My Ride : Logan 1.5dCI, Rosu Ca Focul :))

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Ride : Logan 1.5dCI, Rosu Ca Focul :))

    Salutare!

    Ma alatur si eu forumului, cu noul meu Logan 1.5dCI, Preference ce-i drept, dar super ok.
    El a venit in locul unui Megane 2.2, 1.4 16v, care deja imbatranise, mancase destul asfalt, si era cazul sa reducem si consumul. Deh, vremuri de criza.
    Si uite ca dupa indelungi cautari si multe intalniri cu o gramada de samsari, cu toate ca am incercat sa ii evit pe cat s-a putut, am dat de o familie super de treaba, de tineri, care si-au achizitionat alt Logan, si avand nevoie de bani au vrut sa o dea.
    Deci : Logan, rosu, 1.5 dCI, 65cp, Euro 3, 78.500km, geamuri electrice fata, airbag-uri fata, servodirectie, un mp3 modest Panasonic, si cam atat deocamdata. Pe viitor se vor mai adauga.
    Arata foarte bine pentru varsta ei (fabricatie 2005), nu are evenimente, distributie schimbata la timp, schimburi la timp, fara probleme cu injectoare, turbina sau alte piese. Nu bate, nu troncane, totul functional.
    De consum, ce sa mai zic, m-am plimbat aseara pana m-am plictisit, de-abia a scazut motorina. De ce tot spun de consum? Fac multi km anual, SDP poate confirma, ma cunoaste.
    Voi reveni cu poze, aseara am fost prea entuziasmat de masina ca sa imi aduc aminte si de poze. Plus ca...inca nu este inmatriculata, de-abia poimaine fac o vizita la inmatriculari.

    Multi km fara probleme tuturor!

    Vali Iacov

  • #2
    Bine ai venit printre noi!
    Te rugam sa pui niste poze ceva sa vedem si noi " Flacara"
    Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

    Comment


    • #3
      bine ai venit! te rog pune niste poze sa vedem si noi masina
      MY CLA

      Comment


      • #4
        Bine ai venit! Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme!

        Comment


        • #5
          Multumesc tuturor pentru primire. Pozele vin in cateva minute.
          Ca update : sunt putin suparat, cei de la RAR m-au programat la identificare de-abia pe 17 august, iar fostul proprietar m-a sunat sa-mi spuna ca nu are cine sa ii semneze certificatul fiscal la primaria de care apartine. Se pare ca numerele de IF mai asteapta.

          Dupa 2 zile de condus aceasta "flacara", cum a spus colegul, sunt foarte multumit. Trage foarte bine pentru cei 65 de cai, consum foarte scazut, per total este super ok.

          Revin in cateva minute cu pozele.

          Comment


          • #6
            Si au venit si pozele. Vopseaua este originala, exceptand bara spate care a fost schimbata, cel putin asa a spus fostul proprietar. Si el a vopsit si elementele negre.
            Ornamentul acela oribil se va da jos azi sau maine, de asemenea si husele, care vor fi spalate sau schimbate.

            Cand va creste bugetul, urmeaza cauciucuri noi (cele de-acum sunt praf si pulbere), resoftare, activare computer bord, schimbare culoare bord si consola....si mai vedem. .

            Inca o faza tare : socrul meu si-a adus noua masina acasa : Logan 1.5 dCI, 85cp, 2009, culoare surpriza : ROSU )
            Attached Files
            Last edited by vali.iacov; 9 August 2012, 13:58.

            Comment


            • #7
              Salut si felicitari pentru achizitie.
              Tare faza cu socru tau. Poate o s-o confunzi!
              Ai grija cu fiscalul. Daca are datorii nu i-l elibereaza pana nu le plateste. Ar fi bine sa faci si tu o verificare.
              :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

              Comment


              • #8
                Pozele sunt mai sus.
                Multumesc, sunt super multumit de afacere. As vrea sa o confund, dar nu prea pot ) A lui are elementele negre la locul lor. In respectivul am incredere...cat de cat. M-am suparat ca mi-a schimbat cauciucurile, dar l-am iertat. Cat despre fiscal, il las pana luni, cum a spus el, apoi incep sa-l stresesc. Nu ma grabesc nici eu prea tare pentru ca programarea la RAR este pe 17, deci oricum nu o pot inmatricula acum.

                Intrebarea este : cum il pot verifica? nu am cunostinte despre asemenea "actiuni". :p

                Comment


                • #9
                  Grija mare cu motorina, injectoarele si pompa, multi recomanda a se utiliza ulei 2t in motorina pentru ungere, probabil ca stii asta. E pacat sa ai probleme cu piesele respective pentru ca te vor costa cat nu mai face ...

                  Comment


                  • #10
                    Mergi la Primaria(Directia Taxe si Impozite) de care apartine cu actele si vorbesti frumos cu tanti de la ghiseu sa-ti dea informatia asta. Stii tu, te descurci!
                    :P::U::S::H: :T::H::E: :L::I::M::I::T::S: :excl:

                    Comment


                    • #11
                      @alamare, am auzit de probleme cu injectoare, turbo, pompa...etc...o sa bag numai motorina buna, sper sa nu am probleme. Partea cu uleiul 2t...cum se procedeaza? cantitati...rapoarte...

                      @Cobra7, este cam departe pentru mine, dar daca vad ca se intinde, o fac si pe-asta. Sper totusi sa nu imi tradeze increderea pe care am avut-o pana acum in el.

                      M-am uitat mai bine la poze, si uitasem complet de ornamentul cel ruginit si foarte urat pe care il poseda Golanul meu...diseara se da jos ) Iar maine primeste un set de capace noi. Asa....cadou de masina noua.

                      Comment


                      • #12
                        Am inteles ca se pune ~250 mll / plin de combustibil.

                        Comment


                        • #13
                          Tata are MCV, varianta de 68 de cai, 2008. In 70.000km nu a folosit varianta asta, si cu mana pe inima va spun ca nu a schimbat ABSOLUT NIMIC la nici o revizie. Mai exact, schimburi de ulei si filtre la fiecare 15.000...si atat. Norocos?
                          Socrul meu a avut MCV tot de 68. 40.000km si tot nimic schimbat. Acum l-a luat pe cel de 85 de cai, 2009. Are 14.000km, l-a adus acasa azi dimineata. Sa vedem ce iese din el.
                          Logodnica mea are in continuare varianta de 68, 2007, 44.000km. Tot nimic, apa, paie si bataie.
                          Cumnatul are tot Logan, tot 2007, tot 68, 60.000km. Tot nimic.

                          Asta era ca un fel de sondaj. Sper sa ma numar si eu pe lista asta peste vreo 2 ani.

                          Comment


                          • #14
                            Sa dea Dumnezeu sa te tina triplu fata de cei care i-ai enumerat. Din ce masini ai enumerat niciuna nu are foarte multi km, 70, 40, 44, 68 de mii, km destul de putini si abia de aici inainte se va vedea modul la care a fost folosit si intretinut motorul. Conteaza motorina, subturarea si drumurile pe care a mers. Cele de 85 de cai sunt ceva mai rasarite la sistemul de injectie si zice-se cad mai rar.
                            Am condus si eu un mcv de la servici tot de 68 de cai si mi se pare extrem de zgomotos, poate avea un ulei uzat insa pornea si cam greu, clar era pe duca, dar imi placea cum tragea, era chiar ok pentru puterea si gabaritul lui.

                            Comment


                            • #15
                              Corect! Eu nu merg subturat, schimb la orice motor diesel (avand la servici TDI-uri : Passat 2, Golf 5) intre 2500 si 3000 ture, sarind (rar) peste 3000. Sub 2000 de ture nu merg niciodata, cunoscand ca subturarea nu face bine deloc unui motor diesel.
                              Cat despre diesel-ul de 68, intr-adevar, este zgomotos, si cele enumerate mai sus fac la fel, mai ales cand se apropie de revizie.

                              Al meu Logan, la 78.700 ai lui cat are in acest moment, porneste la sfert de cheie, mentionez asta pentru ca am vazut altele care invart de cateva ori inainte de pornire.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google