Dupa multe gandiri si razgandiri m-am hotarat sa-mi laud si eu partenerul de zi cu zi.
Mi-a fost in ultimii 3 ani alaturi si la bine si la deal, si pe canicula si pe zapada, si pe macadam si pe asfalt, si pe iarba si pe-autostrada si mai ales pe mai multe circuite din Romania.
Asadar l-as putea descrie astfel:
- ridicat de la "maternintatea" numita Reprezentanta Dacia spre sfarsitul Nov.2008
- botezat Prestige Intaiul
- dotat cu 1.6 16V
- potentat cu 105CP
- rumenit cu Rouge de Feu
- incaltat cu Michelin Alpine A3 bine legate pe jentile specifice versiunii
In decursul celor aproape 64.000km s-a maturizat cu:
- HU Alpine 9812RB (schimbat de curand cu Alpine9815RB)
- boxe fata MB Quart Formula FSA213 13"
- boxe spate Helix DB 6.1 Dark Blue 16.5"
- sub+statie Focal SB30SPL Bass Pack
- incalzire in scaune
- filtru polen
- Castrol 10W60
- bujii Beru 4 electrozi
- filtru K&N in carcasa(multumiri Fast&Furious )
- soft DimSport (multumiri lui Doc )
- benzina STRICT Rompetrol (Alto 101 la competitii)
Ideea generala a masinii, din punctul de vedere al modificarilor, va fi o "familista cu atitudine"(cei care ma cunosc stiu ce zic ;) ).
Imi propun in lista modificarilor:
- inlocuire arcuri stock cu arcuri Eibach
- antifonare usi si portbagaj
- montare lampi de avertizare in usi
- jenti (15" sau 16'- inca in dubiu)
- incalzire in bancheta spate
-blocare usi la pornirea de pe loc
Cam atat deocamdata... Las pozele sa vorbeasca desi nu toate sunt foarte recente!
Mi-a fost in ultimii 3 ani alaturi si la bine si la deal, si pe canicula si pe zapada, si pe macadam si pe asfalt, si pe iarba si pe-autostrada si mai ales pe mai multe circuite din Romania.
Asadar l-as putea descrie astfel:
- ridicat de la "maternintatea" numita Reprezentanta Dacia spre sfarsitul Nov.2008
- botezat Prestige Intaiul
- dotat cu 1.6 16V
- potentat cu 105CP
- rumenit cu Rouge de Feu
- incaltat cu Michelin Alpine A3 bine legate pe jentile specifice versiunii
In decursul celor aproape 64.000km s-a maturizat cu:
- HU Alpine 9812RB (schimbat de curand cu Alpine9815RB)
- boxe fata MB Quart Formula FSA213 13"
- boxe spate Helix DB 6.1 Dark Blue 16.5"
- sub+statie Focal SB30SPL Bass Pack
- incalzire in scaune
- filtru polen
- Castrol 10W60
- bujii Beru 4 electrozi
- filtru K&N in carcasa(multumiri Fast&Furious )
- soft DimSport (multumiri lui Doc )
- benzina STRICT Rompetrol (Alto 101 la competitii)
Ideea generala a masinii, din punctul de vedere al modificarilor, va fi o "familista cu atitudine"(cei care ma cunosc stiu ce zic ;) ).
Imi propun in lista modificarilor:
- inlocuire arcuri stock cu arcuri Eibach
- antifonare usi si portbagaj
- montare lampi de avertizare in usi
- jenti (15" sau 16'- inca in dubiu)
- incalzire in bancheta spate
-blocare usi la pornirea de pe loc
Cam atat deocamdata... Las pozele sa vorbeasca desi nu toate sunt foarte recente!
Comment