If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Multumesc pentru aprecieri
P.S. ... pentru cei care doresc sa o vada (culoarea) live va stau la dispozitie ... De luni sunt toata saptamana in Brasov.
Merci
Pentru ce este butonul care se vede in penultima poza cel de langa butonul de deschidere al geamului stg ?
In rest masina arata bine la interior , clar lucrata mai ingrijit fata de modelele precedente , caroseria lasa usor de dorit la design , oricum sa te bucuri de ea cat mai mult si sa speram ca noile motorizari sunt la fel de fiabile ca cele de pana acum
In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
sigpic
Last edited by Cristi_Xp; 15 December 2012, 20:19.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Pentru ce este butonul care se vede in penultima poza cel de langa butonul de deschidere al geamului stg ?
In rest masina arata bine la interior , clar lucrata mai ingrijit fata de modelele precedente , caroseria lasa usor de dorit la design , oricum sa te bucuri de ea cat mai mult si sa speram ca noile motorizari sunt la fel de fiabile ca cele de pana acum
Comanda pentru pilot automat (cruise control - activare / dezactivare -- restul comenzilor pentru el se afla pe volan) daca il apesi in jos si daca il apesi in sus pentru limitator de viteza.
Multumesc tutror pentru urari.
Si pentru ca am promis avem si ceva in nocturna ... sorry pentru low quality ... aparatul mi-a ramas fara baterie -- am sa mai adauga din astea nocturne zilele urmatoare.
cum sunt scaunele?au modificat ceva la ele sau tot dupa 100km amortesti?sa o stapanesti sanatos
La scaune ... sunt destul de confortabile -- nu am mai avut logan pana acum si deci nu prea am cum sa le compar cu anterioarele ... dar in general este OK.
e alta combinatie cu dieselul, la asta e mai misto ca e benzinar
Oricum nu trebuie facuta nicio improvizatie , schimbi ala de fabrica care e prins in 2 coliere cu ala din poze nimic improvizat
Nu are nicio treaba cu passatu, decat daca ai avut 1.8 turbo...
Last edited by Cristi_Xp; 15 December 2012, 20:53.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Avem si pilot (sau tempomat sau cruise control sau cum i-o mai spune) ... de fapt sunt 2 in 1 adica un limitator de viteza - aici nu iti mentine viteza singur ci doar nu te lasa sa depasesi o viteza setata de tine si cruis control care iti mentine viteza singur -- aici poti sa stai cu picioarele in portbagaj ca masina merge singura cu viteza setata.
De consum o sa povestesc mai peste 1000 km ... ca acum nu prea imi dau seaman.
Ca idee la un drum de 60 km (Brasov - Fagaras) am avut consumul mediu undeva la 5 % -- cu drum aglomerat; cu modul ECO (cand era activ cand era dezactiv -- ma jucam cu el).
Deci mai incolo despre consum.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment