Logan 1.6 Kompressor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.6 Kompressor

    Va salut.deschis acest thread pt a va prezenta si "caruta" mea.
    am sa va sa spun direct povestea ei de la inceput.masina a inceput cu evacuare ,admisie cu clapeta de jeep ,axa cu came 263 grade si un soft custom facut de Doc.masina scotea pe dyno vreo 107 cai indeajuns sa l bata pe Mcd si Cgk ) sper sa nu se supere sau sa nu recunoasca.
    Acestea fiind facute nu am fost mult multumit de puterea motorului pt ca mi o luam de la loganu 2000 16v care a fost facuta de colegul meu cu mine...si am trecut la supraalimentare ,initial ma gandisem la turbo dar era prea costisitor de facut si m am decis la un compresor mecanic Eaton M45.zis si facut.instalarea s a facut in aprox 3 luni din lipsa timpului.momentan masina a mai primit un amreaiaj Sacs si o cutie de viteze de diesel.
    Maina mai are pe ea pompa de benzina de renault laguna cu o presiune mai mare,injectoare de clio rs,intercooler de duster,furtune,blow off,ceas de boost si afr.
    In clipa de fata masina merge cu softul de fabrica ,are un top speed de cel putin 230 km/h testat de mine
    Ca si victime au fost Audi 1.8 T,Audi A6 2.7 benzina egalitate ,Bmw 520 diesel..etc
    si cateva filmulete pt cei care nu stiu http://www.youtube.com/watch?v=PakO3ijF3no&feature=plcp

    Last edited by razvanypo; 2 October 2012, 22:48.
    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

  • #2
    Nu pot crede ca nu ai fost multumit de puterea lui 2000 16v In fine, tu stii...sunt curios cum stam noi 2.
    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

    Comment


    • #3
      frumos frumos

      stiu masina de cand era la incepu.....mult succes mai departe si pune poze cu ea

      Originally posted by FloNZN View Post
      Nu pot crede ca nu ai fost multumit de puterea lui 2000 16v In fine, tu stii...sunt curios cum stam noi 2.
      ps

      aia e masina lu vali
      Last edited by vyalli; 2 October 2012, 22:55. Reason: Automerged Doublepost
      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

      Comment


      • #4
        Ce varianta de echipare este?

        Te intreb pentru ca eram curios daca ai gasit o modalitate mai ieftina de a nu renunta la A/C cand montezi compresorul.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Originally posted by FloNZN View Post
          Nu pot crede ca nu ai fost multumit de puterea lui 2000 16v In fine, tu stii...sunt curios cum stam noi 2.
          ) mai mult ca sigur nu ai sanse stiu cum tragea 2000 16v cu mult mai multe modificari decat ai tu la ora actuala :P
          Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

          Comment


          • #6
            aaa, da, scuze dar nu am citit bine deci nu iti placea ca te batea 2000 16v...Si acum bati loganul 2000 16v?
            Last edited by FloNZN; 2 October 2012, 23:00.
            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

            Comment


            • #7
              in viitorul apropiat masina va primi un MegaSquirt-II
              Electronic Fuel Injection Controller by
              Bowling & Grippo care va face masina sa mearga in parametrii in care ar trebui sa mearga
              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

              Comment


              • #8
                Pai din spusele lui cosmin, parca statea dupa 2000 16v pana la 180, deci nu prea mergea...
                http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                Comment


                • #9
                  deci eu stateam cu el paralel pana la 110-120 si dupa aia incepea sa se duca dar a lui avea axe cu came de rs,compresie marita,volanta usurata,serpi de clio rs si evacuare pe 65 parca...etc
                  Last edited by 77sky; 3 October 2012, 07:28.
                  Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                  Comment


                  • #10
                    1,6 cu ax cu came, admisie si evacuare am avut si eu, stiu prea bine cum trage, stiu prea bine cum trage si 2000 16v, si nu exista termen de comparatie in nici un caz deci ori nu mergea 2000 ala calumea, ori ceva pute. Din moment ce am scos timp de 15,6 pe fotocelula, si vr6 15,4 sau clio rs 15,3 ma indoiesc ca loganul de 1,6 cu ax,corp clapeta, evacuare se tine de 2000 16v!
                    http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                    Comment


                    • #11
                      eu inteleg ce ai tu acum pe masina si chiar nu am timp sa ma contrazic cu tine...motor ca al tau mai am unul si il pot pune pe masina oricand si direct cu turbo...ideea este sa fac acest 1,6 sa mearga cum vreau eu.ce ai pus tu pe masina am avut acu ceva ani...si stiu exact ce potential are motoru tau.
                      treaba cu schimbatu motorului pt a pune unul mai mare este foarte simpla de facut eu vreau sa fac un motor de logan sa mearga mai tare decat al tau glumeam.bafta in continuare
                      Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                      Comment


                      • #12
                        Frumos domnul razvan , ma bucur ca ai decis sa iti faci un thred ....un proiect indraznet este bine ca mai exista pasionati de stilul asta de modificari fiind vorba de o dacie
                        Cel mai de apreciat lucru din ce am inteles este ca tu ai facut masina ...si ai toata stima mea pentru acest lucru , numai bine
                        sigpic
                        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                        Comment


                        • #13
                          mersi frumos si demult am vrut sa deschis un thread dar din lipsa timpului ....
                          Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                          Comment


                          • #14
                            Am vazut ce simpla e treaba cu schimbatu motorului si cat a durat la voi...
                            Pai nu e mai simplu sa pui turbo pe 2000 decat sa tiganesti 1,6? Oare groza de ce a renuntat la 1,6?
                            http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                            Comment


                            • #15
                              pt tine normal ca a fost usor avand in spate un punct de plecare....sper ca ai inteles,dar nu te inteleg de ce esti asa revoltat de cat timp am stat eu sa l pun si alte chestii care nu cred ca au legatura cu topicul....in fine.eu zic sa ramai prieten cu mine ca in mod sigur vei avea nevoie de vreo informatie de la mine.de exemplu cum ai putea sa faci km sa functioneze....si multe altele.
                              daca vrei sa apreciezi ce fac eu aici te rog sa ti expimi ideile, daca vrei sa vorbesti de liniute cu masina ta poti vorbi pe threadul tau.mersi de intelegere
                              Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google