... trecut pe numele lui
Dacia Logan -ufo
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
asa am luat masina.problema era ca era stricata si a anulat-o cel dinainte si s-a dus de tot..este una reconditionata dar nu stiu cat de fiabila e la 650 lei ..ce parere aveti despre cele reconditionate???Team CSR[/FONT]
execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912
Comment
-
Cam ce stil vrei sa abordezi ?
Merge si reconditionata dar mai greu pana gasesti meseriasul. In Romania cam greu ii gasesti, mecanicii buni sunt plecati prin Germania, Anglia etc. Acolo un mecanic are pe putin 2000 euro ( nu scriu aiurea) pe cand la noi mai mult de 10-1300 lei nu are, doar astia de la reperezentante poate sa aibe mai mult dar nu bag mana in foc
Nu de alta dar dai un ban pe reconditionat si te trezesti dupa ceva timp ca pica de tot mai pierzi si banii. Mai bine lucru nou si ai terminat treaba, ai si garantie tot.
Numai bine si spor la proiect!Last edited by Christnacht; 27 February 2012, 14:32.Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage
Comment
-
Originally posted by samy0388 View PostLa noi e prea mare riscul de a folosi sh, piese proaste, multi tepari
in UK ajung alte piese
sa vezi in state lucruri care provin din China, calitate premium !
turbina daca nu e deformata sau sparta si daca ventilatorul n-are mare joc, eu zic ca e ok. plus ca poti gasi si la dezmembrari, unele care sunt aproape noi. daca are pe cineva in bransa e si mai bine. de ce sa dea o gramada pe una noua ?!
@Cristnacht: au importat aia mecanicii nostrii?!in niciun caz nu are un mecanic doar 1000-1300 de lei.
mie mi-a dat bara fata jos ca sa lipeasca farurile in spate ca se abureau, a aliniat putin bara ca era usor deplasata ,mi-a schimbat becurile si a polisat putin niste zgarieturi de pe bara- 200 lei. totul a fost treaba de vreo 2-3 ore. si asta acasa la el. nu la service,ca era tinichigiu la dacoserv.
nu le plange tu de mila. si in germania sa faca ce?! sa mature in atelier ?!
frate-miu a umblat enorm de mult pana sa gaseasca unu sa se priceapa pe bune la bmw. nici la reprezentanta nu stiau ce are.
Last edited by B997NDL; 27 February 2012, 17:32.
Comment
-
momentan merg tot fara turbo ..consum foarte bunicel..4,5 -5,5 ..pe mine ma multumeste !!!
un injector a murit dar l-am schimbat... cred ca mai urmeaza inca unul .. am fost dinainte anuntat ca nu va mai tine mult...
am lasat masina la reparat si m-am trezit cu ea fortata la butuci si la usa.. indoit rama la usa din dreapta in parcare la service cu paza..
In Romania orice e posibil...!!!
de acum inainte eu imi fac orice la masina fara sa mai apelez la firmele de "calitate " din acest oras...
am si o prelungire originala d ela zender de vanzare..daca cineva are vreun doritor cunoscut...pm !!1
si..am uitat sa zic .. au schimbat si un injector ...!!Team CSR[/FONT]
execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912
Comment
-
Mi-am achizitionat o bara spate de ph2 si caut difuzor de aer de zender..nu stie nimeni??
masina a stat pana acum destul,,vreau sa o pun la punct si sa o aranjez putin ca nu pot sa merg pe drum cu ea stock..:P
am o intrebare..punte spate cu discuri..de care as putea folosi? am inteles ca ar merge de ceva renault scenic.Team CSR[/FONT]
execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912
Comment
-
Am o intrebare!De ce la bord unde imi arata normal consumul calculat la 100 km imi creste la 25 la suta??Inainte imi arata 6 6,3 sau depinde de condus si acum tot urca desi nu scade motorina din rezervor.Team CSR[/FONT]
execut sisteme audio profesionale,body kit-uri custom tel:0757709912
Comment
Comment