Originally posted by dani55wss
View Post
Mai sus ai cauza si efectul
Evident nu ai aer fals doar pe la garnitura schimbata;
Trebuie cautat mai temeinic aerul fals, e posibil sa ai o crapatura chiar in admisie ( plastic) sau sa traga pe la vreo garniture ( unde se prinde pe bloc motor)....nemaipunand la socoteala servo, sensor temp aer etc...
Eu pt aer fals folosesc spray din Acela de "pornit" motoare....pulverizez usor cu masina pornita si daca se modifica ceva in mersul motorului, pe unde am pulverizat trage aer fals....
Mai sunt si alte metode neortodoxe cu fum de tigara etc etc....
Vezi deasemenea si la MPP....chiar dcaa e curatat si locasul lui de plastic este decalibrat, iti va face probleme....
Inca ceva......presiune marita in galerie este normala cu motorul oprit - gen 900-1000 mbar deoarece se apropie de valorile pres atmosferice normale
Aerul fals il vezi daca presiunea este marita cu motorul pornit, atunci niciodata nu trebuie sa se apropie de 700 mbar pt ca motorul face depresiune cand merge
Cand il opresti, o sa vezi pe ddt ca urca iarasi la 800-900 mbar, cat e pres atmosferica citita.....
De asta zic ca o diagnoza DDT trebuie interpretata correct, de citit parametrii oricine poate insa cu interpretarea e mai greu....
In concluzie intai diagnosticheaza daca si pe unde da aer fals, nu arunca banii pe piese
Comment