Superb, sunt convins ca modul eco mai scade ceva dupa virgula.
BV 84 TMF - Noul LOGAN - Blue Persan - 0.9 Tce
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
un consum bun. dar daca ai spune si viteza medie ar fi mai relevant consumul. pentru ca astea doua sunt corelate. dar la masina nu conteaza numai consumul. important e si cum simti masina, mai concret cum te simti tu in ea.
sa fi multumit de ea si la mai mare(de fapt bine ar fi sa nu ai probleme cu nici o masina).
Comment
-
Revenid cu un update. ...
Viteza medie de deplasare este undeva la 40 - 50 km/h. Drumul pe care il parcurg zilnic cu masina este un drum de 64 km (in total) - in extraurban, la care se adauga consumul pe intraurban si evident consumul masinii in stationare - pornirea din telecomanda - masina sta pornita dimineata in jur de 20 minute pana plec cu ea de pe loc. In acest consum intra toate astea.
De asemenea nu am un stil prea sportiv de condus insa sunt si cazuri cand o turez la 4000 - 4500 rot/min (depasiri etc).
In calculul consumului intra si fiecare componenta electrica - proiectoare ceata, dezaburitor luneta, degivrare oglinizi - cam pe toate le folosesc zilnic.
Una peste alta eu cred ca si acest consum se va diminua - sunt convins ca la primavara spre exemplu va ajunge la pragul de 5.2 - 5.3 %.
Dar evident daca luam in calcul pretul benzinei - mai ieftin decat motorina per ansamblu'nu-i rau.
Oricum prefer sa dau 10 lei in plus la pompa decat si imi bat capu'cu fel si fel de probleme.
... spun asta pentru ca am avut diesel cativa ani si nu stiu daca voi mai repeta experimentul in viitor.
Comment
-
si mie in ultima vreme mi-a scazut consumul. pentru ca plimb copilul noaptea cu masina ca nu vrea sa doarma decat in masina.
dar nu cred ca va fi mare diferenta la consum intre iarna si vara pentru ca vara ai alt consumator de carburant ac-ul.
si atunci vei porni masina cu 5 minute mai devreme doar ca sa ai racoare in masina.
Comment
-
Mai sus scrisesem ca la primavara ... tocmai in ideea asta - ma refeream la perioada cand nu mai e nici asa frig dar nici atat de cald incat sa pornesti AC-ul.
Si eu am practicat treaba cu plimbatu noaptea pt. ca nu vroia sa doarma, dar am cam trecut de faza respectiva.
Sa-ti traiasca junioru / junioara.
Comment
-
Rigiditatea tine de preferinte. Daca iti place sa conduci sportiv, atunci faptul ca este mai rigida este un avantaj, daca nu, este un dezavantaj ca te zdruncina mai tare la gropi. Oricum este ceva mai rigida decat ph2 si pentru simplul fapt ca are bara de torsiune. Fata de ph1 eu o simt ca fiind cam la fel. (inainte am avut logan din 2006)sigpic
Comment
Comment