Logan Galben - Bogdan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu numai dealer-ul din Braila are pretentia montarii la ei a Radio-CD-ului. Este boala nationala asta cu pierderea garantiei.
    Si la pretul pe care l-ai dat si la modelul pe care il ai de Logan (ca si al meu de altfel) sigur ti-au tras cablu in spate(uitat-te pe factura ). Si da costa de te sparge cablu la ei (manopera eu zic ca este OK).
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #17
      In factura sunt trecute urmatoarele:
      1. Montat cd - 35.70ron
      2. Montat boxe fata - 21.42 ron
      3. Montat boxe spate - 28.58 ron
      4. Adaptor antena - 5.94 ron
      5. Cupla iso - 13.57 ron
      6 banda izoler - 4.74 ron
      total 109.95 ron~110

      mai am o nelamurire. La ralanti nu imi sta turatia motorului la o rotatie exacta. Pur si simplu variaza. In acest moment masina are 2100km. Ce poate sa fie.

      astept raspuns. Si daca se raspunde va mai zic cate ceva care mi se pare mie dubios.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Turatia variaza si cand e motorul cald? Ai vreun consumator pornit cand variaza turatia?
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Cu motorul la 4 liniute variaza turatia? Nu-i bine. Sper ca vorbesti de cel putin 3-400 RPM si in continuu(nu o scurta variatie si atat). Si zi ce dubii ai.
          Last edited by Cristi_LCD; 28 July 2008, 16:57.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #20
            Turatia nu variaza intre 300-400 rpm, cam intre 10-20 rpm. La cald fara consumatori e bine asa?

            pe pragul de la sofer au aparut de ceva vreme unele mici pete gri cam ca o floare. Sunt in jur de 5-8 pete. Am spalat am dat cu unghia nu se curata, cred k este sub vopsea si nici nu cred ca e patata vopseaua. Sa fie oare rugina? Iar la busonul de la rezervor pe partea de jos a locului de alimentare este lipsa de vopsea un cerculet cu raza de 1mm.

            oare am inceput de acum cu probleme legate de vopsea.

            aha si inca un lucru. Dar va pot spune doar cum a facut masina la drum. Nu stiu exact daca am trecut peste denivelare sau a facut motorul. A tremurat foarte tare masina aveam cam 100km/h. Chiar nu stiu de la ce a facut asa. Si tot legat de tremurat, peste 120km/h tremura usor masina dar dupa cativa km peste 120km/h merge bine. de atunci nici nu am mai accelerat la peste 120km/h. atunci am facut asta pentru ca eram in depasire.

            tin se mentionez ca masina este inca in rodaj. In momentul de fata are 2200km
            Last edited by bogdan_1984; 28 July 2008, 23:54.
            sigpic

            Comment


            • #21
              10-20 rpm variatie nu cred sa fie vreo problema. Ce benzina alimentezi? E posibil sa fie de la asta.
              De petele de pe vopsea - ar fi bine sa pui niste poze sa vedem care-i treaba.
              Vibratiile la 120 kmh se simt ca pleaca din podea, nu? Problema apare din cauza vibratiei de rezonanta a esapamentului. Te obisnuiesti in timp.
              Vibratia puternica eu cred ca a fost din cauza drumului. In ce zona s-a intamplat? Era cumva inaintea unei curbe/intersectii?
              GL-22-TOF

              Comment


              • #22
                Originally posted by bogdan_1984 View Post
                Turatia nu variaza intre 300-400 rpm, cam intre 10-20 rpm. La cald fara consumatori e bine asa?
                E normal, nu e nici o problema. E din cauza apei sau mizeriei din benzina.

                Originally posted by bogdan_1984 View Post
                Dar va pot spune doar cum a facut masina la drum. Nu stiu exact daca am trecut peste denivelare sau a facut motorul. A tremurat foarte tare masina aveam cam 100km/h.
                E clar ca e de la marcajul de pe drum. In unele zone exista marcaj cu denivelari, pentru a nu trece de el fara sa simti.

                Originally posted by bogdan_1984 View Post
                tin se mentionez ca masina este inca in rodaj. In momentul de fata are 2200km
                Masina nu mai e in rodaj, pentru ca s-a terminat la 1.000 km.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  Alimentez cu benzina ce la Petrom si numai de la petrom am pus pana acum. Am alimentat de cele mai multe ori de la statia din gradina mare. Cei din braila stiu despre ce vb.

                  cat despre acea trepidatie, sunt sigur ca nu am trecut peste marcaje. Eram pe drumul spre buzau sau ramnicul sarat si veneam dinspre slanic modova, adica dispre focsani (parca). Si erau foarte multe denivelari de atentionare pe drumurile acelea dar trepidatia nu a fost de la denivelari. Sunt sigur de asta.

                  am sa incerc sa fac cateva poze sa va arat cum sunt acele pete si lipsa de vopsea.

                  in carte asa scrie ca dupa 2500 sau 3000km nu mai este in rodaj.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    La Galati ai fost vre-o data cu Loganul? Inainte de trecerea de cale ferata nu ti-a trepidat la fel?
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #25
                      @bogdan_1984: Rodajul e pana la 1.000 km, n-ai citit bine in manual. Acolo scrie ca dupa 2.500-3.000 km motorul intra in parametrii normali, adica mai scade consumul si creste putin puterea, mai pe romaneste "isi da drumul".
                      Trepidatiile sunt sigur ca erau de la marcajele longitudinale, nu de la denivelarile de atentionare.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        ... De marcajele longitudinale am uitat... Am luat si eu teapa odata cand am calcat cu roata pe linia continua si am crezut ca s-a rupt ceva pe la trenul de rulare, asa tare se simte... Mai aveam putin si trageam pe dreapta, daca nu-mi aducea aminte cineva de ele....
                        GL-22-TOF

                        Comment


                        • #27
                          Eu sunt 100% sigur ca aia a fost la el. Nu se poate sa apara o problema si sa dispara intr-un timp scurt.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #28
                            Sper sa fie asa cum spuneti voi, adica de la marcaje longitudinale. Adica asa as vrea si eu sa fie, nu de la altceva. In drumul spre buzau era marcaje longitudinale inainte de a intra in localitate sau de reducere a vitezei pentru ca urma limitare de viteza. Si acele marcaje ma atentionau de urmatorul eveniment. Erau intre 5-8 linii longitudinale pe drum care creeau aceasta trepidatie. Ma repet inca o data, sper sa fi fost acelea. Dar din cate imi aduc eu aminte nuau fost acelea. Dar sper sa ma insel.

                            trebuie sa fac rost de un aparat foto mai performant decat al meu. Ca am incercat cu al meu dar nu se intelege.

                            am sa revin zilele rumatoare cu poze.

                            Dar pana la urma e normal sa am acea variatie de turatie?

                            si inca ceva. Pana sa se activeze ABS-ul se blocheaza roata stanga fata. De multe ori sa intamplat acest lucru, adica sa se blocheze roata stanga fata. Acum poate numai acea roata a pierdut aderenta si de aceea sa activat ABS-ul.

                            poate daca cineva din braila ar dori sa se intalneasca cu mine sa vorbim mai detaliat a fi foarte recunoscator.
                            Last edited by andrei; 29 July 2008, 19:41.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              La mai multi km fara probleme
                              drive with speed than you die fast

                              Comment


                              • #30
                                Pai ABS-ul se activeaza pentru roata care pierde aderenta, ca asta e rolul lui.

                                Cele 5-8 linii pentru reducerea vitezei sunt transvrsale. Marcajele longitudinale sunt pe axul drumului, sa te avertizeze ca "tai" linia continua. Noi la alea ne refeream. Nu se vad, ca sunt niste chestii albe (pe linie alba) pe care doar le simti...

                                PS Nu mai posta consecutiv, ai buton de Edit activ 10 minute.
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google