Xxo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    da, acesti agenti nu mai acorda acel discount daca esti membru logan club.

    http://www.dimsport.ro/ro/contact-di.../retea-dealeri suna si vorbeste cu el.
    sigpic

    Comment


    • #47
      Da, m-am lamurit si cu dealerul local Dimsport(adica m-am lamurit in sensul ca nu raspunde la telefon) dar am inteles destul de clar ca pretul dealerilor este cel de pe site, in cazul Loganului 1.6_16v 375 lei. Asa ca momentan pica remaparea la pretul asta, sau voi cauta pe cineva pe plan local(trebuie sa mai existe cineva cu un pret mai omenesc).

      Comment


      • #48
        parerea mea e sa o lasi asa,ce nu esti multumit cum trage la 105 cai?dupa remapare poate e riscul sa apar probleme,mai bine laso asa cum e facuta din fabrica.

        Comment


        • #49
          andrei... ai luat legatura cu DOC ? nu te lua dupa ce e pe saituri, ia legatura cu DOC... Nu are ce sa se intample dupa remapare, inca nu a avut nimeni probleme pe forumul asta dupa remapare (la benzinare ma refer) ...
          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

          Comment


          • #50
            @ Andreyi - felicitari pentru masina. Eu am tot 1.6 16V Black Line - fabricatie Octombrie 2010 (tot euro4 - practic printre ultimele bucati care au mai iesit dupa linia de productie - imediat dupa s-a trecut la motorizarile euro5).

            Eu iti recomand sa nu treci la remapari, resoftari sau alte interventii. Mai degraba un ulei bun si tine masina cat mai bine, fiindca motorul asta 1.6 16V euro4 nu te face de rusine in trafic - nici langa masini mai de soi. (nu vorbesc despre liniute, raliu sau alte chestii de acest fel)

            Comment


            • #51
              Mersi de urari. Am luat legatura cu Doc si pretul remaparii la el este 150 lei, adica un pret corect, dar nu pot da mai mult pe drum decat pe remapare. Insa oricum nu e un must-do la 16v, de-aia nici nu m-am grabit pana acum, dar daca-i loc de mai bine, de ce nu...

              Comment


              • #52
                Masina a trecut de 76.000 km intre timp, fara nici un fel de incidente/modificari/tuning/etc, doar cheie, benzina si talpa(nici macar ulei). Urmeaza, anul asta, imediat dupa iarna, schimbarea uleiului, filtrelor, schimbarea capetelor de bara, bratelor complete, si eventual distributia(in carte scrie la 80.000 km) la care poate exista sanse sa o mai aman(multi am vazut ca trec de termen cu distributia de fabrica insa nu prea ma caracterizeaza depasirea termenelor de revizie, vedem bugetul).
                Apoi e in plan foarte serios montarea unei instalatii de GPL, de buna calitate(ceva BRC 24 11, daca am retinut), eventual la Vernesti-Buzau(nu e departe de mine). Cred ca in ultimul an m-am dus binisor sub 20.000 km, poate ajung la un 18.000 km, dar banuiesc ca tot ar merita GPL.

                Comment


                • #53
                  Legenda continua...
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    La cati mai multi km fara probleme,ti-ai pus GPL?

                    Comment


                    • #55
                      Mersi frumos, la fel. GPL inca nu, dar e in plan.

                      Comment


                      • #56
                        Azi a implinit 90.000 km, si aproximativ 9000 km pe GPL, pana acum fara probleme.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google