din kompressor obtii mai putina putere decat obtii dintr-o turbina.Kompressorul la radul lui consuma putere...pe cand turbina e actionata de gazele din esapament :p
prestige - ul meu
Collapse
X
-
prestige-ul meu..cum am mai spus..atinge usor 200...adevarul e ca de pe la 180 pana la 200 trege un pic mai greu..dar trage...tare sunt curios...dupa ce o sa-i fac o schimbare de soft...un filtru sport,niste suspensii mai sportive...niste roti putin mai mari...si poate o evacuare..totala..de la borla...cum o sa mearga..:d
Comment
-
Originally posted by terror3009da..fara resoftare...200..dupa resoftare..
Nu prea se observa mare diferenta la top speed..dupa resoftare,schimba si evacuare,filtru de aer sport,ax cu came...si poate atunci obtii mai multPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
tot bara stock de logan?Puteai sa pui una pilot pe asigurari in caz ca ai lovit-o ...Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
se poate,si mie mi-e ciuda ca nu am facut la fel.Tu trrebuia sa le duci doar factura ca ai cumparat bara si sa te incadrezi in banii aia cat valoreaza o bara de dacia...pilot parca este singura care e cam la acelasi pretPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment