Bolo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ti-am vazut masina arata super tare mai ales cum se aude este beton bafta!

    Comment


    • asa, am zis ca o sa ma duc la dyno sa vad ce si cum....la ce am aflat, no comment, si pe baza discutiilor cu aia, mi-e ca le cer celor de la dacia sa faca un dyno cu un logan care iese nou din fabrica...
      se pare ca f multe golanele nu au calutii care sunt dati de fabrica, acum o saptamana a fost la ei un logan 1.5 de 85 cp, si remapat, la test a iesit ca are doar vreo 75 reali...
      rog pe cineva care are de gand s-o remapeze, sa-i faca inainte un dyno, sa vada cati are inainte de remapare si cati dupa, nu neaparat sa vada cati are reali din fabrica, ca poate s-o speria
      a iesit testu, imi arata, le zic ca e stricata aparatura, au inceput sa rada de numa numa, au mai facut o data testul, mi-au aratat, le-am zis ca au tras la xerox ca era aceeasi...
      nu stiu ce sa zic, eu intr-adevar simt ca se infige mai bine decat inainte, nu cu f mult dar ceva mai bine, asta insemnand, dupa mintea mea, o crestere de caluti, chit ca is doar 5 in plus, dar la 5 in plus nu cred ca se simtea , dar sa si scada dupa remapare, si sa mearga mai bine, nu cred...
      aia mi-au zis ca intr-adevar se simte masina mai sprintena, urcand rapid, mai rapid decat stock, in ture si viteza, asta inseamna ca din fabrica am avut cati? 60? jeez....ma dau batut...
      aaa era sa uit, au crezut ca e cutremur, inchizand portile si usile, la turatie cand a calcat-o, au inceput sa vibreze geamurile, si sa se auda infernal pe stand acolo inauntru...., se uitau speriati spre mine, si io eram in extaz de cum se auzea... tot sunetul fiind de la filtru, s-au uitat intai la linia de tobe, ce sa vada decat o linie stock, apoi sub capota au zarit filtrul, din prima nu l-au bagat in seama
      Attached Files
      Life is short...play more!
      http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

      Comment


      • Totusi am impresia ca e ceva in neregula cu Dyno ala. Toti care fac testari scot cu motoarele stock peste ce zice fabrica 1-2 caluti. Remapate sigur se vede diferenta si pe dyno. Bine era daca tot ai vrut dyno sa-i faci inainte si dupa macar vedeai diferentele.

        In alta ordine de idei, ce mai stii de design, il tot intreb de ceva leduri si nu mai da un semn de viata. vreau niste leduri pt pozitii albe.
        Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
        http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

        Comment


        • @bolo ce ai aflat tu este real, da, loganul are mai putini caluti decat scrie in carte si zic cei de la dacia, dar parca e cam mare diferenta, eu stiu ca unul stock 1.4mpi 75cp, pe dyno are de fapt 69cp
          ONLY GOD CAN JUDGE ME
          http://www.loganclub.ro/forum/my_car...ic-t11272.html

          Comment


          • Standul dyno, clar are ceva probleme. Nici vb de diferenta asa de mare...Din ce am vazut, tu ai acum 72 cai?
            Mai exista sansa, si din urma remaparii proaste, sa nu se castige prea multi cai...insa totusi sa fie asa putini?
            E cel putin dubios.
            Daca tot vrei sa faci un dyno ca lumea, vino in Bucuresti.

            Comment


            • Nu faceti confuzie intre puterea la roata si cea de la volanta.
              Eu (daca gresesc sa ma corectati) vad ca e masurata puterea la roata (72-73 cp) ceea ce e OK, la 1.4 mpi ies vreo 66 cp
              Toti constructorii dau in carte puterea la volanta (pana la roata se mai pierd 8-12 cp, depinde de motor si altele si altele).

              Multi km fara nici o problema

              Comment


              • colega....ma cam sperii!
                Unde ai facut testul?
                Daca e pe la Medias sau imprejurimi, ma bag si eu.......dar..tare greu de crezut ceea ce spui tu acolo........asa putin? wtf?
                aham......Restul e LOGAN


                http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                Comment


                • Tavi: inseamna ca un dci de 65, are spre 40-45 cai? Valeu...
                  Eu unul cred ca nu e calibrat cum trebuie, iar tu bolo ai cam dat banii de pomana.
                  Vino in buc, vb cu felix, si mergeti la un dyno.
                  Cat te-a costat toata afacerea?

                  Comment


                  • mult nu m-o costat, 170 lei, dar ma duc sambata la sibiu oricum, asa ca trec pe la ei sa-i iau la intrebari, sa-mi zica si mie daca intr-adevar au masurat la roata, si daca da de ce s-au raportat la puterea din acte de la volanta?
                    vad maine cand me duc la ei, si poate se mai pierde in timp puterea, se mai lasa motoru, dar nici chiar asa, e prea mult, si cu remapare, care se simte enorm fata de stock, si cu filtru schimbat...vad maine
                    mc de urari
                    Life is short...play more!
                    http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                    Comment


                    • Daca e nevoie, venim si noi la "sustinere", dar mie imi pare ca ceva nu e in regula!
                      Sa-mi dai de veste daca e cava aiurea, ca odata vin acolo, sa-i aud si eu pe "meseriasi" !
                      aham......Restul e LOGAN


                      http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                      Comment


                      • Du-te domnule in Buc, au si experienta, si parca mai ieftin 150 ron.

                        Comment


                        • Mda...am mai vazut (cu totii) un grafic facut de dimsport la un 1.4 si iesea la roata vreo55 cp

                          Comment


                          • Exagerezi...iesea remapat cam 75-76 cai. Iar stock vreo 70.

                            Comment


                            • Nu exagerez, la roata avea in jur de 55 cp (ce spui tu era la volanta, pe mine chiar ma intereseaza ce-mi ramane la roata), inainte de remap ii arata vreo 57 si dupa remap ~55, dar sigur nu era ceva in regula nici cu graficu ala.

                              Comment


                              • S-a mai discutat problema marilor diferente de valoare in ceea ce priveste un test Dyno la un benzinar aspirat slab ca putere. Intrebati-l pe Doc. Sunt multe variabile si daca nu le iei in consideratie o sa-ti dea aiurea pe test la motoarele mici...practic trebuiesc mai multe teste pana se "echilibreaza" si se prinde criteriul de testare si abia apoi iti va da valoarea reala...nu sta nimeni sa faca asta...marci banul si-ti da rezultatul, atat...si ramai cu ochii in ploaie
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google