ai luat bujii NGK? la ce pret si de unde?
Logan Din Satu Mare
Collapse
X
-
Gata capota, maine un polish si e perfect
Comment
-
frumos domnu...imi place mult masina mai ales capota prelungita.Bafta in continuare
Comment
-
-
Need Help!!!!!!!!!
Am ceva probleme cu masina......
Simptome:
-este extrem de lenesa
-se tureaza foarte greu
-ca sa mearga cat de cat trebe sa apas pana la capat acceleratia
-viteza maxima care o poate atinge acuma este de 140km la o turatie de 4000 si nu urca deloc mai sus nici turatia nici viteza, inainte mergea lejer cu 170 si nu era pedala pana la capat
Ce poate fi
Imi fac griji ca sa nu fie ceva grav....
Nu am modificat mai nimic la masina in ultima vreme, atunci de unde aceasta scadere brusca de putere?
Help!!!!!
Comment
-
Eu mai tot timpul de la mol alimentez, am incercat sa pun si de 98 si tot asa merge....
Bujiile le-am schimbat tot pentru acest motiv, am crezut ca era problema cu cele vechi...
Verdict preliminar.....
Am curatat filtrul bine cu solutie speciala, l-am dat dupa cu ulei special si l-am montat....
Este o schimbare majora fata de cum mergea masina, urca mai bine in ture , lejer urca pana la 4500, in a 3-a eram la 90 si aveam cam 4400 de ture...
Totusi nu mi se pare ca merge la fel de bine ca inainte.
Astazi o sa merg sa il pun pe tester sa vedem exact ce mai trebuie rectificat....
Multumesc tuturor pentru pareri
Comment
-
Noua admisie............
Comment
-
Foarte fain!
Dar totusi, cum vad si la mine, cred ca nu am gasit inca pozitia ideala!
Mai cautam!
Sper sa nu se incalzeasca prea tare burduful ala de cauciuc!
Vezi , ca daca dai cu prea mult ulei, s-ar putea sa-ti obtureze volumul de aer absorbit!
Misto admisia!
Comment
-
Mersi domnu....
eu asa am avut admisisa si inainte ,dar nu era facut corect, nu era calculat....
Asta este perfect, este confectionat de cineva care a calculat absolut tot, volumul de aer care intra in teava , cotul acela, tot.....
Si aerul care trebue sa intre ca sa mearga optim este intre 40 si 60 de grade .....
Comment
Comment