Problema:
Daca masina sta pe loc si las motorul pornit mai mult de 7 - 10 minute, indiferent de temperatura de afara, dupa ce plec de pe loc nu mai sta nicicum la relanti. Moare motorul imediat ce este scos pe liber, indiferent daca merg pe benzina sau gpl.
Mentionez ca pe tester nu arata nicio eroare, martori in bord niciunul aprins, tacheti reglati, benzina proaspata, bobina nu e fisurata, totul in regula.
Isi revine dupa multi km in care merg constant.
Dimineata la prima cheie cand pornesc, da sa moara, ajunge acul de la turometru aproape de zero dupa care revine incet spre 1000 de ture, apoi usor coboara la normal pe la 600 - 700 de ture.
Cu ocazia asta mi-am perfectionat franarea cu piciorul stang... ca sa nu mai moara, franez cu stangul si tin cu dreptul motorul la 1500 - 2000 de ture.
Are cineva vreo idee ce ar putea fi ?
Daca masina sta pe loc si las motorul pornit mai mult de 7 - 10 minute, indiferent de temperatura de afara, dupa ce plec de pe loc nu mai sta nicicum la relanti. Moare motorul imediat ce este scos pe liber, indiferent daca merg pe benzina sau gpl.
Mentionez ca pe tester nu arata nicio eroare, martori in bord niciunul aprins, tacheti reglati, benzina proaspata, bobina nu e fisurata, totul in regula.
Isi revine dupa multi km in care merg constant.
Dimineata la prima cheie cand pornesc, da sa moara, ajunge acul de la turometru aproape de zero dupa care revine incet spre 1000 de ture, apoi usor coboara la normal pe la 600 - 700 de ture.
Cu ocazia asta mi-am perfectionat franarea cu piciorul stang... ca sa nu mai moara, franez cu stangul si tin cu dreptul motorul la 1500 - 2000 de ture.
Are cineva vreo idee ce ar putea fi ?
Comment