Sa incep asa:
Visul meu a fost sa am masina. Si cand am reusit, am luat-o. Nu am vrut sh, am vrut o masina noua de maxim 8500 eur. Am ales din toaa oferta din 2006 Logan-ul.
Am vrut alba, am cautat (in perioada cu REMAT-ul dar si concediul de la Dacia) si am gasit tocmai la Constanta. Asa ca m-am dus si am luat-o la sfarsitul lui iulie 2006.
Din prima zi am lasat-o cu farurile aprinse (2 zile) si am omorat bateria. Apoi a avut aripa din spate zgariata (nu eu). S-a reparat pe casco.
Pentru ca nu am avut permis pana in ianuarie 2007, rodajul l-a facut cumnatu' si socru'.
Cand m-am urcat la volanul ei avea deja 3500km. Dar nu imi pare rau. Chiar ma bucur ca a avut parte de un rodaj foarte bun - la drum lung.
A avut si bara din fata schimbata - am crapat-o putin de un damb de pamant. Vara trecuta am gasit-o cu portiera dreapta spate lovita... De-abia acum am reusit sa o repar.
Descriere:
Logan laureate Plus 1,4 MPI, alb. Dotari: geamuri electrice fata/spate, oglinzi electrice incalzite, AC, ABS, sistem audio stock - HU philips 4 boxe Blaupunkt.
Dupa ce a iesit din garantie, am inceput cu modificarile:
- Filtru de aer (sub capota) - schimbat la 2-3 luni, vara. Iarna il scot.
- Cheder suplimentar sub capota.
- Incalzire / racire pentru locurile din spate (NU am cumparat kit-ul gata facut, am mesterit singur)
- pornire automata a stergatoarelor la spritare
- In urma reviziei in afara retelei Dacia, a primit bujii, filtru ulei si filtru aer Bosch, precum si un ulei competent 5W40 Mobil SuperSynth
- mocheta portbagaj
- alarma (Pilot, ieftina, utila, montata cu ajutorul Clubului Logan, nu este legata inca la inchiderea centralizata)
- deschidere portbagaj din telecomanda cheie si interior.
- vopsit cu negru mat consola centrala (cea gri, cu butoane)
- stergatoare tip aero, 55cm/50cm
- Schimbat becuri la butoane (geamuri, degivrare, inchidere) cu leduri albe pt ca s-a ars unul din becuri, iar pretul unui buton mi se pare exagerat. Asta pentru inceput, voi continua cu schimbatul tuturor luminilor din bord cu leduri albe (+albastre cred, inca nu m-am decis la a doua culoare la cadrane).
Urmeaza: antifonare completa habitaclu (cred ca anul viitor), vopsit in aceeasi culoare (gri inchis, mat) atat bordul cat si fetele de usi. Ideea este sa vad daca voi putea schimba si mocheta interioara (cea gri deschis). Va urma si o retapitare a scaunelor si banchetei, negru cu gri inchis. Pe stalpii de la usi cred ca voi opta in loc de autocolant negru pentru vopsea mata neagra.
Altceva... Sa vedem ce idei mai vin pe parcurs.
Nu sunt adeptul tunning-ului excesiv, doar modificari practice, functionale.
Si niste poze. Promit sa pun mai multe, cu toate modificarile vizibile.
Visul meu a fost sa am masina. Si cand am reusit, am luat-o. Nu am vrut sh, am vrut o masina noua de maxim 8500 eur. Am ales din toaa oferta din 2006 Logan-ul.
Am vrut alba, am cautat (in perioada cu REMAT-ul dar si concediul de la Dacia) si am gasit tocmai la Constanta. Asa ca m-am dus si am luat-o la sfarsitul lui iulie 2006.
Din prima zi am lasat-o cu farurile aprinse (2 zile) si am omorat bateria. Apoi a avut aripa din spate zgariata (nu eu). S-a reparat pe casco.
Pentru ca nu am avut permis pana in ianuarie 2007, rodajul l-a facut cumnatu' si socru'.
Cand m-am urcat la volanul ei avea deja 3500km. Dar nu imi pare rau. Chiar ma bucur ca a avut parte de un rodaj foarte bun - la drum lung.
A avut si bara din fata schimbata - am crapat-o putin de un damb de pamant. Vara trecuta am gasit-o cu portiera dreapta spate lovita... De-abia acum am reusit sa o repar.
Descriere:
Logan laureate Plus 1,4 MPI, alb. Dotari: geamuri electrice fata/spate, oglinzi electrice incalzite, AC, ABS, sistem audio stock - HU philips 4 boxe Blaupunkt.
Dupa ce a iesit din garantie, am inceput cu modificarile:
- Filtru de aer (sub capota) - schimbat la 2-3 luni, vara. Iarna il scot.
- Cheder suplimentar sub capota.
- Incalzire / racire pentru locurile din spate (NU am cumparat kit-ul gata facut, am mesterit singur)
- pornire automata a stergatoarelor la spritare
- In urma reviziei in afara retelei Dacia, a primit bujii, filtru ulei si filtru aer Bosch, precum si un ulei competent 5W40 Mobil SuperSynth
- mocheta portbagaj
- alarma (Pilot, ieftina, utila, montata cu ajutorul Clubului Logan, nu este legata inca la inchiderea centralizata)
- deschidere portbagaj din telecomanda cheie si interior.
- vopsit cu negru mat consola centrala (cea gri, cu butoane)
- stergatoare tip aero, 55cm/50cm
- Schimbat becuri la butoane (geamuri, degivrare, inchidere) cu leduri albe pt ca s-a ars unul din becuri, iar pretul unui buton mi se pare exagerat. Asta pentru inceput, voi continua cu schimbatul tuturor luminilor din bord cu leduri albe (+albastre cred, inca nu m-am decis la a doua culoare la cadrane).
Urmeaza: antifonare completa habitaclu (cred ca anul viitor), vopsit in aceeasi culoare (gri inchis, mat) atat bordul cat si fetele de usi. Ideea este sa vad daca voi putea schimba si mocheta interioara (cea gri deschis). Va urma si o retapitare a scaunelor si banchetei, negru cu gri inchis. Pe stalpii de la usi cred ca voi opta in loc de autocolant negru pentru vopsea mata neagra.
Altceva... Sa vedem ce idei mai vin pe parcurs.
Nu sunt adeptul tunning-ului excesiv, doar modificari practice, functionale.
Si niste poze. Promit sa pun mai multe, cu toate modificarile vizibile.
Comment