (243.0 KB, 70 views)
- 26042008.jpg (243.7 KB, 64 views)
- 28052007.jpg (166.9 KB, 77 views)
Last edited by Shadow; 11 May 2008, 13:29.
Comment
-
Originally posted by Shadowss View PostSalut ,
Am un Logan Laureate 1.4 MPI din anul 2004 (primul lot).
Am vreo 129.800 km rulati cu ea si nu am avut probleme ... poate foarte mici ( mi se incingea apa la 6 linii , din cauza firului de la borna - , imi scartaiau usile, mici probleme cu rugina si cam atat chestii normale) ... specific ca am respecat fiecare revizie.
Am pe ea consum instantaneu iar geamul din stanga de la sofer daca apas odata coboara tot daca tin mana coboara cat tin apasat. Asta a avut din fabrica! Comsumul este cam 7 in oras si 6 in afara !
Pot spune ca am forjat masina asta in 129 de mii de km in toate felurile , masina este chiar buna , stabila si tot ce vrei sa zici despre ea. La varianta 1.4 MPI in treapta 1 se duce pana in 45 la 6100 rotatii minut (ceea ce nu sare peste , este maximul de turatii) , treapta 2 ajunge la 85 km/h tot la 6100 , treapta 3 ajunge pe la 130 tot la 6100 , treapta 4 se duce pana in 150 pe la 5500 de ture si nu mai trage iar maxim ia 180km/h hai 185 peste cap. Deci masina a fost forjata , mers numai la turatie mare cu ea si etc si nu are niciun fel de problema la motor si niciunde. Masina a fost a mea de la 0 km pana acum. Desi masina are aproape 4 ani merge foarte bine ! In afara de consumabile , placheti de frana si curelele la distributie care le-am schimbat de 2 ori in rest nimic.
Modificata ?! Nu prea este .... am vazut discutii pe forum despre problema cu stergatoarele , o intampina orice , orice tip de stergator ar pune , este eroare de proiectare ! Am o alarma tip pager cu pornire motor si etc , functioneaza perfect si cam atat o sa revin cu poze.
Am 2 intrebari : Variata care o am NU are ABS , se poate pune ?! Intrebare pusa la service , raspuns pe masura : este prea scump.
Si inca o intrebare : Ce tip de bixenon imi recomandati (bec H4 deci bixenon am gasit la 650 ron cu tot cu montaj) e mult ?!
PS : filtru de aer sport inca nu i-am pus .... nu as vrea sa dau capacul jos am vazut la cineva filtru tras din capacul acela in jos (din carbon filtru si foarte bun) ... MERITA PUS ?!
Revin cu poze cat de curand.
Comment
-
Am modificat pozitia filtrului , l-am dat jos o perioada ca il aveam langa galerii si tragea aer cald ...
Comment
-
Pai in curand o sa dispun de ceva bani si sa vedem ce si cum vreau interior , exterior si motor sa il fac de la cap la coada , am vb cu oamenii si sa vedem ce o sa iasa .... vreo 8000 euroi as vrea sa bag in el sa vedem ce iese , vreau sa caut un motor de clio RS , ca din motorul asta nu reusesc mai nimic ...
@alex86 : filtrul este RACELAND
@SirNenea : nu , nu am pistoanele forjate ) (sunt forjate de mine). la cat mai multi km , o sa te ajung in curand
@dorutz ms mult : planurile le-am scris mai sus (vreau sa fac ceva gen ELIA) daca nu chiar ELIA
Comment
-
Salutare la toata lumea.... interesante discutiile voastre despre logan, adevarul, este, ca nu e o masina chiar asa de reusita din fabricatie. Spun acest lucru cu regret, deoarece si eu sunt posesor logan, si sincer am fost dezamagit de executarea lui. usi care scartaie, motorul putin cam mic pentru o masina, care, totusi e suficient de robusta. ce sa zic e acceptabila, de asta am avut malai, pe asta am luat-o. As vrea putin ajutor de la voi. mai precis ceea ce vrea sa fac e sa modific loganu' asta putin, atat vizual cat si din punct de vedere tehgnic Adica un mic tuning
As fi interesat ce modificari se pot aduce motorului fara sa schimb prea multe in el (mai precis nu vreau sa schimb nimic pentru inceput) auzisem ca se poate poliza atat admisia cat si evacuarea, asta ca sa aiba motourl cativa cai in plus, ca se poate schimba sistemul de esapament, si iar se mai castiga ceva cai in plus.
Ar putea cineva sa ma jaute????
as fi sincer recunoscator !!!!!
orice informatie este binevenita
va multumesc
astept parerile si opiniiile domniilor voastre la adresa de e-mail ionzlatan@yahoo.gr
Comment
-
Salut , eu am gasit un motor de Clio RS , 200 CP , am discutat cu un tip si il voi monta pe logan impreuna cu cutie cu tot ! Am sa ii ranforsez bare metalice peste tot ca sa tina sasiul la un asemenea motor ! Inainte de a monta motorul , am facut comanda la arcuri si suspensii sport impreuna cu niste jenti de 17 ! De design interior si exterior se va ocupa baiatul de la Pro Street Tuning de la Baia Mare. Desi sunt din Craiova si este distanta foarte mare , dupa ce voi monta motorul si suspensia o sa o las pe mana lui. Depinde si de cati bani dispui.
Motorul + cutia m-a costat 1200 + motanj 400 euro (cu tot cu bari de ranforsare si etc)
Suspensiile si jentile te mai costa si alea vreo 1500 euro pe putin
Acum sa trecem la design ....
Exterior tot kit-ul (ceva de calitate) nu sa crape din prima ma costa 1100 euro
Interiorul ma costa 1200 euro
Tapiteria ma costa 800 euro din piele
Vopsitul ma costa 1100 euro cu tot cu vopsea
Sistemul audio il fac rost la 1000 euro (DVD MARE+SISTEM de 8 BOXE ori 50 W si woofer de 300 W)
Deci sa facem un total ?! Daca ai bani de dat iti recomand eu am vreo 8000 euro disponibili si chiar vreau sa fac ceva ca sa rup gura targului si impreuna cu tipul de la pro street cred ca vom reusi.
Totalul este undeva pe la 8300 euro (nu stiu daca vor fi in + sau in - cateva sute de euro dar oricum ce mai conteaza)
PS : eu mai detin inca 2 masini o skoda NOUA fabia (1.2 HTP) si o fabia normala (1.4 TDI) , am detinut mai multe masini in timp .... vreau sa iti zic ca loganul l-am achizitionat in ianuarie 2004 , el este facut prin noiembrie-decembrie 2004 (cu 2 luni inainte am dat comanda deci prin septembrie) , m-a impresionat atunci de ce sa zic , dar daca stam sa facem o caracterizare generala nu este cine stie ce !!! Dar sa nu uitam Dacia Logan nu trebuie comparata cu masinile din afara ci cu VECHEA DACIE !!!! Sa nu uitam Francezii au vrut sa faca o masina ieftina pentru romani ca sa se cumpere ca asa puteau sa faca ceva la 12000 de euro sa nu se atinga nimeni de ea , dupa cum bine stii Compania Dacia este compania de LOW COST a RENAULT ! Deci DACIA merita incurajata iar pentru Romania este la fel de buna ca vechiile dacii !Last edited by Shadow; 16 May 2008, 09:43.
Comment
Comment