da, daca vreti sa va puneti jante pe 17" cu anvelope la 205-215 latime.
clar creste consumul datorita ingreunarii trenului de rulare (jante pe 17 fiind mult mai grele decat pe 15) si datorita maririi suprafetei de rulare, cand cauciucul va opine rezistenta mai mare si motorul va face un efort in plus . basca ca se pierde din demaraj cu janta mai mare. 
cu sigla sa zicem ca ai dreptate... nu e vreo mare diferenta. dar in modificari pot fi destule chestii care sa-ti faca viata mai grea.
multi nu tin cont decat de aspectul exterior si nu vad problemele care deriva din asta. cum era de exemplu cu ce s-a discutat despre prelingirea aripei odata cu badboy-ul
vrei totusi sa-ti explic de unde vine diferenta? motorul lucreaza cel mai bine si deci si cel mai economic la 90-95 de grade. daca in grile nu mai e mai nimic care sa opreasca curentul de aer, motorul se raceste prea repede, sau mai bine zis nu se mai incalzeste, ceea ce obliga motorul sa consume mai mult pt a se incalzi. era unul dintre motivele pt care inainte se puneau cartoane, alt motiv fiind ca motorul nu pornea fiind f rece.
nu inteleg cum de nu s-a apucat nimeni sa manufactureze grile de plasa sau grile verticale ca la scoda octavia..etc


cu sigla sa zicem ca ai dreptate... nu e vreo mare diferenta. dar in modificari pot fi destule chestii care sa-ti faca viata mai grea.

Originally posted by vyalli
View Post
nu inteleg cum de nu s-a apucat nimeni sa manufactureze grile de plasa sau grile verticale ca la scoda octavia..etc
Comment