Dacia Logan -ufo

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ... trecut pe numele lui

    Comment


    • #17
      exact..de nu se scotea taxa eram....bun de plata
      acum urmatorul pas e turbina ..astept sa o montez..
      cer o parere;turbina reconditionata..e ok sau nu ????
      Team CSR[/FONT]

      execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912

      Comment


      • #18
        ii pui alta turbina? cea stock ce avea?

        Comment


        • #19
          asa am luat masina.problema era ca era stricata si a anulat-o cel dinainte si s-a dus de tot..este una reconditionata dar nu stiu cat de fiabila e la 650 lei ..ce parere aveti despre cele reconditionate???
          Team CSR[/FONT]

          execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912

          Comment


          • #20
            cred ca merita sa incerci. am vazut de multe ori la "wheeler dealers" ca foloseau turbine reconditionate. oricum merita daca te mai tine 3 ani.

            Comment


            • #21
              La noi e prea mare riscul de a folosi sh, piese proaste, multi tepari
              in UK ajung alte piese
              sa vezi in state lucruri care provin din China, calitate premium !
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #22
                Cam ce stil vrei sa abordezi ?
                Merge si reconditionata dar mai greu pana gasesti meseriasul. In Romania cam greu ii gasesti, mecanicii buni sunt plecati prin Germania, Anglia etc. Acolo un mecanic are pe putin 2000 euro ( nu scriu aiurea) pe cand la noi mai mult de 10-1300 lei nu are, doar astia de la reperezentante poate sa aibe mai mult dar nu bag mana in foc
                Nu de alta dar dai un ban pe reconditionat si te trezesti dupa ceva timp ca pica de tot mai pierzi si banii. Mai bine lucru nou si ai terminat treaba, ai si garantie tot.

                Numai bine si spor la proiect!
                Last edited by Christnacht; 27 February 2012, 14:32.
                Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                Comment


                • #23
                  Originally posted by samy0388 View Post
                  La noi e prea mare riscul de a folosi sh, piese proaste, multi tepari
                  in UK ajung alte piese
                  sa vezi in state lucruri care provin din China, calitate premium !
                  eu am lucrat 8 ani pe vase de croaziera si am vazut in state si multe porcarii chinezesti. in general ce e de calitate din china e facut doar sub numele unui brand american,japonez sau european unde sunt controlati dpdv al calitatii. ex: nike, sony, adidas...etc in rest ca sa produca ieftin fac multe porcarii. am vazut in state multa marfa identica cu ce e la noi. daca intrii in costco sau wallmart sunt destule porcarii tipic chinezesti.

                  turbina daca nu e deformata sau sparta si daca ventilatorul n-are mare joc, eu zic ca e ok. plus ca poti gasi si la dezmembrari, unele care sunt aproape noi. daca are pe cineva in bransa e si mai bine. de ce sa dea o gramada pe una noua ?!

                  @Cristnacht: au importat aia mecanicii nostrii?! in niciun caz nu are un mecanic doar 1000-1300 de lei. mie mi-a dat bara fata jos ca sa lipeasca farurile in spate ca se abureau, a aliniat putin bara ca era usor deplasata ,mi-a schimbat becurile si a polisat putin niste zgarieturi de pe bara- 200 lei. totul a fost treaba de vreo 2-3 ore. si asta acasa la el. nu la service,ca era tinichigiu la dacoserv. nu le plange tu de mila. si in germania sa faca ce?! sa mature in atelier ?! frate-miu a umblat enorm de mult pana sa gaseasca unu sa se priceapa pe bune la bmw. nici la reprezentanta nu stiau ce are.
                  Last edited by B997NDL; 27 February 2012, 17:32.

                  Comment


                  • #24
                    momentan merg tot fara turbo ..consum foarte bunicel..4,5 -5,5 ..pe mine ma multumeste !!!

                    un injector a murit dar l-am schimbat... cred ca mai urmeaza inca unul .. am fost dinainte anuntat ca nu va mai tine mult...

                    am lasat masina la reparat si m-am trezit cu ea fortata la butuci si la usa.. indoit rama la usa din dreapta in parcare la service cu paza..

                    In Romania orice e posibil...!!!
                    de acum inainte eu imi fac orice la masina fara sa mai apelez la firmele de "calitate " din acest oras...

                    am si o prelungire originala d ela zender de vanzare..daca cineva are vreun doritor cunoscut...pm !!1

                    si..am uitat sa zic .. au schimbat si un injector ...!!
                    Last edited by ufo; 24 July 2013, 07:48. Reason: Automerged Doublepost
                    Team CSR[/FONT]

                    execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912

                    Comment


                    • #25
                      Tipic romanesc. Nu merita sa te duci la service. Streulea are atatea tutoriale incat nu o sa mai fie nevoie de service pentru Logan.
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • #26
                        da..asa e..

                        nu stie nimeni un difuzor de bara spate de la zender tuning???
                        Team CSR[/FONT]

                        execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912

                        Comment


                        • #27
                          Mi-am achizitionat o bara spate de ph2 si caut difuzor de aer de zender..nu stie nimeni??
                          masina a stat pana acum destul,,vreau sa o pun la punct si sa o aranjez putin ca nu pot sa merg pe drum cu ea stock..:P
                          am o intrebare..punte spate cu discuri..de care as putea folosi? am inteles ca ar merge de ceva renault scenic.
                          Team CSR[/FONT]

                          execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912

                          Comment


                          • #28
                            Mai bine pui difuzor de aer original. Cat despre punte, iti trebuie, daca ai abs, fuzete si etrieri de clio 3 sau modus parca, ca sa fie bolt on !!!

                            STR8 =»»HTC =»» Forum Runner
                            sigpic
                            The MVP

                            Comment


                            • #29
                              Dsign si-a pus discuri si stie ce se poate pune. Spor la treaba! Despre mecanicii din cluj.....nici eu nu stiu unul bun si ieftin.

                              Comment


                              • #30
                                Am o intrebare!De ce la bord unde imi arata normal consumul calculat la 100 km imi creste la 25 la suta??Inainte imi arata 6 6,3 sau depinde de condus si acum tot urca desi nu scade motorina din rezervor.
                                Team CSR[/FONT]

                                execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google