Bv 55 wss

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Macar pentru filtrul de aer, pune purflux, mahle sau hengst.
    Mann cam taie macaroana.
    Succes in continuare cu masiuta si drumuri bune.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Recomand Mahle sau Knecht ptr. filtre.

      Comment


      • La 15.000 faci revizia? 1.4, 1.6 astea motoare adevarate sa tragi pe ele
        Numai tu mergi cu ea?
        sigpic
        !

        Comment


        • Salutare colegi,

          @ 827sam - din totdeauna am folosit de origine sau Mann, sincer n-am sesizat nicio diferență între ele. Mi-a mai spus cineva aceiași treabă, că parcă îți tai din elan dar crede-mă, aș fi sesizat ! La cele de origine am renunțat din cauză că nu intra exact în locașul lor ! Știu, pare aiurea !

          @ Kojak - sincer nici n-am auzit de ele, nu prea sunt adeptul schimbărilor și... știi cum se zice, că "dacă un lucru e ok și funcționează, nu umbla la el" !

          @ vdmihai - reviziile le fac stil "ceas elvețian", da, la fiecare 15.000, adică o dată la 2 luni. Duce foarte bine încă toată masina, nu doar motorul. Întreținute și folosite corect, te pot surprinde cât duc !
          De dat, doar eu mă dau cu ea, din totalul kilometrilor sub 5000 sunt făcuți de altcineva și doar persoane de încredere.

          Drumuri bune !
          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

          Comment


          • 379.440 km - 27 apr 2017

            - schimbat rulment față dreapta, înlocuit cu SNR
            http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

            Comment


            • 380.680 km --- 2 mai 2017

              - schimbat cauciucuri spate
              Attached Files
              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

              Comment


              • 380.855 km --- 3 mai

                Schimbat senzor MAP
                http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                Comment


                • De la o zi la alta creste kilometrajul . Multi inainte ! Pe 1 mai i-ai dat zi libera ?

                  Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk

                  Comment


                  • Bravo, un jurnal de bord exemplar !
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • Originally posted by dani55wss View Post
                      380.855 km --- 3 mai

                      Schimbat senzor MAP
                      Ce intelegi prin MAP (la logan) si de ce l-ai schimbat? Ti-a dat eroare?

                      Comment


                      • @Gabi GL - pe 1 am facut vreo 500 km dar cu altă frumusețe...
                        Attached Files
                        http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                        Comment


                        • @dsign - mulțumesc de apreciere, având în vedere de la cine vine, mă simt onorat ! Pe lângă faptul că știu sigur ce și când s-a schimbat, pot vedea și alții cam cât ține un Logan care este întreținut zic eu, corect.

                          @Hirayama - senzorul cu pricina este cel responsabil cu presiunea în galerie. L-am schimbat deoarece erau momente în care refuza să stea la relantiu. Totul a revenit la normal după schimbarea lui.
                          Last edited by dani55wss; 4 May 2017, 23:59. Reason: Automerged Doublepost
                          http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                          Comment


                          • Multam pt raspuns...pai nu statea la relanti sau se oprea complet?

                            Adica aveai simptome de aer fals ( se tura) sau murea motorul?

                            Stii cumva cat iti arata depresiunea pe clip?cati mbar?

                            Te intreb pt ca la logan rar am auzit ca pica, sunt curios

                            Comment


                            • Exact, ba murea direct, ba se tura aiurea. Sau stătea subturată, gen 300 ture.

                              Alte amănunte nu știu, decât că pe tester arăta presiune mărită în galerie.

                              Am și ceva aer fals, urmează și rezolvarea lui, am înțeles de la mecanic, că ar fi pe la garnitura de jos a corpului clapetă.

                              Sper să am timp s-o rezolv săptămâna viitoare.
                              http://www.loganclub.ro/forum/bv_55_wss-t42524p10.html

                              Comment


                              • Presiune marita in galerie poate sa fie si de la reglaj GPL si culbutori ne-reglati...oricum nui rau ca lai schimbat

                                Ca fapt divers, fisele daca nu tiau picat pana acum nu inseamna ca merg in parametrii....uitate pe site la eyquem, e un abtibild acolo care zice ca dupa 70 000 sa le cam inlocuiesti...

                                Nu-i bai, si eu leam tinut pe unele 300 000...dar mam plicti si leam schimbat

                                Pt corpul clapeta poti folosi banda de teflon...e mai buna, mai ieftina si mai rezistenta decat garnitura oem care costa o caruta de bani...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google