BV 84 TMF - Noul LOGAN - Blue Persan - 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Superb, sunt convins ca modul eco mai scade ceva dupa virgula.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Am sa rulez fara ECO activat vreo 100 km si apoi cu ECO activat. Sa vedem diferentele.

      Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
      sigpic
      This is My Ride!
      !Visit and enjoy!

      Comment


      • N-ar fi rau pana la urma sa-i vezi si tu roadele. Extern, acolo unde mergi constant cred ca e o diferenta la consum in schimb in oras cu sau fara modul eco tot aia e.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • cum functioneaza modulul eco?
          imi place noul logan. multi km fara probleme!
          sigpic

          Comment


          • ECO reduce consumul prin actiunea directa asupra turbinei si a echipamentelor anexe - AC, echip. electrice etc.
            ECO este gestionat prin calculatorul masinii. ... Cam asta e pe scurt.
            Multumesc pt urare.

            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • un consum bun. dar daca ai spune si viteza medie ar fi mai relevant consumul. pentru ca astea doua sunt corelate. dar la masina nu conteaza numai consumul. important e si cum simti masina, mai concret cum te simti tu in ea.
              sa fi multumit de ea si la mai mare(de fapt bine ar fi sa nu ai probleme cu nici o masina).

              Comment


              • Revenid cu un update. ...
                Viteza medie de deplasare este undeva la 40 - 50 km/h. Drumul pe care il parcurg zilnic cu masina este un drum de 64 km (in total) - in extraurban, la care se adauga consumul pe intraurban si evident consumul masinii in stationare - pornirea din telecomanda - masina sta pornita dimineata in jur de 20 minute pana plec cu ea de pe loc. In acest consum intra toate astea.
                De asemenea nu am un stil prea sportiv de condus insa sunt si cazuri cand o turez la 4000 - 4500 rot/min (depasiri etc).
                In calculul consumului intra si fiecare componenta electrica - proiectoare ceata, dezaburitor luneta, degivrare oglinizi - cam pe toate le folosesc zilnic.
                Una peste alta eu cred ca si acest consum se va diminua - sunt convins ca la primavara spre exemplu va ajunge la pragul de 5.2 - 5.3 %.
                Dar evident daca luam in calcul pretul benzinei - mai ieftin decat motorina per ansamblu'nu-i rau.
                Oricum prefer sa dau 10 lei in plus la pompa decat si imi bat capu'cu fel si fel de probleme.
                ... spun asta pentru ca am avut diesel cativa ani si nu stiu daca voi mai repeta experimentul in viitor.
                sigpic
                This is My Ride!
                !Visit and enjoy!

                Comment


                • si mie in ultima vreme mi-a scazut consumul. pentru ca plimb copilul noaptea cu masina ca nu vrea sa doarma decat in masina.
                  dar nu cred ca va fi mare diferenta la consum intre iarna si vara pentru ca vara ai alt consumator de carburant ac-ul.
                  si atunci vei porni masina cu 5 minute mai devreme doar ca sa ai racoare in masina.

                  Comment


                  • Mai sus scrisesem ca la primavara ... tocmai in ideea asta - ma refeream la perioada cand nu mai e nici asa frig dar nici atat de cald incat sa pornesti AC-ul.
                    Si eu am practicat treaba cu plimbatu noaptea pt. ca nu vroia sa doarma, dar am cam trecut de faza respectiva.
                    Sa-ti traiasca junioru / junioara.
                    sigpic
                    This is My Ride!
                    !Visit and enjoy!

                    Comment


                    • Este destul de reusita masina, chiar si in interior . Multi km fara probleme sa ai

                      Comment


                      • poti sa-mi spui daca este vreo diferenta la suspensie fata de vechiul logan? adica este la fel de rigida?
                        sigpic

                        Comment


                        • Nu prea am mers cu logan1.
                          Mie nu mi se pare rigida.

                          Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                          sigpic
                          This is My Ride!
                          !Visit and enjoy!

                          Comment


                          • vazusem un `review` dupa un test drive , pe patru ciuning, in care zice ca ar fi mai rigida decat logan 1, dar pobabil ca e noua..
                            " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                            Comment


                            • Eu unul nu prea am incredere in general in astfel de teste .. . Eu zic ca nu este atat de rigida.

                              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                              sigpic
                              This is My Ride!
                              !Visit and enjoy!

                              Comment


                              • Rigiditatea tine de preferinte. Daca iti place sa conduci sportiv, atunci faptul ca este mai rigida este un avantaj, daca nu, este un dezavantaj ca te zdruncina mai tare la gropi. Oricum este ceva mai rigida decat ph2 si pentru simplul fapt ca are bara de torsiune. Fata de ph1 eu o simt ca fiind cam la fel. (inainte am avut logan din 2006)
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google