Super minunate drumurile. Cred ca si noi ar trebui sa ne instalam un filtru de asta in plamani. Glumeam desigur sau....
Balamuc De Cluj - CJ-07-BLC
Collapse
X
-
Ceeeee vorbesti? Mie imi place tare combinatia aia de culori, acu fiecare cu gusturile lui...se vede ca esti de la cluj...iti tre numa rosu verde roz...io zic sa faci volanu cu verde, schimbatorul in albastru, si fiecare pedala in alta culoare...:> aaaa aaa aa?
pai man, filtru ala nu se poate curata?in orice caz, nu stiu cum ai reusit sa-l faci asa in 20 de mii....:|http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
Da da da... Sa-mi fac masina curcubeu zici ah? Pai ce mah eu-s de la Tarnaveni?
Daca rosie a fost masina de la mama ei ce-ai cu ea? Te-nervezi cand vezi rosu sau ce ? Foarte bine faci!
Filtrul ala l-am incarcat pe absolut toate drumurile posibile din tara asta(munte, deal, campie, macadam, autostrada, tot).
Sa te tii bine de-acu' ca am terminat si cu revizia si imediat vin peste tine si-o sa vezi numa' rosu de Cluj in fata ochilor tai... albastri!:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
Si ca sa te "satisfac" pana la capat ia de-aici coane Nezene...Attached Files:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
Originally posted by Cobra7 View PostSi pozele cerute...
Masina va mai suferi un polish dar peste 1-2 saptamani ca sa apuce lacul sa se usuce cum trebuie.
Per total nu sunt foarte multumit de calitatea vopsirii dar va las si pe voi sa apreciati atat cat se poate observa din poze. Calitatea nu este extraordinara fiind facute cu telefonul.
Ca bonus atasez o poza cu filtrul K&N dupa ~20.000km.
cat te-a costat vopsitul integral ? a mai iesit ca din fabrica ?
Comment
-
Originally posted by Cobra7 View PostSi ca sa te "satisfac" pana la capat ia de-aici coane Nezene...
Cand iti vad masina cu prima ocazie, v-ul ala il fac verde sa fie treaba treaba...http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
-
@B997NDL
Polishul au zis baietii ca il dau ca sa elimine coaja de portocala. Ca in fabrica nu cred ca exista cineva in tara asta sa-ti poata face vopsirea pentru ca in fabrica se vopseste caroseria in camp electrostatic. De aia nu exista coaja de portocala la masinile noi.
Pretul a fost mai mic decat o revopsire integrala in reprezentanta. Oricum in reprezentanta nu o mai duc la vopsit ca m-am lamurit cum e. Dupa niciun an a inceput sa se umfle si sa se ciobeasca vopseaua pe pasaje. Plus ca n-au nimerit nici nuanta ca au scos-o mai deschisa.
@FloNZN
Verde sa-ti faci tu butonu' de Eject da!?
Cand mi-oi pune eu GPL(gluma secolului ) te las sa-mi vopsesti si bujiile verzi pana atunci... oftica-te!:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
din poze pare ca a iesit ok vopseaua
Comment
-
Salut , daca o vopsesti la cuptor, nu are cum sa iasa coaja de portocala, eu am vazut masina vopsita de 6 luni la cuptor nepolisata , si arata impecabil..Acuma mai depinde si cine o vopseste.
Comment
-
[QUOTE=Cobra7;1306019]@B997NDL
Polishul au zis baietii ca il dau ca sa elimine coaja de portocala. Ca in fabrica nu cred ca exista cineva in tara asta sa-ti poata face vopsirea pentru ca in fabrica se vopseste caroseria in camp electrostatic. De aia nu exista coaja de portocala la masinile noi.
QUOTE]
am mai auzit legenda asta dar nu e asa. vopsirea electrostatica nu se face cu vopsea lichida ci cu pulberi. electrostatic se vopsesc chestii industriale si jante
sau parti ale motorului. electrostatic vopseaua e mult mai groasa si arata mai degraba eglazura (email nu "imeil" )
vezi aici la sec 46 http://www.youtube.com/watch?v=M1vTF...eature=related
se face normal si in cuptor
si asta e ceea ce se numestevopsire electrostatica
Comment
-
Scuze ca va raspund tuturor cu intarziere dar am fost cu ea asa in concediu iar saptamana asta ma intorc peste ei calare sa rezolvam ce e de rezolvat...
Ce am observat dupa aproape 10 zile de la vopsire e ca: pragurile sunt gazate, fetele de usi nu sunt lacuite integral si cum trebuie, geamurile au o pulbere fina de spritzchit sau ceva asemanator, infundaturile nu au fost scoase toate cum trebuie, pe capota sunt cateva valuri de negru in vopsea(probabil pistol infundat), capota este indoita pe varf pentru ca au inchis-o ca idiotii ca la vechile Dacii, TOTI senzorii de usi sunt rupti, cupola, capota portbagaj, bara spate, oglinzile sunt matuite de la incercarea lor de a scoate lacul curs cu "polish"(a se citi smirghel de 3000 cu apa), rama lunetei, buzele aripilor si ale spoilerelor nu sunt vopsite/lacuite pe motiv ca "nu se vede", bucata de legatura dintre plasticele de la bara fata au uitat sa o puna, dopurile de vizitare la stalpii B nu le-au mai pus, manerele sunt rugoase pe partea de interior pentru ca nu le-au dat jos, acum am vreo 5-6 tipuri de suruburi pe toate ansamblele si subansamblele...
Singurul lucru care ma consoleaza este doar culoarea pe care am ales-o si imi place foarte mult cum da pe masina. ATAT!
O sa merg cu un prieten care are un Logan identic cu al meu la culoare sa li-l arat de model si tare ma tem ca vor fi nevoiti sa faca encore un fois!
Nu-mi cereti poze pentru ca nu are rost sa pozez asemenea tampenie decat daca voi fi nevoit sa apelez la OPC.
PS: Bonus: vopseaua de pe un bandou a inflorit dupa mai putin de 5 zile.:P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:
Comment
-
PE ei pe mama lor, nu sta asa, ca sunt banii tai!!!http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v
Comment
Comment