If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu contest dar cred ca e un fel de tiganie; prinderea amortizorului nu prea ai cum sa o modifici. Cel putin teoretic, stiu ca unghiul de fuga nu se modifica.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Practica ne cam omoara pe unii dintre noi care nu s-au bagat in viata lor pe sub masina folosind un carton, sau care nu au schimbat singuri in viata lor uleiul la masina...sa nu mai zicem sa regleze o aprindere si o carburatie......la vechea Dacia 1310.
prinderea amortizorului sus nu prea ai cum sa modifici,dar la fuzeta se poate face.(suruburi de reglare/gaurile de sus putin ovalizate)
Pai eu ce spuneam; romanul e inventiv, dar as vrea sa te intreb; crezi sincer ca la un Service unde se face geometria iti face cineva tigania asta cu largitul gaurilor?
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Eu am descoperit ca faceau la masinile de raliu mai vechi,in plus inclinarea rotilor(nu exagerat) are un avantaj si un dezavantaj.
avantaj-masina este mai stabila in viraje (in viraj roata de pe exteriorul virajului este si incarcata si are aderenta maxima ). dezavantaj-la plecarea de pe loc si franare se simte o pierdere de aderenta(minora ,dar se simte).
Asa ceva chiar mi-a recomandat un mecanic batran de la autosoft care lucra la standul de geometrie.
Matheo, nu mi-ai raspuns la intrebare , dar nu conteaza; ti-am spus teoretic nu se regleaza, dar practic sunt tot felul de tiganeli. Intr-un service, nu iti face nimeni asta, la mecanismul de directie nu se baga sa modifice ceva.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
iancule tu de brate de reparatie ai auzit sau de redresarea lonjeronului?acelea chiar nu sunt tiganii cum zici tu.dar totusi hai sa nu mai continuam,ca intram la faza cu off topic.
Last edited by leo_negrescu; 8 February 2012, 00:05.
sigpicDaca nu poti macar incearca,daca incerci inseamna ca poti.
Asa Leo ca mi-am amintit de 1310. Se gaseau la magazin bascule inferioare cu +- 5mm (daca nu ma insel) .Astea aveau roulul de a regla anumite diferente de la unghiul de fuga etc.
Matheo, nu mi-ai raspuns la intrebare , dar nu conteaza; ti-am spus teoretic nu se regleaza, dar practic sunt tot felul de tiganeli. Intr-un service, nu iti face nimeni asta, la mecanismul de directie nu se baga sa modifice ceva.
Nu-ti face intr-un service autorizat,DA,dar masinile modificate si omologate pentru competitie care au modificari asemanatoare la SISTEMUL DE DIRECTIE nu le fac intr-un service autorizat,ca aia nici o revizie nu fac cum trebuie.
intr-un service autorizat se intervine la redresarea lonjeronului pe masa aceea de redresat caroseria.acolo se fac masuratori aproximativ precise.scuze de off.si cu asta am incheiat si eu,ca se supara Alex(pipan).
sigpicDaca nu poti macar incearca,daca incerci inseamna ca poti.
@ cosmindan
aia cu paralelismul e geometria. din cate stiu unghiul de fuga se refera la cat "de perpendicular" sau nu, cade roata pe carosabil. ideal e sa fie perpendiculare, daca nu anvelopa se uzeaza mai mult pe exterior sau pe interior, in functie de unghiul de cadere.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment