sa ma laud si eu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @leo_negrescu

    Nu contest dar cred ca e un fel de tiganie; prinderea amortizorului nu prea ai cum sa o modifici. Cel putin teoretic, stiu ca unghiul de fuga nu se modifica.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • prinderea amortizorului sus nu prea ai cum sa modifici,dar la fuzeta se poate face.(suruburi de reglare/gaurile de sus putin ovalizate)
      sigpic
      "BRABUS" STYLE

      Comment


      • Practica ne cam omoara pe unii dintre noi care nu s-au bagat in viata lor pe sub masina folosind un carton, sau care nu au schimbat singuri in viata lor uleiul la masina...sa nu mai zicem sa regleze o aprindere si o carburatie......la vechea Dacia 1310.
        real power..... diesel power by

        Comment


        • Originally posted by matheo66c View Post
          prinderea amortizorului sus nu prea ai cum sa modifici,dar la fuzeta se poate face.(suruburi de reglare/gaurile de sus putin ovalizate)
          Pai eu ce spuneam; romanul e inventiv, dar as vrea sa te intreb; crezi sincer ca la un Service unde se face geometria iti face cineva tigania asta cu largitul gaurilor?
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Mie mi-a reglat foarte putin din suruburi...fara sa largeasca nimic. Tu crezi ca suruburile acelea 2 intra fest prin gaurile acelea?
            real power..... diesel power by

            Comment


            • Eu am descoperit ca faceau la masinile de raliu mai vechi,in plus inclinarea rotilor(nu exagerat) are un avantaj si un dezavantaj.

              avantaj-masina este mai stabila in viraje (in viraj roata de pe exteriorul virajului este si incarcata si are aderenta maxima ).
              dezavantaj-la plecarea de pe loc si franare se simte o pierdere de aderenta(minora ,dar se simte).
              Asa ceva chiar mi-a recomandat un mecanic batran de la autosoft care lucra la standul de geometrie.
              Last edited by matheo66c; 7 February 2012, 23:46.
              sigpic
              "BRABUS" STYLE

              Comment


              • Matheo, nu mi-ai raspuns la intrebare , dar nu conteaza; ti-am spus teoretic nu se regleaza, dar practic sunt tot felul de tiganeli. Intr-un service, nu iti face nimeni asta, la mecanismul de directie nu se baga sa modifice ceva.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • iancule tu de brate de reparatie ai auzit sau de redresarea lonjeronului?acelea chiar nu sunt tiganii cum zici tu.dar totusi hai sa nu mai continuam,ca intram la faza cu off topic.
                  Last edited by leo_negrescu; 8 February 2012, 00:05.
                  sigpicDaca nu poti macar incearca,daca incerci inseamna ca poti.

                  Comment


                  • Asa Leo ca mi-am amintit de 1310. Se gaseau la magazin bascule inferioare cu +- 5mm (daca nu ma insel) .Astea aveau roulul de a regla anumite diferente de la unghiul de fuga etc.
                    real power..... diesel power by

                    Comment


                    • Originally posted by IancuMIC View Post
                      Matheo, nu mi-ai raspuns la intrebare , dar nu conteaza; ti-am spus teoretic nu se regleaza, dar practic sunt tot felul de tiganeli. Intr-un service, nu iti face nimeni asta, la mecanismul de directie nu se baga sa modifice ceva.
                      Nu-ti face intr-un service autorizat,DA,dar masinile modificate si omologate pentru competitie care au modificari asemanatoare la SISTEMUL DE DIRECTIE nu le fac intr-un service autorizat,ca aia nici o revizie nu fac cum trebuie.

                      scuze de off,este ultimul post pe aceasta tema
                      sigpic
                      "BRABUS" STYLE

                      Comment


                      • intr-un service autorizat se intervine la redresarea lonjeronului pe masa aceea de redresat caroseria.acolo se fac masuratori aproximativ precise.scuze de off.si cu asta am incheiat si eu,ca se supara Alex(pipan).
                        sigpicDaca nu poti macar incearca,daca incerci inseamna ca poti.

                        Comment


                        • @ cosmindan
                          aia cu paralelismul e geometria. din cate stiu unghiul de fuga se refera la cat "de perpendicular" sau nu, cade roata pe carosabil. ideal e sa fie perpendiculare, daca nu anvelopa se uzeaza mai mult pe exterior sau pe interior, in functie de unghiul de cadere.

                          Comment


                          • Misto bara, am admirat-o "live" ieri
                            Mai este mult pana departe ...sigpic

                            Comment


                            • )......deci nu mai schimba capetele de bara ca iaute ce tre sa fac)......geometrie,unghi de fuga......ma las pagubas!!!
                              ms mihai,ma bucur ca iti place
                              Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                              Comment


                              • pana una alta schimbale tu,ca vedem cum ramane cu celelalte.
                                sigpicDaca nu poti macar incearca,daca incerci inseamna ca poti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google