Loganu meu! MKR-ul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ct-07-apv View Post
    Felicitari pt revista. Am o intrebare scria pe acolo discuri frana 550 lei parca. A trebuit sa faci vreo modificare pentru a le pune? De care sunt? Ma intereseaza raspunsurile pentru ca vreau sa pun si eu si nu mai stiu cine de pe forum a zis ca m-ar costa vreo 1000 E ca trebuie nu stiu ce mecanisme schimbate. Poti sa ma lamuresti cu aceasta problema?
    trebuie schimbati etrierii cu de aia de diesel sau de 16v care au discuri ventilate...Nu orice diesel
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • Ms mult de tot pt aprecieri.
      Da a mea e diesel si nu a trebuit sa fac nici o modificare la etrieri dar parca nu tre alti etrieri vezi de WAXMAN, dani de la zexstar el are benzina si si-a pus discuri fara etrieri (din cate stiu eu).
      Cat despre fum e din cauza softului si nu numai (nu am catalizator, nu am tobe finale) . . . Softul este si mai agresiv ca pana acum am undeva in jur de 92-93 de cai doar din soft . . . Dar amestecul este ceva in neregula cu el . . .Scoate si cand schimb treptele scoate cate un puf, cand dau in marsarier iara scaote cate un nor de fum . . . Si cand dau talpa de la 2500-4500 cat trage masina scoate fum constant in oricetrea scoate ca un jet care se roteste puternic ;) si foaaaarte mult

      Comment


      • Bai miker, merci de raspuns. Se pare ca avem cam aceeasi problema in legatura cu fumul si aceleasi simptome.Daca reusesti sa o rezolvi, te rog mult sa-mi spui si mie ce si cum, raman dator ;)

        Comment


        • Super masina sa ai grija de ea si la cati mai multi km fara probleme
          ps: cat te-a costat capota ? ca e marfa presupun ca nu e cea originala
          Last edited by Cristi_Xp; 28 July 2008, 14:39.

          Comment


          • @Razvan_DUB pai eu stiu din ce cauza este la mine e din cauza celui care a facut softul (un soft custom tre muncit mult pe el gen si >50 de incercari pana iese ceva . . . Sunt putini la noi care fac asta)
            @Anthony este aceeasi capota . . . Cu 10 kg minim mai mult . . . Tabla dubla galvanizata sudata (din multe bucatele) + chit de fibra + chit + vopsitorie ;) . . . . In total cam 400 eur

            Comment


            • Mersi mult

              Comment


              • Merci de raspuns, cred ca pana la urma o sa ma mai duc si eu odata cu masina si ii refac softul. Mult succes in continuare ;)

                Comment


                • Ms mult

                  Comment


                  • Acum am terminat softul de facut la masina la RBN Car Performance.
                    Rezultate in urma softului:
                    -fum eliminiat aproape in totalitate (era eliminat total daca aveam catalizator si finala)
                    -raspuns mai rapid la pedala de acceleratie
                    -plaja de putere incepe din turatii mai joase ~2000rpm


                    Softul anterior facut la DIM Sport avea urmatoarele minusuri majore.
                    -amestecul de aer motorina foarte prost (ft putin aer)
                    -presiune mult prea mare in turbina
                    -puterea in rampa foarte mare

                    Sunt foaaarte happy cu noul soft ;) se simte ca merge cursiv masina e de acolo softul daca ma intelegeti

                    Comment


                    • O fisa de dyno ???
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • Un pret pt noul soft? Nu te puteai duce la dimsport sa il conceapa cum trebuie? Intreb pt ca si eu am problema cu fumul si ma deranjeaza, nu vreau sa mi se strice masina.Merci anticipat

                        Comment


                        • Si cat te-a costat noul soft,ca si noi astia care avem soft de la dimsport suferim de aceeasi problema....Mult fum cand ii dam pedala,adica se vede clar ca e prost facut amestecul aer-motorina.
                          Last edited by SUPERCAR; 5 August 2008, 00:35.

                          Comment


                          • SUPERCAR si tu ai aceiasi problema? Nasol atunci. Nu putem sa ne ducem la cei de la dimsport si sa ni-l faca cum trebuie?

                            Comment


                            • Pai e nasol,ca ma mai plimbam cu baieti de la club in coloana si ziceau ca treceam pe langa ei cu un nor de fum in spate(cand eram cu piciorul blana in podea )
                              Si e nasol ca nu imi place nici mie sa ii afum pe aia din spate cand ii depasesc

                              Comment


                              • Si mie tot niste prieteni mi-au zis si m-am convins de treaba asta cand am pus pe altcineva sa-mi conduca masina. Ai idee daca a afectat cu ceva masina pana acum?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google