My Ride : Logan 1.5dCI, Rosu Ca Focul :))

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Hai ca arata bine masina sa o stapanesti sanatos si sa ai grija de ea.

    Multi km fara probleme.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #17
      salutare

      Bine ai venit! Sa o stapanesti sanatos si la multi km fara incidente si probleme la masina


      iar cu uleiul 2T in motorina nu stiu ce sa spun nu te risca ,masina mea de servici are 2 ani 120000 km si nu scoate gram de fum si nici nu mananca ulei sau probleme la injectoare asa ca tu te decizi
      ym! dorinu2005@yahoo.com
      BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

      Comment


      • #18
        Multumesc SDP-ule! Multumesc doru!

        Nu bag nimic in motorina, n-are rost. A scos putin fum la accelerare cand am luat-o, acum nu mai scoate deloc. A stat masina.
        Azi i-am facut si consumul : 202km cu 10 litrii de motorina. Mi-a iesit 4.9%. Si nu am mers la consum. Mers jumatate Bucuresti, jumatate Ilfov. Sunt super incantat, fata de Megane-ul 1.4 16v care l-am avut, in aceleasi conditii ducandu-se la 8%.

        Intrebare : la faza cu baleiajul ceasurilor, cand arata cati litrii de motorina mai sunt in rezervor, arata corect sau nu?
        A 2-a intrebare : exista vreun risc pentru motor daca il resoftez la 85 de cai?

        Comment


        • #19
          Uite ca am scris mai sus ca nu mai scoate fum, dar scoate si acum, probabil nu am observat.
          Si tocmai am postat o problema cu martorul de bujii. Sper sa nu fie de rau.
          Fiind un jurnal de bord, prezentare a masinii, sau ce o fi aici, am decis sa scriu despre fiecare problema care apare in perioada in care masina va sta la mine.
          Revin cu rezolvarea problemei.

          Comment


          • #20
            Sa o conduci sanatos.

            2 sfaturi :

            Scoate bara cromata si tipsul de pe toba

            Comment


            • #21
              Multumesc de urare! La fel!

              Tipsul s-a scos, era penibil. O sa mai scot de pe ea ce arata urat, dar momentan nu prea am timp de ea. Locul de munca este mai ciudat si nu imi permite.
              Acum vreau sa o vad ca ruleaza fara probleme, si apoi ne ocupam de estetica.

              Am luat si fiscalul aseara, am toate actele, vineri identificare, si luni inmatriculam. De-abia astept sa scap de plimbarile cu acte, pe care nu le suport.

              Comment


              • #22
                Gata, sunt "propritar". Ieri am inmatriculat Golanul, acum este al meu, rosu, curat, functional, si cu numere noi.

                Are si capace noi, cadou de masina noua, am optat pentru modelul din 2005, nu mi s-a parut ok sa pun capacele model nou pe o masina veche.
                Urmeaza in viitorul apropiat : curatare EGR, conform tutorialului bine realizat pe care l-am gasit pe site. Apoi, Dumnezeu cu mila, sa fugim de injectoare )

                Comment


                • #23
                  Ieri golanasul a primit putina atentie, mai exact : EGR jos, curatat, pus la loc, curatat corpul filtrului de aer.

                  Se observa o imbunatatire a mersului, mult mai putin fum la accelerare, EGR-ul era imbacsit, plin de funingine. Nu am reusit sa il curat ca la carte, dar oricum, am dat jos 70% din ce avea pe el.
                  Filtrul de aer era plin de puf, mizerii, l-am suflat cu compresorul de la servici, acum este curat, ca nou.

                  O singura nelamurire mai aveam, si am gasit si problema asta. Am tampoanele in care se prinde carcasa filtrului de aer duse, si are joc in mers. Sub carcasa s-a strecurat furtunasul care iese din ea, si s-a sectionat, scuipand pe-acolo vapori de ulei, murdarind coltul carcasei de care este prins. L-am izolat deocamdata, urmand sa il schimb.

                  Urmeaza revizia, cu toate ca mai am 8000 de km pana la urmatoarea, o mai las o luna sa ne apropiem de iarna. Vreau sa schimb toate filtrele, sa stau linistit.

                  Dupa un drum Corbeanca - Suceava - Radauti - Gura Humorului - Bacau - Corbeanca am ajuns la concluzia ca am cumparat o masina foarte buna, si sunt foarte multumit de ea. Consum mediu pe 1340km in 2 zile : 4.6%. Eu zic ca e bun, chiar foarte bun. Nu am computer de bord, deci este calculat in functie de cantitatea alimentata si kilometrii efectuati.

                  Voi tine viu acest thread, cat mi se permite, pentru ca vreau sa existe o istorie a acestui golanas, pana in momentul in care (Doamne ajuta!) va fi inlocuit cu ceva mai nou si mai bun.

                  Comment


                  • #24
                    N-am mai scris nimic aici, de ceva timp.
                    Loganasul are aproape 88.000km acum, si au aparut ceva probleme.
                    Am schimbat cauciucurile, am trecut la cauciucuri de iarna, 400 ron, 4 bucati, second, Marangoni 4Winter (au maxim 2000km rulati).
                    Problema sta in felul urmator : la unul din injectoare s-a format o smoala neagra in jur. Dupa cate am citit este vorba de saiba injectorului, sau inel etansare, nu stiu exact cum ii spune. Mi s-a recomandat sa scot injectorul, sa-l curat undeva bine, la cineva profesionist, apoi sa il pun la loc, asezat bine.
                    Cred ca tot din cauza acestui injector a inceput sa faca figuri la pornire, sa se auda un tacanit in accelerare intre 2400 si 2600 rot/minut, si tot in aceeasi plaja de turatie sa scoata fum negru.
                    Astept si alte recomandari.
                    In rest, masina consuma la fel de decent, s-a marit putin consumul, maxim 1% fata de atunci cand am luat-o. Inca multumit, chiar daca au aparut probleme.

                    Comment


                    • #25
                      Nu mai rula cu maşina până nu o rezolvi că există riscul să se strice şi celelalte injectoare.
                      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                      Comment


                      • #26
                        Aseara a pornit foarte greu, dupa mai multe incercari. Iar in dimineata aceasta nu a mai pornit deloc. A invartit la prima si a doua cheie, iar apoi nu a mai vrut deloc. Bateria inca nu a murit, dar se aude doar un "tac", probabil de la demaror, si atat.
                        A ramas acasa, noroc ca nu am de mers mai mult de 500m pana la servici.
                        Partea proasta e ca nici nu am timp sa ma ocup de ea, iar fara masina dupa servici sunt cam legat de maini si de picioare.

                        Comment


                        • #27
                          pai vezi ca atunci ti s-a descarcat bateria, da-i curent si mai incearca, ca sa porneasca ai nevoie de cel putin 10 V , masoara si tu bateria si vezi cat e de incarcata.
                          P.S. : daca ai sub 10 V nu o sa porneasca niciodata(patit cu diesel-ul de la serviciu)
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            a murit bateria, dar din cauza ca nu a vrut sa porneasca, nu ca ar fi ea veche, are maxim jumatate de an. maine va fi dusa pe platforma la service, nu vreau sa mai insist sa o pornesc pentru ca am auzit si niste sunete ciudate cand am incercat dimineata, gen carbuni dusi sau ceva, un harait ceva.

                            Dupa ce am explicat mecanicului, se pare ca este un injector sau chiar doua...sa speram ca nu are pompa nimic.

                            Comment


                            • #29
                              Pacat, parca au avut gura spurcata aia ce ti-au scris la inceput ... dar sunt doar simptomele cele mai intalnite la dci de 65 respectiv 70 de cai de pe logan.
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • #30
                                ai dreptate, chiar ca au avut gura aurita dar, am luat-o ca pe o avertizare.
                                Din pacate, in loc sa dau banii pe alte placeri sau sa-i pun deoparte pentru nunta de anul viitor, ii bag in masina. C'est la vie! Dar o fac gigea domnule director!
                                Noroc ca am platforma la servici, si nu mai trebuie sa dau bani si pe aia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google