Buna!
M-am gandit sa va impartasesc cateva impresii despre Loganul meu. Il am din 19 mai si tocmai am incheiat perioada de rodaj (cei 1000 km).
Am vrut sa cumpar Loganul inaintea aparitiei face-liftului deoarece acesta din urma nu-mi place deloc , iar Sandero mi se pare prea.. "rotunjita" pentru gustul meu. In ultimele 6 luni am studiat atent piata auto, am eliminat din start pe cele second pentru ca nu ma pricep la mecanica si nu-mi plac jocurile de noroc, si am ajuns la concluzia ca este cea mai buna alegere pentru nevoile mele.
Este vorba de un Logan KissFm gri metalizat, motor de 1.4, luat pe promotia de aer conditionat gratuit. Am cumparat si asigurare extinsa pe el (nu stiu daca am facut bine sau nu). In total am platit vreo 30 500 ron (8 055 eur + garantia extinsa), si bineinteles ca, a doua zi fiind marti, am pierdut vartos la diferenta de curs. Am facut RCA la Omniasig si CASCO la EuroAsig.
Primele impresii pozitive:
- consum sub asteptari - in Cluj se invarte in jur de 7-8%, iar in afara am scos cu el in rodaj fiind si 5.1%
- aer conditionat bun, desi cam zgmotos in treptele superioare de ventilatie
- spatios - imi place mai ales spatiul mare din fata (in spate cam dau cu capul daca stau drept dar oricum eu sunt soferul,nu? :P ), eu avand 1,90 m merg de obicei cu scaunul pe pozitia cea mai de jos; imi place pozitia de condus desi a durat putin sa ma obisnuiesc cu pedala moale de acceleratie (masina mea de pana acum era o Dacie 1310 din 1989 unde practic imi puteam sprijini piciorul pe acceleratie)
- silentios - masina e chiar silentioasa comparativ cu vechea mea dacie... Devine putin mai zgomotoasa la depasirea turatiei de 3 000; nu dati cu pietre, exista si altele mai silentioase, dar eu compar Loganul cu vechea mea Dacie
Si inevitabil aspecte negative:
-lipsa de putere- intitial am facut un drive test cu motorul de 1.6 si pot sa va spun ca am fost destul de dezamagit de 1.4 prin comparatie cu 1.6; sper sa-si mai dea drumul motorul dupa 5 000-7 000 km; am ales 1.4 pentru faptul ca este mai economic atat la consum cat si la taxe, si avand in vedere ca majoritatea timpului circul cu maxim alte 2 persoane, dar va recomand sa luati 1.6 daca nu sunteti zgarciti ca mine
-tabla subtire- ajunge sa te sprijini putin pe ea si se indoaie, dar trebuie sa-mi scot cumva banii dati pe CASCO nu?
-stergatoarele de parbriz nu sunt grozave, lasa urme la stergere; poate o sa le schimb, ma mai gandesc
Masina nu mi se pare mult mai lata ca vechea Dacie, desi uneori am probleme cand intru cu ea in garajul meu care e cam plin de boarfe.
Imbunatatiri aduse:
-covorase interior
-cheder sub capota
Huse n-am pus inca. Am incercat cateva si nu mi-au placut cum vin. Poate imi recomandati voi cateva. As vrea si un covor de portbagaj, dar deocamdata n-am gasit nimic potrivit.
M-am gandit sa va impartasesc cateva impresii despre Loganul meu. Il am din 19 mai si tocmai am incheiat perioada de rodaj (cei 1000 km).
Am vrut sa cumpar Loganul inaintea aparitiei face-liftului deoarece acesta din urma nu-mi place deloc , iar Sandero mi se pare prea.. "rotunjita" pentru gustul meu. In ultimele 6 luni am studiat atent piata auto, am eliminat din start pe cele second pentru ca nu ma pricep la mecanica si nu-mi plac jocurile de noroc, si am ajuns la concluzia ca este cea mai buna alegere pentru nevoile mele.
Este vorba de un Logan KissFm gri metalizat, motor de 1.4, luat pe promotia de aer conditionat gratuit. Am cumparat si asigurare extinsa pe el (nu stiu daca am facut bine sau nu). In total am platit vreo 30 500 ron (8 055 eur + garantia extinsa), si bineinteles ca, a doua zi fiind marti, am pierdut vartos la diferenta de curs. Am facut RCA la Omniasig si CASCO la EuroAsig.
Primele impresii pozitive:
- consum sub asteptari - in Cluj se invarte in jur de 7-8%, iar in afara am scos cu el in rodaj fiind si 5.1%
- aer conditionat bun, desi cam zgmotos in treptele superioare de ventilatie
- spatios - imi place mai ales spatiul mare din fata (in spate cam dau cu capul daca stau drept dar oricum eu sunt soferul,nu? :P ), eu avand 1,90 m merg de obicei cu scaunul pe pozitia cea mai de jos; imi place pozitia de condus desi a durat putin sa ma obisnuiesc cu pedala moale de acceleratie (masina mea de pana acum era o Dacie 1310 din 1989 unde practic imi puteam sprijini piciorul pe acceleratie)
- silentios - masina e chiar silentioasa comparativ cu vechea mea dacie... Devine putin mai zgomotoasa la depasirea turatiei de 3 000; nu dati cu pietre, exista si altele mai silentioase, dar eu compar Loganul cu vechea mea Dacie
Si inevitabil aspecte negative:
-lipsa de putere- intitial am facut un drive test cu motorul de 1.6 si pot sa va spun ca am fost destul de dezamagit de 1.4 prin comparatie cu 1.6; sper sa-si mai dea drumul motorul dupa 5 000-7 000 km; am ales 1.4 pentru faptul ca este mai economic atat la consum cat si la taxe, si avand in vedere ca majoritatea timpului circul cu maxim alte 2 persoane, dar va recomand sa luati 1.6 daca nu sunteti zgarciti ca mine
-tabla subtire- ajunge sa te sprijini putin pe ea si se indoaie, dar trebuie sa-mi scot cumva banii dati pe CASCO nu?
-stergatoarele de parbriz nu sunt grozave, lasa urme la stergere; poate o sa le schimb, ma mai gandesc
Masina nu mi se pare mult mai lata ca vechea Dacie, desi uneori am probleme cand intru cu ea in garajul meu care e cam plin de boarfe.
Imbunatatiri aduse:
-covorase interior
-cheder sub capota
Huse n-am pus inca. Am incercat cateva si nu mi-au placut cum vin. Poate imi recomandati voi cateva. As vrea si un covor de portbagaj, dar deocamdata n-am gasit nimic potrivit.
Comment