BV 84 TMF - Noul LOGAN - Blue Persan - 0.9 Tce

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru aprecieri.

    Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • Felicitari !! Esti intotdeauna o sursa de inspiratie pentru mine
      "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
      "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

      Comment


      • Merci Vasile. Daca te hotarasti sa iti montezi si tu plafoniera spate si ai nevoie de mai multe detalii spune-mi si te ajut cu mare placere.

        Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
        sigpic
        This is My Ride!
        !Visit and enjoy!

        Comment


        • Originally posted by Bazilman View Post
          Ai urmat intocmai instructiunile din tutorial ? E absolut necesara decuparea mochetei ? Nu poate fi prinsa peste direct cu suruburile ?
          Ajuta-ma intai cu asta, maine am o zi libera. Scuze ca insist.

          Sorry am crezut ca va aparea si postul 871
          Ma refeream la suportul de ochelari
          Last edited by Bazilman; 30 March 2014, 17:33.
          "Nimeni nu scapa virgin, viata le-o trage la toti."
          "Parerile-s ca gaurile din cur , toti au cate una."

          Comment


          • Ai PM.

            Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
            sigpic
            This is My Ride!
            !Visit and enjoy!

            Comment


            • Cand isi gaseste omul sa spele masina ... inainte de ploaie evident si pe un vant de te muta din loc
              Cum ieri mi-am facut si eu timp sa imi montez anvelopele de vara, am zis ca e momentul sa mai facem si putina curatenie.
              Cateva poze de la exterior, la interior nimic nou - doar ca am trecut la presurile textile.
              Pentru Claudiu (PRESTIGE) pana la urma am mers pe varianta Sonax Brilliant Shine Detailer ... si chiar nu imi pare rau; pe langa faptul faci la bilute pe masina de nu se poate si miroase demetial de bine.
              Pozele cu "bilutele" au fost facute acum mai pe seara si de-asta mai para cate ceva mizerie prin ele; de remarcat ca pana si praful depus e ridicat de apa ajunsa pe tabla.
              Attached Files
              Last edited by M.FLORIN; 5 April 2014, 20:09.
              sigpic
              This is My Ride!
              !Visit and enjoy!

              Comment


              • Jos palaria ! ce frumos se formeaza " bilute " pe vopsea .... Superba masina , superbe jante ! Felicitari !

                Comment


                • Salut!
                  Arata foarte bine!Felicitari pt modul in care o intretii.
                  Saptamana viitoare, inainte de Paste, o sa ma duc la bunici, la tara.Acolo, am apa care curge la robinet dintr-un bazin cu o presiune destul de mare.Chestia urata e ca masina nu o pot parca in curte si sunt nevoit sa o spal la capatul unei uliti, care da in strada principala, pe unde trec masini si deci, e praf.Crezi ca as putea sa o dau cu solutia aceea pe care ai luat-o tu, avand in vedere conditiile exprimate mai sus?Daca da, care ar fi pasii pe care trebuie sa ii urmez? Ce solutii/carpe ar trebui sa cumpar?
                  Ms!

                  Comment


                  • @M.FLORIN: Culoarea este într-adevăr bestială, iar cu un asemenea tratament iese şi mai bine în evidenţă!

                    Comment


                    • Multumesc pentru poze Florin! Ma gandesc sa cumpar si eu... Din ce ziceau baietii rezista si destul de mult pt o ceara lichida!
                      MY CLA

                      Comment


                      • @CRS.SANDEL - Cristi (sper sa nu gresesc) faptul ca iti speli masina singur e un lucru bun - zic eu - dar conteaza si cum/cu ce anume o faci.
                        In general nu presiunea de apa face o masina curata (conteaza si asta dar doar pana la un punct) ci spuma activa/samponul pe care o/il folosesti. Teoria vis-a-vis de spalatul unei masini este destul de lunga si chiar nu as vrea sa te plictisesc dar pe scurt iti poti detalia pasii de urmat atunci cand vine vorba de o spalare ca la care (asta fac si eu de fiecare data cand spal masina).
                        Pasul 1 - PRESPALAREA --> Aparat de spalat cu presiune + lancie de spumare + spuma activa (si alte nebunii) "aruncata" pe masina. Asta face ca murdaria grosiera si depunerile sa fie inmuiate si lubrifiate pentru a putea fi date jos de pe masina fara a afecta lacul (vopseaua). Se aplica spuma pe masina, se lasa sa actioneze 10-30 de minute si se clateste cu presiune.
                        Pasul 2. - SPALAREA --> Doua galeti cu apa (prima cu apa+sampon auto si cealalta apa chioara) + manusa din microfibra. Ca sa inlaturi toata murdaria de pe masina nu este suficienta doar prespalarea ci si aceasta metoda de spalare. Inmoi manusa de spalare in galeata cu sampon, speli (treci peste, stergi ... cum vrei tu sa ii spui) cate un panou odata (o usa, luneta, etc) si apoi clatesti manusa in galeata cu apa chioara. S.a.m.d. pana termini. Daca folosesti sampon cu spumare este necesara si o clatire cu presiune. Pentru sampoanele "no rins" nu este necesar asa ceva .. astea nu lasa spuma deloc.
                        Pasul 3. - STERGEREA --> Prosoape din microfibra. Dupa ce termini de spalat stergi integral masina, incet si cu rabdare in asa fel incat sa inlaturi tot surplusul de apa de pe masina.
                        Pasul 4. - DECONTAMINAREA SUPRAFETELOR --> Argila auto si eventual diverse solutii de inlaturat bitum, adezivi etc de pe suprafata masinii. Aceasta operatiune presupune inlaturarea murdariei adanc infipta in lacul masinii (pilitura de la placutele de frana, insecte etc).
                        Pasul 5. - DEGRESAREA --> Alcool izopropilic (sau IPA) in concetratie 50 % cu apa distilata/demineralizata. Aceasta operatiune presupune inlaturarea urmelor de grasimi etc care raman pe suprafata si care fac ca ceara sau oricare alta solutie de protectie sa nu adere corect la suprafata.
                        Pasul 6. - POLISH (daca este cazul ) ... nu insist aici ca e o teorie si mai lunga.
                        Pasul 7. - APLICAREA PROTECTIEI --> Ceara etc care se aplica pe caroserie ... in cazul meu Sonax B.S.D.
                        Cam asta e teoria pe scurt, insa este una destul de lunga. Daca vrei sa citesti mai multe poti intra pe site-ul (forumul de discutii) al carui logo este amplasat pe luneta mea (dreapta spate) ... nu pot sa ii scriu numele aici ca e blocat la publicare.

                        P.S. Sa nu fiu inteles gresit ... nu fac antireclama niciunei spalatorii auto dar e bine de stiut de unde si mai ales de ce apar pe lacul masinii acele nici zgarieturi fine (swirls-uri sau panza de paianjen mai pe romaneste) sau de ce dupa ce se usuca masina raman urme de mizerie - mai ales in partea inferioara a caroseriei.

                        Daca ai nevoie de oricare alte sfaturi ... cu cea mai mare placere

                        Intre timp am vrut sa mai testez efectul Sonax-ului; masina era plina de praf - ieri a plouat destul de serios si am facut vreo 10 km prin ploaie - dar cu toate acestea situatia se prezinta cam asa ...
                        Attached Files
                        sigpic
                        This is My Ride!
                        !Visit and enjoy!

                        Comment


                        • Originally posted by Ampt View Post
                          @M.FLORIN: Culoarea este într-adevăr bestială, iar cu un asemenea tratament iese şi mai bine în evidenţă!
                          Saru-mana

                          Originally posted by PRESTIGE View Post
                          Multumesc pentru poze Florin! Ma gandesc sa cumpar si eu... Din ce ziceau baietii rezista si destul de mult pt o ceara lichida!
                          Asa am zis si eu ... acum sa vedem ce iese.
                          Da' stii ca de fapt nu e o ceara lichida? - BSD-ul este un cocktail de chimicale de fapt ... cu aroma de cocos
                          Last edited by M.FLORIN; 6 April 2014, 17:02. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic
                          This is My Ride!
                          !Visit and enjoy!

                          Comment


                          • Cristi ma cheama, nu ai gresit.
                            Multumesc pt sfaturi.
                            Din tot ce ai enumerat in acea lista, nu pot utiliza aparatul cu presiune(nu detin asa ceva) si lancia de spumare.Cu celelalte etape m-as descurca.

                            Comment


                            • Solutii exista si pentru cei care nu detin un aparat de spalat cu presiune. Un vermorel in care se introduce spuna activa si cu care se aplica spuma pe masina. Avantajul lanciei de spumare este consistenta spumei si persistenta ei pe suprafata de spalat dar si cu vermorelul faci treaba buna ... ideea e sa ai o spuma activa de calitate si cu un ph ok - sa nu fie prea caustica. Daca e prea caustica atunci risti sa dai jos ceara aplicata anterior.

                              Sent from my GT-I9300 using Forum Runner
                              sigpic
                              This is My Ride!
                              !Visit and enjoy!

                              Comment


                              • O sa ma apuc de cautat ceea ce mi-ai zis.Pentru tine, sunt utile, pt ca stai la curte.Eu, daca stau la bloc, nu pot spala masina in parcare, desi nu mi-ar fi rusine sa iau un furtun si sa il conectez la robinet, sa il trag 2 etaje pana la masina . Mai merg la tara, o data la 1-2 luni si acolo mai scutesc un spalat pe care l-as realiza in capitala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google