beliciune dau pe ea jantele astea
Bz 85 Frn
Collapse
X
-
borbet T pe 17 sunt disponibile 8j sau 16 7.5 j sau 9j
J-ul jantelor reprezinta latimea jantei .....care se masorara in toli defapt ...dar toti folosesc termenul de j insusit gresit ....j e alt ceva
Et - nu stiu cum sa iti explic .....dar cu cat ET este mai mic "gen 15 20" cu atat janta e mai iesita in afara aripi ..daca ai un et de 50 sau 40 janta v-a fi mai intrat inauntru
Eu asa ceva as alege pe 17
Asculta ce zice Jockeru ....
eu personal as renunta la body kit si as face ceva mai finutLast edited by lau911; 28 June 2012, 22:48.sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Aaaaaaaa si suspensia
H&R o sa fie un fel de tractor ....daca nu tai minim o spira fata cu 2 spate + niste amortizoare pe masura sau poti lua o reglabila de clio 2 si sa o modifici
baftasigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
salut baieti, sper sa nu se supere Tudor pe mine ca o sa pun niste poze cu masina lucrate de el, referitor la parerea lui despre ce jante s-ar potrivi la masina mea...astept si parerile voastre si rog pe cei cunoscatori sa-mi dea un sfat in privinta dimensiunilor...sa stiu ce sa caut,(tin sa mentionez ca nici prea mari nu as vrea, pe 16" ar fi ideal)...va multumesc
Comment
-
-
Lau911 ti-a dat cateva explicati, sa zicem ca avem o janta 7j 15H2 ET35 si ne uitam la ea din dreptul cai de rulare al cauciucului ( deci nu din lateral)
-7j este latimea jantei masurata in inch (7" ar fi 178mm)
-ET-ul mai exact Offset-ul 35 este o distanta masurata in milimetri pe interiorul jantei din locul unde janta face contact cu discul sau tamburul pana la mijlocul jantei ( mijlocul caii de rulare) adica 35mm spre exterior. ET mare janta bagata inauntru deci ai posibilitatea sa iti atinga in amortizor, ET mic ai posibilitatea sa iti atinga in aripi. (din ce stiu eu cu 7j et24 nu atinge am vazut pe aici pe forum)
-15 este diametrul jantei masurat in inch
-h2 ca merg cauciucuri de viteza mare (aici nu garantez ca informatia e corecta oricum toate jantele sunt h2)
Date care te-ar mai interesa prinderea sa fie 4x100-4 gauri la o distanta una fata de alta (gauri diametral opuse) de 100 mm
Gaura centrala 60,1 cum e la logan este diametrul gauri centrale, gaura cu care janta intra si se centreaza pe butuc. Daca gaura este mai mare se folosesc inele de centrare, daca gaura este mai mica o maresti la strung.
Cauta pe google "wheel calculator" si o sa gasesti cred primul rezultat de la rimsntires(punct)com, joaca-te cu valori pe acolo si o sa intelegi mai bine.
Seara faina.sigpic
Comment
-
@ Aurash : nu este la fel ca al Pissicii
@ RobertDH : multumesc pentru rabdarea cu care mi-ai explicat , acum cat de cat am mai inteles, insa o sa ma mai documentez in legatura cu valorile care merg pe Logan, in mare am inteles cum sta treaba , mss mult
Comment
-
pai...si AZEV-urile arata foate bine ,sunt ca si ale lui matheo...dar imi plac si borbet sincer nu stiu ce as alege dintre cele doua daca as fi in ocul tau...amandoua sunt frumoae infelul lor...la borbet imi place buza aia care arata extraordinar polisata la azev imi place forma , e deosebita...P.S si folia trebuie sa fie pe lista
Comment
-
@ PrEsTiGe : o data cu venirea jantelor si lasarea masinii mai jos, cu siguranta va veni si folia ...toate 3 lucrurile in decursul unei singure zi , abia astept sa ajung in tara sa ma "apuc" de masina...
Comment
-
arata f bine masina si e belea cu jantele sugerate de Tudor in VT. dar si eu zic sa-i faci un bad boy. ar fi de zece ori mai bine.
PS: odata cu coborarea masinii si cu jantele pe 17" o sa lasi si un rinichi pe drum. si eu as fi facut asa daca nu eram sigur ca ma va durea din toate punctele de vedere
Comment
-
@ B997NDL : la ce te referi mai exact P.S. in privinta jantelor tind spre unele pe 16"
Comment
Comment