Al Meu: Red Passion Brailean

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Al Meu: Red Passion Brailean

va salut stimati loganisti; printre zecile de useri ma numar si eu; am berlina 1.4, stie toata lumea ca are 75cp, ca e benzinar etc. sunt impatimit dupa mecanica si, in genere, tot ce tine de lumea auto;
    despre masina: am luat-o sh de la un nene care mi-a dat-o varza, dar nu ma pricepeam la vremea respectiva la masini si l-am crezut,, nici nu am avut pe cineva cunoscator langa mine; este full, am bagat in ea pana acum 8300 lei, incepand de la gume de iarna pana la vopsea de etrieri; strict pt functionare am bagat doar 4300 lei(de aici reiese si pasiunea pt o masina).
    la capitolul modificari sunt atat cele necesare(schimbari, inlocuiri etc.) cat si cele gen "n-am ce face cu banii, ce sa mai pun pe masina?" ca sa va detaliez un pic: i-am schimbat planetara dreapta(asam), burdufurile de la planetara stanga(renault), i-am pus o toba sport si-am dat-o jos(o vand, care vrea sa-mi dea pm), folie, becuri far si pozitie, leduri in plafoniera, colantare bord(partea cu cd playerul si butoanele de la geam etc), vopsire inele si lamele aeratoare, jenti de la MAK de 15, discuri+etrieri+placute de mcv, vopsit capota portbagaj, cd player sony xplod, tun bass cu statie incorporata, polish la faruri, distributie, ulei, "rodaj" injectoare(adica le-am desfundat mergand la turatii mari), huse la scaune, filtru de aer sport si mai sunt niste kestii dar nu-mi vin in minte acum.
    na, am sa pun si poze sa vedeti minunatia

mi-am vopsit etrierii vechi cu grund si am fost foarte multumit de rezultat; nu am intampinat probleme de genu din cauza caldurii in urma franarii sa se topeasca vopseaua sau sa se aprinda; luna asta am schimbat discurile
    Attached Files
    Last edited by gabidaboy; 30 October 2012, 00:27.

Comment

bine ai venit si spor la modificari in continuare !! de ce nu ai pus mai multe poze cu masina ?

Comment