Logan Galben - Bogdan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Imi cer scuze. Am confundat longitudinal cu transversal. Imi cer scuze pentru informarea gresita.

    eu ma refeream la liniile transversale. Nu obisnuiesc sa calc lina continua si nici macar cea longitudinala. Atunci nu am trecut peste liniile longitudinale. Banuiesc ca peste cele transversale am trecut.

    prima data cand sa activat ABS-ul m-am si speriat, am crezut ca e silentios, dar se pare ca nu e.

    si mai am inca ceva sa va zic. Inca nu m-am obisnuit cu pedala de acceleratie, dupa atatia km facuti. Apas cu varful piciorului si tot nu pot sa o mentin la o viteza constanta, ca sa nu mai zic de viteza mica. Adica in treapta I. Pur si simplu nu pot sa merg, spre exemplu, cu 15km/h constant cum o apas putin cum se accelereaza cum iau putin piciorul de pe ea cum decelereaza.
    sigpic

    Comment


    • #32
      Sigur a fost de la marcajele longitudinale. Sunt si pe stanga si pe dreapta, si nici nu stii cand calci pe ele.

      E normal sa se blocheze o roata, pana intra ABS si o deblocheaza.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Ai grija la abs, ca iti impinge pedala inapoi... Si tendinta este sa slabesti pedala. Cel putin la inceput, pana te obisnuiesti cu el.
        GL-22-TOF

        Comment


        • #34
          Eu ti-as recomanda sa faci o vizita la reprezentanta si cred ca ei te pot ajuta cel mai bine in legatura cu toate problemele tale
          CT-42-SMC doar un logan mai galagios

          Comment


          • #35
            Nici una din care a zis el nu e o problema, ci sunt lucruri normale.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              @Bogdan_1984 pentru mers cu viteza mica foloseste mai bine a 2-a. Nici eu nu reusesc sa o stapanesc prea bine in a 1-a.
              Acum vre-o doua saptamani sunt cam ocupat dar cand o sa ma mai liberez daca esti de acord facem o intalnire cu membrii Logan Club din Braila. Ca suntem vre-o 3-4 si poate o sa ne ajute si administratorul cu niste id-uri. Daca nu mergem la vecini in Galati ca acolo este gasca mare.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #37
                Eu as fi incantat sa vin la intrunire. Ar fi prima data. Mi-ar face placere sa va cunsosc in persoana si sa mai stam de vorba.

                P.S. deocamdata nu sunt angajat nicaieri. deci as avea timp aproape oricand.
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Perfect. Intra pe forum mai des si cand o sa putem ne intalnim. Si daca suntem numai noi doi mergem la intalnirile de la Galati ca eu am mai fost acolo.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #39
                    Acele pete gri despre care am scris mai sus, banuiesc ca sunt locuri in care nu sa vopsit bine si a ramas grundul fara sa fie vopsite. Nu s-au inmultit petele, nu s-au marit. Deci zic eu ca alta explicatie nu cred k ar fi decat ca sunt locuri in care nu sa vopsit bine.

                    dar am sa fiu nevoit sa ajung pe la dealer ca sa le arat si la tinichigii acele pete si urma de la busonul de la rezervor unde nu e vopsea si zilele acestea am mai constatat inca ceva. Langa un surub pe portiera dreapta pe langa sistemul de inchidere este crapata vopseaua.

                    poate reusesc sa ajung duminica la intelnire sa vedeti si voi despre ce vorbesc.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Va rog sa imi dati o idee despre cum sa vopsesc inelele de la aeratoare. Tinand cont de culorile din interior si/sau cea de la exterior, care este galbena. Va multumesc!
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        aeratoare

                        Salutare,

                        Am vazut la cineva aeratoare rosii si la cineva albastre asortate cu exteriorul. Parerea mea e ca sunt foarte stridente si fac nota disonanta cu celelalte culori ale interiorului.

                        Daca vrei neaparat sa le schimbi culoarea nu le fa in nici un caz galbene. Cele mai de bun gust mi s-au parut cele argintii - in orice caz cred ca e de bun gust sa se asorteze cu culoarea consolei centrale si nu cu cea exterioara a masinii.
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • #43
                          In poza 2 se vede asa de parca ar fi aprinse stopurile din cauza blitzului de la aparat sau chiar sunt aprinse acolo jos?
                          ANVELOPE NOI SI SECOND HAND ( IMPORT GERMANIA )

                          Comment


                          • #44
                            Stopurile sunt mai sus. Acelea sunt partile reflectorizante. Cand bate lumina din spate. "ochi de pisica" sau cum se o chema. A fost fara intentie. Pur si simplu s-au aprins de la blitz.
                            sigpic

                            Comment


                            • #45
                              Frumoasa masinuta ta...Sa ai grija de ea
                              Cum a fost la Lepsa?
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google